Hoe komen jullie aan je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Hoe komen jullie aan je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 14:05

Dat zou ik wel eens willen weten. Er zitten, denk ik, best mensen bij met een apart verhaal.

Die van Magic is niet zo heel speciaal hoor!
We stonden al een tijd op een soort jeugdmanege met onze pony toen er andere eigenaren in de manege kwamen. Toch wat meer sport gerichte mensen. Hij was springruiter en zij was dressuuramazone.

We kregen ook les van de eigenaresse en kwamen er steeds meer achter dat we niet veel hoger zouden komen dan L-dressuur met deze pony. Mijn zus was ondertussen M, maar dat was absoluut geen succes, de pony kon die buigingen simpelweg niet.

Na veel denken hadden we besloten om de pony te verkopen en een paard te kopen. Eerst hadden we wel interesse in een merrie die daar op stal stond en M-dressuur was, maar we wilden ook een paardje om mee te springen. Die merrie had daar alleen niet veel plezier in, dus hield het voor ons op.

Toen kwam de handelaar (springruiter) met het idee om een 'groen' paard te nemen. Die zijn vaak wat goedkoper en hij dacht dat we wel handig genoeg waren.

Eerst had hij een schimmel op het oog (ik houd helemaal niet van schimmels Knipoog ) maar toen hij die wilde ophalen was hij/zij kreupel. En hoefde het van hem niet meer.
Daarna kwam hij met een Belisar merrie thuis. Alleen werd die alweer verkocht toen ze nog in de trailer stond!!

Als laatste kwam hij met een andere Belisar-merrie aan, Magic. Ook zij was al bijna gelijk verkocht, maar dit keer hebben ze haar gehouden voor ons
Ik weet nog heel goed dat ze haar voor ons uit stal haalden en wij buiten stonden te wachten.
Het was liefde op het eerste gezicht Lovers Het eerste wat ik dacht was: Kunnen wij zo'n mooi paard wel betalen?

Ze heeft los in de bak gelopen en mijn zus heeft er na een paar dagen een keer opgezeten. Ze was toen ze kwam 10 dagen zadelmak.
Ik was iig helemaal weg van haar en nog steeds, ik zou niet weten wat ik zonder haar moet doen (klink ik nu als een penny-meisje? Scheve mond ).

Dit is alweer 6 jaar geleden....


Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:13

Nou ik was op zoek naar een pony, en m'n kennis is vrachtwagenchauffeur en die kwam vaker bij een boer. Daar zag die een pony staan die misschien geschikt voor mij was en heeft gevraagt of hij te koop is. En ja, die boer wou 'm wel verkopen, zo heb ik 'm gekocht dus Lachen

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:15

Hier ook geen apart verhaal.

Ik had een heel eisenpakket en ben heel Nl doorgesjeesd op zoek naar een paard dat aan mijn eisen voldeed.
Uiteindelijk kwam ik op de handelsstal terecht waar Fitz stond. Eigenlijk kwam ik voor een ander paard maar dat vond ik niet zoveel en toen liet hij Fitz nog aan me zien. Die was iets boven het budget maar goed, toch maar even kijken.

Dom, dom: liefde op het eerste gezicht Lovers .
Maar omdat hij toch wat te duur was en hij alleen op papier al heeel veel eigenaren gehad had, toch maar weer verder gaan zoeken.
Maar ik kon hem niet vergeten (klinkt ook Pennymeisjes-achtig, ik weet het Bloos ) en toen zei mijn lieve man Lovers : koop hem nou maar, je ziet toch geen ander meer die je net zo leuk vindt.
En waarschijnlijk was hij het rondcrossen door Nl. ook behoorlijk zat Schijnheilig

Dus zo is Fitzje in mijn leven verschenen. Dat is in augustus al weer 4 jaar geleden.

