Sjapoer ox wel of niet gecastreerd???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Koppig

Berichten: 345
Geregistreerd: 24-05-03
Woonplaats: Gelderland

Sjapoer ox wel of niet gecastreerd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 19:32

Hallo allemaal!

Onlangs heb ik van een vriendin gehoord dat Sjapoer ox gecastreerd is en verkocht van de Nieuwe Heuvel. Kan iemand mij vertellen of dit klopt ja of nee. Zo ja, zou ik dat erg jammer vinden aangezien ik zelf een nakomeling heb van deze hengt + het feit dat het een hele mooie hengst is met zelfs een goedgekeurde nakomeling.
Ik wacht op antwoord! alvast bedankt!

Groetjes



youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:34

Nee is hij niet, ik heb wel gehoord dat hij teruggetrokken is uit de dekdienst, dit heb ik van Jurga van bokt..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

ponymens
Berichten: 1299
Geregistreerd: 29-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:44

Ik heb ook gehoord dat hij meer bloed als sperma gaf en om die reden gecastreerd is.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:44

Hij schijnt idd geruind en verkocht te zijn. Gebruik de zoekfunctie eens, hier is al meer over gezegd.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 00:53

Ik weet alleen dat hij niet meer dekt vanwege pukkels op zn geslachtsdeel, ik zal het wel eens aan me vader vragen

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:30

hoi,
Sjapoer is door omstandigheden gecastreerd en idd verkocht aan mensen die er fijn mee rijden en hem onder andere lekker weidegang kunnen bieden .
ook ik heb een ox van hem en ben blij gezien de omstandigheden dat dit voor de hengst is gedaan .
hij is goed terecht gekomen .
gr,sas.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:05

rooslover schreef:
Ik weet alleen dat hij niet meer dekt vanwege pukkels op zn geslachtsdeel, ik zal het wel eens aan me vader vragen


irritaties aan zijn geslachtsdelen wat zelfs ging tot ontstekingen idd.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:17

hoi,
van binnen uit kwam er meer bloed dan sperma met het dekken en das niet zo best ,nu heeft hij het beter voor elkaar en als ik het goed begrepen heb heeft ie het ook naar zijn zin , dat is dubbel en dwars verdiend,hij heeft er hard voor gewerkt.
hij is ook een lief /gemanierd dier .
ik heb ook een behoorlijk zwak voor hem.
gr,sas.
mijn eigen onlangs gecastreerde ruin[8j.] heeft erg veel van zijn pa weg ,zijn beweging /aftekeningen en net zo lief.

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:07

hebben jullie een foto van de nakomelingen van sjapoer??kan iemand die PBen??:D:D alvast bedankt!

Jasmijn 29-04-2011
<3 Jasmijn <3 Mampina
Brusje op komst!

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:22

hoi,
ik heb een 100% ox zoon van hem van 8jaar en die is net in maart geholpen ,beetje laat maar beter laat dan nooit ,heel braaf overigens hoor als hengst maar nu kan hij over een tijdje bij de rest van de mini kudde lopen ,dat is veel gezelliger voor hem .[ik hoop voor de rest ook ..hahahaha]
gr,sas.

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 01:27

mijn vriendin heeft een 100% ox dochter van hem van 6 jaar

Jasmijn 29-04-2011
<3 Jasmijn <3 Mampina
Brusje op komst!

Msisi2000
Berichten: 97
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 17:33

Sjapoer staat inderdaad niet meer op de site van de nieuwe heuvel tussen de hengsten: http://www.denieuweheuvel.com/hengsten/
dus het zou best kunnen dat ie ermee is gestopt! Toch wel zonde van zon prachtige hengst!! Huilen Verdrietig
xx

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:03

hoi,
hij is geholpen ,hij is verkocht , nu word hij lekker gereden en loopt in de wei ....wat wil hij nog meer , zijn haver heeft hij allang verdient dmv zijn nakomelingen en zijn show resultaten ......
gr,sas.

SjapoerLover
Berichten: 4
Geregistreerd: 01-06-07

Re: Sjapoer ox wel of niet gecastreerd???

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:34

heey mensen
Sjapoer OX is WEL gecastreerd. Ik ben zijn verzorger en hij is idd gecastreerd. Lachen Hij is nu een lieve pony met lief karakter en als je verdere vragen hebt stuur je ze maar naar valetvanrosmalen@hotmail.com

Groetjes!! Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re: Sjapoer ox wel of niet gecastreerd???

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:24

Dit is een megaoud topic Lachen
Slotje.

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 bezoekers