afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
monky27
Berichten: 385
Geregistreerd: 30-09-05

afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-06 19:16

hallo

Ik hoor vaak dat je niet moet beginnen aan maaltijdvervangers want dan krijg je het jojo effect, maar
een collega van mij heeft het een hele tijd gedaan en die is helemaal op haar streefgewicht. Ze is nu al een hele tijd gestopt en maar 1 kilo aangekomen. (zonder te sporten)
Ik vraag me wel is af of er meer mensen zijn die ervaring hebben met zo'n dieet en welke soort ze dan gebruiken. Wel of niet aangekomen zijn?


Foefer

Berichten: 3814
Geregistreerd: 19-05-06

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:19

Bij mij werkt dat soort dieeten niet!
Ik kom als ik stop, meteen weer aan...
Dan krijg je dus dat jojo effect!
Dat heb ik nu al genoeg gehad en doe het tegenwoordig op een andere manier!

Ik doe gewoon flink opletten wat ik ga eten, qua vet ed.
Kruip eens in de calorien!
Op internet zijn daar zat sites van!
Ook ben ik gestopt met Alcohol, ben nl gek op bier Vingers aflikken
Ben vanaf zondag toch al n kilootje kwijt!

En volgende week gaan we beginnen met hardlopen en skeeleren!

Succes! Knipoog

*To the world you are just one person, but to one person you mean the worldl!*
ღ♥ღ ღ♥ღ Savanne ღ♥ღ ღ♥ღ
Setjes FreaK*

meelen

Berichten: 347
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Koog a/d Zaan

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:23

Geen ervaring mee, maar weet wel dat je zoveel mogelijk op dezelfde tijdstippen moet eten. En goed gevarieerd, dus niet iedere dag een broodje maar ook eens salade als lunch bijv. of cracker. En ga eens lekker fietsen.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 16:15

maaltijvervangers, tuurlijk helpen ze, maar zodra je stopt, zit het er dubbel en dwars weer bij. het beste is gewoon even naar een dietiste gaan, en dan een dieet wat voor jou lijf bestemt is. Want als alle slank makende dingen werken waarom lopen er dan nog dikke mensen rond????
Gewoon je eetpatroon aanpassen, dat is het beste.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Linda86

Berichten: 532
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Altforst

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:20

Niet doen. Dit helpt maar even. Als je meer info wilt over dieten mag je mij even mailen. Ik studeer voor dietiste en kan je misschien wel helpen Haha!


Anoniem

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:50

Wat misschien goed is aan maaltijdvervangers is dat ze hartstikke duur zijn en eenmaal gekocht ga je vast niet meer snoepen als je van die dure shakes hebt. Dan val je wel af ja, als je niet meer snoept. Maar daar heb je echt geen maaltijdvervanger voor nodig. Veel gezonder om een flink bord sla op te eten. Heb je geen honger ook.

Ik ben ook nog te zwaar hoor maar ik ben meer gaan sporten en zit iig al lekkerder in mijn vel. En als ik heb hardgelopen ga ik daarna echt niet snoepen, dat vind ik zonde van de moeite Tong uitsteken

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 01:06

Tja ik heb zelf wel goede ervaringen met maaltijdvervangers, en dan met name herbalife, feit blijft wel dat je idd alles aan moet passen dus niet net zoveel blijven snoepen enzo want dan helpt het dus niks.
Mijn ervaring met herbalife is ook dat als je er op een goede manier mee om gaat (afbouwen!) de kilo's er zeker niet net zo hard weer aan vliegen.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 08:06

niet doen! het kost je een rib uit je lijf en je komt daarna toch weer aan! en danders moet je het doen onder begeleiding van ee dietiste, misschien dat het dan beter werkt...

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 08:10

Hier nog iemand die het afraad. Je valt er vanaf, met bijv. Slimfast krijg je ongeveer 800 kalorieen binnen. Dus dan krijg je zo weinig dat je op een gegeven moment echt gaat afvallen.

Maar zoals eerder gezegt, je stopt en gaat weer naar de 1500/2000 kalorieen dan vliegt het eraan. Echt weggegooit geld geweest dan dus !!