Of hij nog weggaat: ik durf er niets over te zeggen. Sommige momenten denk ik: verkoop hem nou maar, je doet er nu toch niets mee, andere momenten is het echt mijn maatje en je maatje verkoop je nu eenmaal niet.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:40

Ik had aan een springruiter op de manege gevraagd of die geen springpaard te koop wist staan voor mij. Een maand later belde die mij om te zeggen dat zijn kameraad een 4 jarig fijn springpaard te koop had en dat ik maar is moest gaan kijken. Ik daar gaan kijken en ik was op slag verliefd op dat beestje. Zo heb ik Winningstar gekocht.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:46

Ik heb Dennis eerst een jaar verzorgt. Toen kreeg ik de kans om hem te kopen en dat heb ik gedaan. Hij was in princiepe niet te koop, maar omdat ik altijd met hem in de weer was en hem al behandelde als mijn eigen pony was hij alleen voor mij wel te koop.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:48

Mijn eerste merrie moest ik op 16-jarige leeftijd laten inslapen. Daarna wilde ik dolgraag een jong paard dat nog heel lang bij me zou blijven.
Ik heb alle stoeterijen in de omgeving opgebeld en ben gaan kijken. Ik had al wat adresjes gehad toen ik Lois tegen kwam. Ik was helemaal weg van zijn beweging. Qua type was het nog een veulen, ook al was hij bijna 4! Hij kwam amper boven de 1.59 uit.
De nachten er na kon ik er niet van slapen en toen ik voor de 2de keer ging kijken voldeed hij nog helemaal!
Tot op heden heeft Lois al mijn verwachtingen overtroffen. Het is echt een geweldig fijn paard!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:02

ik wilde in eerste instantie tobias helemaal niet hebben!
we waren al door heel nederland geweest, maar nix leuks! ik wilde een springer maar uiteindelijk kwamen we in Friesland, waar tobias stond! op stal, heel schuw!!!!!!kon niet aan zijn buik komen enw as moddervet! had nog nooit gesprongen en ze beweerde dat hij M liep?!?!?!?!?
rondje opgereden! nou ging best wel grappig!maar ik wilde ene springer!!!! mijn pa was het helemaal zat al dat gereis door NL. dat hij eigenlijk tobias wilde kopen! naja toch maar gedaan! en ben ik blij???
ZEKERS, ik zou neit anders willen! dan heb ik het wel mee dat meneer ook wil springen want we gaan strax het Z in, met dressuur zitten we in het M1 en zelfs crossen willen we strax M starten!heb hem MORGEN precies 4 jaar......

mijn vorige pony was overigens gefokt door mijn buurman en verkocht ana een gehandicapt meisje daarna kwam ze terug en toen zag ik haar staan! we hadden haar gekocht, ze was toen 14 jaar en ik 8 ofzo! we konden allebei nog nix

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:36

Wij waren totaal niet op zoek naar een paard, ik was tevreden met mijn rijcarrière op manègepaarden toen ik samen met mijn moeder bloemen ging kopen bij de plaatselijke boerenbond en daar hing een stamboekpapier tussen de zoekertjes. Ik was dat aan het lezen toen de vrouw van de winkel vroeg of ik haar niet wou kopen, het was die donkerbruine merrie in hun wei. Ik heb dus 9 jaar met de bus naar school gereden en elke dag reden we voorbij die wei en ik was eigenlijk al 9 jaar smoorverliefd op dat donkerbruine paard in die wei en nu kreeg ik de kans om diezelfde merrie te kopen. Zaterdag zijn we die bloemen gaan kopen, maandag hebben we gebeld dat we geïnteresseerd waren en op donderdag was ze al van mij en stond ze bij ons in de wei.

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:45

Mijn pony komt bij dezelfde fokker als mijn eerste pony vandaan. Ik wilde graag een wat jongere pony, waar ik een goede band mee kon krijgen. Leontien was 1, en ik was meteen verliefd toen we gingen kijken. Echt een schatje. We hebben haar twee weken verzorgd en toen is de koop gesloten en kwam ze naar ons huis. Ze is echt een schatje!!!!!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:46

Ik wist al geruime tijd; als ikeen paard koop, moet het een tinker zijn.
Eigenlijk was ik nog niet echt op zoek, het was een soort lange-termijn-plan.
Maar Esme_27 had op internet verschillende malen een leuke tinker zien staan (zij was wel al actief op zoek voor mij *LOL* ), en dus ging ik toch maar eens kijken.
Kiara was niet de eerste die ik heb bekeken, maar wel degene van wie ik wist: die wordt het! dat wist ikook niet meteen hoor, ik twijfelde eerst wat.
Ik vond haar eigenlijk te klein, maar ik lag echt wakker van haar, dus dat zei al genoeg........... Penny-achtig? Ik weet het. Bloos
Ze is eind augustus een jaar bij me. Ik denk niet dat ik haar nog wil/kan missen Lovers !

