onze hond "deed" het niet meer vandaag... :S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jokonootje

Berichten: 4849
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

onze hond "deed" het niet meer vandaag... :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 00:17

kwam ik vanochtend beneden normaal vliegt onze 9 jarige golden retriever me letterlijk tussen de benen door dat er weer iemand beneden kwam maar vandaag niet hij bleef strak in zijn mand liggen... nou ja zal wel dacht ik hij zal het wel warm hebben ...
een uurtje later verhuisd hij naar ergens midden in de kamer, erg moeilijk bewegend, en begon hevig te trillen en te janken terwijl hij midden in de kamer lag... dus mijn moeder hem roepen hij kwam met ontzettend veel moeite op gang en kroop bijna bij mijn moeder op schoot ....
Nou mijn moeder had zoiets van dan maar eventjes met je uit ... dus zij met hem weg gaat hij nog geen 100 meter van ons huis opeens in de schaduw liggen en wil niet meer mee lopen trilt weer helemaal en janken als een gek... nou heeft mijn moeder even bij hem gezeten en hem even gemotiveerd om weer terug naar huis te gaan... dus hij liep met veel tegen zin weer terug... plofte in de tuin neer en kwam niet meer van zijn plaats... toen heb ik snel de dierenarts gebeld dat hij gewoon moest langs komen...
Nee sorry zei die vrouw aan de telefoon we zitten helemaal vol...
ik: ja hallo die hond vergaat van de pijn ik moet gewoon NU met `m naar een dierenarts ...
zij: ja het vroegste wat kan is half 3 (het was kwart over twaalf)
ik: kan het echt niet eerder
zij: nee echt niet we zitten verder helemaal vol
ik: ja hallo ik ga hier niet over discusieren hij MOET gewoon nu en anders kom ik gewoon met `m en dan dring ik wel voor ofsu ...
zij: nou kom maar om half 2 dan
ik: ok zie ik je zo

wat nou bleek onze DoDo heeft ontzettende buikpijn hij heeft een prik gehad om zijn darmen wat stil te leggen zodat hij zich kon ontspannen... en zich weer beter ging voelen ...
god wat ben ik geschrokken dacht echt even van nou dit is zijn laatste dag ... (aangezien hij ook artrose heeft in zijn voorpoten)
Maar nu moeten we `m goed in de gaten houden en mocht hij vreemd gedrag vertonen dan moesten we meteen langs komen zonder te twijfelen... (hopend dat dit niet gebeurt natuurlijk)
hij voelt zich nu een stuk beter en loopt weer wat rond maar ja nu moet ik gaan slapen en hem alleen laten :S

(sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt was gewoon misselijk vanmiddag toen dit alles gebeurde hij is echt gewoon mijn maatje !!! )


Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:30

Jeetje,wat een verhaal.Ik dacht toen ik aan het lezen was:die is dood.Maar gelukkig toch niet.Ben benieuwd hoe het morgen met hem gaat.Hopelijk wordt hij weer snel de oude.Sterkte.

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 09:12

ja ik dacht ook onee die heeft het niet gered Boos! ik hoop dat ie snel opknapt joh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 09:21

Beterschap met je hond!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 09:45

Sow, ik dacht ook even dat gaat niet goed. Maar gelukkig toch wel beterschap!!! Ik moet er ook niet aan denken dat dit met mijn golden retriever zou gebeuren!

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 10:15

nog maar goed is het goed afgelopen
maar wat ik me nu afvraag is eigenlijk stel dat je hond doodziek is en ja kan pas over een paar uur naar de dierenarts dan is het mss al telaat Bloos

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 10:57

Geef hem maar en knuffel en ik hoop dat ie helemaal weer beter word!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 12:03

hmz da's nie zo leuk als da gebeurd,gelukkig dat het wel weer beter gaat met m!!!hm hij krijgt al veel knuffels maar geef er van mij toch ook nog maar een!:)

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:10

zien ze zo iets niet al noodgeval?
schandalig
igg, beterschap!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 14:37

ja k heb ook iets heel ergs meegemaakt mee onzo hond alleen toen is het wel slecht afgelope :'(....we hebben hem moete laten inslapen ...hij had een hersenetumor....hij kon niet meer lopen en lag te jankene van de pijn was heeelllll erg....en wij 3 keer naar de DA geweest en toen toch late inslape :'( .....veel beterschap mee je hond

