Boekje aanwezig zondag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Boekje aanwezig zondag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 12:45

Jaja, er is een koekeloerexemplaar aanwezig. Niet met vette vingers aanzitten want deze is van mij. Maar dan kan iedereen zien hoe het boekje eruit komt te zien. Er is er ook eentje voor Dorine, maar die moet helemaal netjes blijven, dus stel ik mijn eigen exemplaar 'beschikbaar'.

Eind volgende week zal het boekje helemaal klaar zijn, dan kan ik de rest ophalen want de twee die ik nu heb zijn namelijk speciaal snel snel gemaakt zodat ik ze kan laten zien en er 1 aan Dorine kan geven. Als ik de boekjes heb moet ik nog wat dingen doen (stickers plakken, nummeren en ze uiteindelijk nog versturen), dus over twee weken kan ik waarschijnlijk beginnen met verzenden.

Zo ver de update!

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 13:19

Ow geweldig!!!!
Was al zo nieuwsgierig.
Is nog allemaal snel geregeld zeg......was al bang dat het niet zou lukken! Lijkt me geweldig veel werk!
Ga t boekkie zeker even bekijken, en zal mijn handjes van te voren even wassen. Lijkt me wel verstandig met al die viervoeters in de buurt Haha! .
Zal je dan ook gelijk betalen.
Nou, nog 1 nachtje slapen!!!!!
Kijk er echt naar uit!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 13:52

geweldig Lau!!!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:08

Toppie joh!! Ook van mij krijg je morgen geld..Zal dr een briefje bij doen anders weet je t miss niet meer als je savonds thuis bent gekomen haha

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 23:25

Super zeg, ben erg benieuwd. Ik wacht rustig af tot 'ie in de bus ligt!