Ik hoop dat zij ook blij met mij is...........!


arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 16:17

mijn paardje stond te koop en op dat moment kwamen er steeds mensen die net iets te klein voor haar waren.
ze was wel braaf, maar er moest wel iemand opzitten die kon rijden.
ook was het wel handig dat de ruiter er zelf op kon komen. Haha!
maar er kwamen telkens mensen kijken met hun kinderen en die konden er dan net niet zelf opkomen.
tja dat is dan niet zo handig natuurlijk, ben je altijd afhankelijk van je ouders.
toen heb ik in mijn advertentie gezet ook te ruil tegen een arabier.
en daar reageerde iemand op.
en zo ben ik aan mijn applause gekomen.
toen kwam de stal naast ons vrij en hebben we die erbij gehuurd.
en hebben toen een andere arabier erbij gekocht, kremlin.
alleen die bleek zoveel te mankeren dat we hem helaas in moesten laten slapen Huilen dat doet me nog steeds zeer want het was een heel leuk paardje ook al had ik hem maar een half jaartje.
wilde een maatje hebben voor applause dus weer op zoek gegaan.
dat was niet makkelijk, toen een paardje laten keuren van 4 jaar.
die bleek afgekeurd had spat.
hij had nog een merrie staan en dat was ook wel iets voor ons zei men.
dus wij er weer heen en gaan rijden.
we hebben haar toen gekocht, tenminste als ze goed gekeurd zou worden.
en tot nu toe hebben we er geen spijt van.
want applause en fadialh zijn een heel goed koppel samen Lovers
en ze zijn nou alweer 2 jaar in mijn bezit.

groetjes arabianfriends

cavia stal pokemon

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 16:50

Ik zou met een Shire een demonstratie rijden bij Paard en Recreatie, maar die Shire werd kreupel. Toen konden we een 'pittige' Clydesdaleruin lenen voor de demo. Een maand van te voren kwam hij aan, zodat we nog wat konden oefenen. Man, ik had nog nooit zo'n lelijk paard gezien !! Haha!

Hij was vreselijk lastig om te rijden, losstappen was er niet bij, het was gelijk in galop. Om hem stil te zetten moest je hem tegen het hek aan parkeren. Nee, ik had er geen probleem mee om me niet aan die 'Clyde' te hechten, was ook absoluut niet in de positie om een (redelijk duur) paard te kunnen kopen.

Eenmaal in Utrecht aangekomen, gaf dat beest zich volledig aan me over, had plotseling het volste vertrouwen in mij en was een superbetrouwbaar paard. Dus ik was verliefd. Had alleen nog steeds geen geld Huilen . Paard weer terug naar de fokker/importeur en ik elk weekend weer zeuren of het paard al verkocht zou wezen. Na 4 maanden was m'n hele omgeving me spuugzat en bood m'n vriendin me een renteloze lening aan, als ik tenminste m'n kop zou houden over die 'knol' en hem zou kopen.

En zo is het gekomen Lovers .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:30

M'n ouders hadden een artikel in een tijdschrift zien staan van een haflingerfokker. Die hebben ze gebeld en gevraagd of hij nog een haflinger te koop wist te staan. Dat wisten ze, en dat was Wietze.

Dat is wat ik er van begrepen heb, het is namelijk allemaal achter m'n rug omgegaan *LOL*

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:42

wij gingen een shetje kopen, maar toen kwam m'n zus sharir tegen en ik moest gelijk ook gaan kijken, was gelijk helemaal weg van hem.
die shetlanders van tegenwoordig kunnen groot worden joh Schijnheilig

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:47

Ik was helemaal niet echt op zoek.
En toen kwam die baas van railly aan de deur dat hij via via had gehoord dat wij een paard zochten!!

Dus wij gekeken..
EN Gekocht... Was het 1e paard dat we gezien hebben
maar eigenlijk wou ik HELEMAAL geen paard
ik wou een E pony Tong uitsteken

Maar ze rijden VEEEL fijner Tong uitsteken

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:48

Doordat mijn vorige pony was overleden was ik op zoek naar een nieuw paard. Mijn tante sprak op een verjaardag toevallig een vrouw die haar paard wilde verkopen. Daar ben ik dus gelijk op af gegaan en nu is dat paard van mij. Niet echt bijzonder dus.
Mijn vorige pony verzorgde ik eerst, maar toen die eigenaar hem verkocht hebben wij hem gekocht.