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:08

agh, wat erg zeg! Veel beterschap! geef m maar een dikke knuf van mij Knipoog

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 16:14

wat erg!
ik vind het raar handelen van de DA
stel dat het een paard was met koliek ( een hond met buikpijn)
dan zijn ze er ook direct..
geef je hond maar een dikke beterschapsknuffel van mij Lovers
en de DA een opdonder onder zn kont Tong uitsteken

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:31

Jeetje wat is dat schrikken zeg, sterkte ik hoop dat hij snel weer opknapt. Verwen hem maar lekker!!!!

XANTHA

Jokonootje

Berichten: 4849
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 18:00

hij is jammer genoeg nog steeds niet de oude ligt nog een beetje levenloos in de tuin ... en normaal als zijn naam maar viel in een gesprek dan begon ie al hevig te kwispelen en aandacht te vragen ...
we zijn wel bang dat het niet goed met `m is...

En was ook best pissig op de receptioniste (of hoe noem je dat) van de dierenarts... en al helemaal als je daar komt en dan zit er gewoon niemand in de wachtkamer ... Boos!

Vond het vanmiddag best erg dat ik moest werken omdat hij nog steeds zo beroerd was... ik uit mijn werk echt als een speer naar huis en gelukkig lag hij er nog Haha!
Maar het is even afwachten jammer genoeg ...

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:33

wat erg zeg! wat zielig voor jullie hond...

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:38

Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen. Vorig jaar heb ik het met mijn rottweiler gehad. Van de een op de andere dag wilde ze niet meer mee uit en wilde niet eten. Zelfs even een knuffel geven wilde ze niet. Ik naar de dierenarts en het bleek artrose te zijn. Ze kreeg medicijnen en het ging iets beter. Later ging het weer slecht en had ze ook een bult op haar schouder zitten. Wij weer naar de dierenarts die nogmaals dezelfde medicijnen voorschreef. Het ging iets beter, maar niet voor lang. Op een dag kon ze echt niks meer en ben ik weer naar de dierenarts gegaan. Het duurde echt een half uur voordat ik haar in de auto had en ik wist gewoon dat dit haar laatste dag was. Later bleek dat ze kanker had. Erg triest. Ik heb nog 2 honden, 2 golden retrievers van 9 en 10 jaar. Vorig jaar had 1 een bult op zijn borst die open was gesprongen. Het bloedde heel erg en ik wilde ook met spoed naar de dierenarts. Zelfde verhaal als jou, we zitten vol, kom maar op het spreekuur van 1 uur. Die bult sprong open om 11 uur. Ik wilde dus eerder komen maar ze bleven bij het spreekuur van 1 uur. Toen ben ik naar een andere dierenarts gegaan waar ik wel gelijk terecht kon en hij kon gelijk onder het mes. Belachelijk gewoon die dierenartsen. Je belt echt niet zomaar. In ieder geval heel veel sterkte met jouw hond en geef hem een dikke vette knuf.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

Jokonootje

Berichten: 4849
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 19:33

didi74 schreef:
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je moet voelen. Vorig jaar heb ik het met mijn rottweiler gehad. Van de een op de andere dag wilde ze niet meer mee uit en wilde niet eten. Zelfs even een knuffel geven wilde ze niet. Ik naar de dierenarts en het bleek artrose te zijn. Ze kreeg medicijnen en het ging iets beter. Later ging het weer slecht en had ze ook een bult op haar schouder zitten. Wij weer naar de dierenarts die nogmaals dezelfde medicijnen voorschreef. Het ging iets beter, maar niet voor lang. Op een dag kon ze echt niks meer en ben ik weer naar de dierenarts gegaan. Het duurde echt een half uur voordat ik haar in de auto had en ik wist gewoon dat dit haar laatste dag was. Later bleek dat ze kanker had. Erg triest.


*zucht* dit is niet fijn om te lezen onze hond heeft namelijk ook een bult op zijn schouder zitten deze zit wel echt in de huid en niet op het bot gelukkig maar toch... maak me echt zorgen... maar ja hopen dat zijn batterijtjes het weer voor een tijdje doen ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herr_balou, jaap_2005, Stp en 81 bezoekers