Bult....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Bult....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 14:55

Mijn paardje staat nu al een paar weekjes met een andere ruin op de wei... Da gaat eigenlijk heel goed, maar aangezien hij nogal opdringerig is krijgt hij zo nu en dan een tikkie... Niet zo een ramp...

Maar goed... hij heeft nu dus een bult tussen zijn benen/op zijn borst. Het voelt niet echt aan als een bloeduitstorting.. het voelt namelijk nogal hard aan... ook is hij er absoluut niet gevoelig op, het is niet warm en er is ook geen schram ofzo... Ik ben er dus net echt van overtuigd dat het inderdaad van een hoef afkomstig zijn, maar heb ook geen flauw idee wat dit wel kan zijn...

Als het maandag niet een stuk minder is haal ik de dierenarts er wel bij... maar iemand toevallig enig idee?

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:10

Hé dat heeft mijn knollie ook op precies dezelfde plek. Waarschijnlijk is hij gestoken door een daas daar kunnen ze enorme bulten van krijgen (en ik heb er zelf op dit moment ook zo een op mijn been Boos!)

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 16:55

Dat dacht ik dus ook ineens toen ik in een ander topic iets over dazen las. Voelt die bult dan ook hard aan? Net of er een stuk bot niet goed zit ofzo...

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 12:41

mijn pony heeft bultjes op zijn rug...
ik weet ook niet wat het is..hij staat op weide met nog een hengst en een ruin en is zelf een hengst.