Wat een braaf paard!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

boemel

Berichten: 8208
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Wat een braaf paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 22:05

Nadat mijn paard 3 maanden stil heeft gestaan (wel 2x daags gestapt) vanwege een peesblessure, mag ik sinds 2,5 week weer wat doen.

Ik sta nog steeds versteld van haar braafheid! Ze is gewoon te lief! Volgens de dierenarts moest ik haar voor het rijden 15 minuten longeren, zodat het voor mezelf wat veiliger zou zijn, maar dat is helemaal niet nodig.

De eerste keer dat ik weer ging rijden heb ik haar wel even 10 minuten gelongeerd. Daarna ben ik er gewoon op gaan zitten in de hoop dat ze niets zou doen. En ze heeft nog steeds geen bok gegeven. Omdat ik toch voorzichting wel zijn met haar pees doe ik nog steeds veel stapwerk op de harde weg. Vreemd genoeg is ze verkeersmakker dan ooit. Ik heb nog nooit zo relaxed kunnen rijden.

Ik ben al zoveel grote vrachtwagens en trekkers tegengekomen, maar ze doet gewoon niets. Ik ben van de week met haar naar mijn werk gereden en moest daarvoor het industrieterrein over. Het was een en al lawaai, maar ze stapte vrolijk door. Vandaag ook langs een feesttent met harde muziek en clowns gestapt. Ze kijkt wel, maar is gewoon zo ontzettend braaf. Het is net of ze veel meer vertrouwen in mij heeft dan vroeger.
Ze is bijna te lief. Ik snap er niets meer van, maar ben natuurlijk wel helemaal trots op haar dat het zo goed gaat!


Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:10

Dat hebben wij ook met Jolynn gehad. I.v.m. een peesblessure hebben we ongeveer 4 maanden op de verharde weg gestapt Als het even kon twee keer per dag en dan de tijd steeds opgebouwd. Normaal is ze regelmatig zo gek als een deur en nu heeft ze in al die tijd eigenlijk niets bijzonders gedaan, het lijkt wel of ze weten dat dat niet goed voor ze is. Haha! Toen we weer mochten rijden in de bak is het ook gelijk goed gegaan, het is gewoon een kanjer

XANTHA

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, maresie, ola42, Plop1997, Priscilla27, SentiBot en 38 bezoekers