mijn stoere man...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

mijn stoere man...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 00:39

us bang van paarden ahahahahahahahah
ik heb me in een deuk gelegd van het lachen!!!

kwamen we vorige week bij onze merrie en veulen en de merrie moest gemolken worden aangezien het veulen, ja dat weet je ondertussen wel en anders staat het op de kraamafdeling ahahah

dus ik zeg tgen mijn schat, hier een maatbeker, wil je ff melkeen aangeizne hij altijd zat op te scheppen dat hij wel kom melken.

van zijn blozende roze wangetjes was niks meer te merken en hij werd lijkwit, ik had het wel in de gaten en ik vroeg dus, schat wat is er,,,zegt ie, meid, ik wil alles voor je doen maar in de stal ga ik dus echt niet, stel je voor dat ze me eens stampt ofzo en 9ik wou nog eens vragen of ie er eens op wou rijden ahahahahhhahhah

mijn stoere bink, het is er 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:44

hiihihiih grappig hoor

die van mij is ook zo'n held probeer al jaren hem op een paard te krijgen maar nog steeds niet gelukt helaas

stumperds zijn het allemaal, een grote mond mar als het er op aan komt hihihihiih


Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:47

Hahahaha inderdaad dat is lachen. Mijn ventje dacht vroeger ook dat het allemaal zo gemakkelijk was en toen heeft hij een paar lessen genomen, viel toch wel tegen!! Maar hij is niet bang voor mijn paardje, de HELD!!!!!

XANTHA

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:07

haha ja mijn vriend is zonder nadenken op een frieze hengst gestapt die geen hekken oid kent want die loopt er of dwars door heen of gaat erover heen ... dus ik zo vragen voor de gein moet je er ook even op (nadat hij mij drie keer door een hek heeft zien vliegen)?
JA doen we joh is leuk !!
dus hij er heel stoer op en hij vond het nog leuk ook beest ging zelfs nog eventjes zijn zit uitproberen en gaf een stuiter maar hij bleef keurig zitten...
paar dagen later was ik buiten aan het rijden met een merrie was het: mag ik ook even dit zandpaadje afdraven ?
ja hoor tuurlijk schat...
(dus ik heb wel een held !!)

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:46

[quote="Wennepen]
als ik deze stoere man even op jewel laat stappen gaat ie altijd heel cool kijken. als ik niet oppas draaft ie zo weg... zn vrienden mogen m natuurlijk niet paardrijdend zien want dan gaat zn reputatie eraan Haha!
toen ik laatst bij hem sliep fluisterde hij heel zachtjes: 'maar ik hou ook van jewel'..lieffff Lachen[/quote]

wat lief!!!!! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: StonedRomy, Vagabondo en 103 bezoekers