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:00

Mijn (ons) paard was van mijn overbuurvrouw die ook bij ons op stal stond. Zij had erg weinig tijd en toen heb ik voorgesteld om haar samen met een vriendin een paar dagen per week voor haar te rijden. Een paar weken later kwam ze met het verhaal dat ze eigenlijk helemaal geen tijd meer voor had en ze haar wilde verkopen. Wij waren ondertussen aardig aan Jo gehecht geraakt en toen hebben we samen besloten om Jolynn er bij te kopen!! Hebben we nooit spijt van gehad.

XANTHA

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:04

Toen ik na jaren Loontje hier op Bokt weer eens tegen kwam besloot ik ook nar jaren eens mee te gaan kijken naar haar paardjes.
Ik had vanaf mijn 16de niet meer op het paard gezeten en ging dus enkel om te kijken.

Na een paar weken werd dat een paar keer mee in de week en afentoe rijden.

Toen ze van stal verhuisde ging ik natuurlijk ook afentoe mee.
En toen kwam Amber dus in een groot land met allemaal paarden en pony's van alle leeftijden.

En daar stond Palermo dan tussen, met genoeg vet aan der lijf voor een heel weeshuis en dreadlocks tot aan haar schouder.

Maar Loontje en ik samen toch kijken..en nog eens kijken...en toch wel tot de conclusie komen dat ze onder al dat vet en die vieze smurrie een leuk hoofdje had, en een verschrikkelijk lief karakter *beetje eigenwijs ok Haha! *

Loontje wou geen jong paard...en ik wou niet eens een paard, laat staan jong.
Loontje toch maar de vraagprijs voor me gevraagt...was niet weinig...en ik wou geen paard!!

En een paar weken later gingen we haar van het land halen Haha!
We zijn er een uur mee beziggeweest, en toen stond ze in de bak, een kwartier later in de stal.

Dus na 7 jaar paardloos werd ik eigenlijk verschrikkelijk verliefd, en daar geef ik lekker Loontje de schuld van...want als zij niet zo doorgezet had had ik blijven twijfelen en doen.
De eerste paar maanden ben ik nog met Loontje heen en weer naar stal gereden en toen had ik mijn rijbewijs.

Ondertussen is ze nu 7 maandjes bij me, afgelopen zondag is ze drie geworden.
En ben heeeeeeeeel erg blij dat het allemaal zo gelopen is.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:13

ik heb mystery via marktplaats gekocht. ik was gelijk verliefd op hem Lovers


Hiervoor was ik al naar een aantal paardjes wezen kijken maar elke keer kon de koop niet doorgaan want dan waren er weer dingen met de stalling of met het paard zelf.

en mys was gewoon perfect!

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:32

Omdat mijn merensje teveel meer beweging nodig had dan ik haar kon bieden door lichamelijke problemen waren we op zoek naar een ervaren wat oudere grotere stevige pony die in ieder geval onder het zadel en liefst ook voor de kar beleerd was. En het moest er ook nog een zijn die niet aan de halster trekt en niet al te veel beweging nodig had maar ook genoegen kon nemen met lekker iedere dag in de wei.

het ras was absoluut onbelangrijk, het karakter des te meer. we zijn toen via onze meninstructeur uitgekomen in Frieslandbij iemand die tinkers verkocht.

Toen we daar onverwacht kwamen binnenvallen was er net een nieuwe groep aangekomen die nog wat modderig en onwennig per twee in een box stonden. In de eerste box die we zagen stonden twee hengstjes van net twee. Een stond achterin de slapen en de ander stak meteen zijn neus door het voergat om eens even flink in mijn kruk te bijten om te kijken of het eetbaar was. Hij was bijna helemaal wit en had alleen een zwart mutsje en twee mooie blauwe ogen met een hondsbrutale blik erin. Ik was meteen verliefd maar het was alles wat we juist NIET nodig hadden. Dus verstand gebruikt een knuf gegeven en doorgelopen.

Die keer zat er niets bij. 3 maanden later zijn we er weer geweest en in een loopstal viel een pony me meteen op, deze kwam als eerste aanlopen om alweer in mijn kruk te bijten om daarna te kijken of mijn neus dan eetbaar was. Jawel het was dezelfde pony, was nog niet verkocht omdat ie zo brutaal was en te wit en omdat ie dus twee blauwe ogen had.