Anoniem

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 08:48

Alwiene schreef:
Tja ik heb zelf wel goede ervaringen met maaltijdvervangers, en dan met name herbalife, feit blijft wel dat je idd alles aan moet passen dus niet net zoveel blijven snoepen enzo want dan helpt het dus niks.Mijn ervaring met herbalife is ook dat als je er op een goede manier mee om gaat (afbouwen!) de kilo's er zeker niet net zo hard weer aan vliegen.


Dat bedoel ik dus, volgens mij kun je dus ook gewoon ophouden met snoepen.....

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:12

Ludora schreef:
Hier nog iemand die het afraad. Je valt er vanaf, met bijv. Slimfast krijg je ongeveer 800 kalorieen binnen. Dus dan krijg je zo weinig dat je op een gegeven moment echt gaat afvallen.

Maar zoals eerder gezegt, je stopt en gaat weer naar de 1500/2000 kalorieen dan vliegt het eraan. Echt weggegooit geld geweest dan dus !!


inderdaad
en 800 calorien is sowieso niet gezond, dat valt onder uithongering.
Je kan beter wat op de calorien letten die je binnen krijgt, en zelf rond de 1200/1500 gaan zitten. Dan gaat het misschien niet zo hard, maar dan vliegt het er ook niet aan zodra je wat meer eet.
en sporten.. doordat je meer spieren krijgt verbrand je ook meer vet.

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Linda86

Berichten: 532
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Altforst

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:03

Mazzel-meid schreef:
Ludora schreef:
Hier nog iemand die het afraad. Je valt er vanaf, met bijv. Slimfast krijg je ongeveer 800 kalorieen binnen. Dus dan krijg je zo weinig dat je op een gegeven moment echt gaat afvallen.

Maar zoals eerder gezegt, je stopt en gaat weer naar de 1500/2000 kalorieen dan vliegt het eraan. Echt weggegooit geld geweest dan dus !!


inderdaad
en 800 calorien is sowieso niet gezond, dat valt onder uithongering.
Je kan beter wat op de calorien letten die je binnen krijgt, en zelf rond de 1200/1500 gaan zitten. Dan gaat het misschien niet zo hard, maar dan vliegt het er ook niet aan zodra je wat meer eet.
en sporten.. doordat je meer spieren krijgt verbrand je ook meer vet.


1200 kcal is veel te weinig, je moet nog wel aan voldoende voedingsstoffen komen. Dat heeft je lichaam echt nodig! Voor vrouwen is het aanbevolen om rond de 2000 kcal binnen te krijgen, als je wil afvallen mag je hier wel wat onder gaan zitten. Maar het allerbelangrijkste is dat je genoeg beweegt!

Loje
Berichten: 824
Geregistreerd: 16-05-05

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:09

Mijn moeder heeft het meerdere keren geprobeerd, maar zodra je ermee stopt komt alles er weer aan. Ik ben van mening dat dit alleen maar geldverspilling is, en ook niet echt gezond. Nee, als je echt wilt afvallen moet je je hele eet- en beweegpatroon veranderen. Regelmatig en gezond eten en dat volhouden. Het is niet makkelijk, maar wel de beste en meest gezonde manier.

Every Day I Love You More

Anoniem

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:19

Ik heb het ook een tijdje geprobeerd met herbalife. 1 maaltijd vervangen door een shake. Behalve dat ik misselijk werd van een halve liter melk drinken stond het me ook gewoon tegen dat je niet eet, ik was er ook niet fit bij, volgens mij is het gezonder om iets magers te eten ipv zo'n shake. Voor de prijs van zo'n pot poeder kan je heel wat lekkere maaltijdsalade's maken/kopen met gegrilde groenten of fruit.

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Re: afvallen met maaltijdvervangers wie heeft ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:43

Ik heb het ook gedaan met shakes....en ik was 15 kilo afgevallen. En toen was ik 1 maand gestopt, en ik heb eigenlijk niks raars gegeten. Maar ik ben toen gelijk 10 kilo aangekomen. Echt vreselijk.

Sharmila's wijsheid: Schoonheid neemt onvermijdelijk toe met de haarlengte.

Instagram; tinkerparadijs


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __sanne, DDD3, Getty_Maan, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Iepoetjuh, JitskeJeldau, nicole_floor, Sanne_zepp en 143 bezoekers