Nu stond er ook een oudere merrie die al beleerd was voor de kar en onder het zadel. Haar hebben we gekocht, mar ze bleek helaas een stroallergie te hebben die pas boven water kwam toen ze wat langer op stro stond. Gelukkig mochten we haar terugbrengen en een maand later waren we weer in Friesland.

Weer kwamen we uit bij die hondsbrutale witte hengst die inmiddels nog brutaler was en flink gegroeid. Toch maar even uit de loopstal gehaald en met een strotouwtje als halster (hij had zijn halster gesloopt, is ie nog steeds goed in) heeft mijn man dus met een hengst van 2,5 over het erf gelopen en heeen en weer gestapt en gedraafd. terwijl hij eigenlijk Bst wel bang voor paarden is. En ondanks zijn brutale karakter hobbelde O COnnor braaf achter hem aan met mooie ruime passen, terwijl ie al een tijdje vanwege het slechte weer de loopstal niet was uitgeweest.

Dat was voor ons voldoende reden om hem dus te kopen, vanwege zijn relaxte uitstraling ondanks dat het dus was waar we absoluut niet naar op zoek waren.

En we hebben er geen spijt van gekregen. Hij is nog steeds hondsbrutaal, ondernemend, klierig maar door en door betrouwbaar, leergierig, lekker soepel en het maakt hem niks uit dat ie 3 maanden stilstaat in de wei.

Hij is nu net 4 maar ik kan er na zo'n lange periode gewoon opstappen en als ik val of struikel vangt ie me op met zijn nek, zelfs naast de rolstoel loot ie gewoon braaf mee.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:45

Vroeger had ik een verzorgshet waar ik ook altijd op reed. Opeens werd hij ingeruild tegen Lex (mijn huidige pony Lachen ). Hij zag er slecht uit, was een hengst en ontzettend bang. Het eerste wat ik dacht was: "O nee, wat heeft ze nu weer gedaan..". Eerste paar maanden heb ik eigenlijk nix met hem gehad. Op een gegeven moment moest ik hem voor de eigenaar inrijden en tja.. toen is hij eerst mijn verzorgpony geworden, daarna mijn huurpony en sinds maart dit jaar mijn eigen pony Lachen

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:49

ik zal mijn verhaal een andere dag typen want heb mijn vingers verbrand tijdens het longeren maar in mijn profiel kun je normaal (denkik) lezen hoe ik mijn eerste pony had gehad

sorry voor het ongemak maar ik typ vreeselijk traag.

0

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:04

Ik rijd al een tijdje op onze manege en 2 jaar geleden (1 juni 2001)
kwam onze manegeeigenaar terug met mijn paard vd paardenmarkt iedereen vond hem echt geweldig!!

eerst is tie een tijdje manegepaard geweest toen ben ik hem in augustus gaan huren om hem een paar maanden later te kopen !!!
hijis in zn verleden gekocht op een paardenmarkt in den bosch als een veulen is toen beleerd etc etc..
toen is hij in beslag genomen door de politie en verkocht op de paardenmarkt in heenvliet en nu is tie van mij en hij is pas 6 jaar en al zo'n verleden!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:57

We waren nog niet echt op zoek naar een paard toen papa een keer bij de handelaar was wezen kijken waar mijn nichtjes pony ook vandaan kwam. Kwam ik dus thuis uit school en kreeg een videoband in mijn handen gedrukt, ik heb me nu toch een leuk paard voor je gezien vandaag! En wat zag ik op beeld: een tuiger die bokkend over de straat ging... *LOL* We zijn toen nog maar eens gaan kijken, het was het menpaard van die handelaar en hij wilde haar eigenlijk niet kwijt, maar goed, hij verkocht uiteindelijk toch. En daar ben ik nog steeds erg blij mee. Haha! Al heb ik haar amper geprobeerd en was het echt geen liefde op het eerste gezicht, het klikt super met die draak en mij.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 23:42

Ik was op zoek naar een huurpaard. Via internet (marktplaats) kwam ik bij Marko terecht. Ik heb hem s'winters een paar maanden gehuurd, daarna kwamen mijn ouders met het idee om hem te kopen. Nu heb ik hem ondertussen een jaar.

Bob Marshall boomloos westernzadel te koop. PB voor meer info.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, LuckySeven en 191 bezoekers