Ruzie gehad bij ons op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Ruzie gehad bij ons op stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 18:41

kom ik vandaag bij mij op stal aan met een vriendin was er iemand in de megagrote buitenbak aan het rijden nou oke, ik alles op mijn gemak gedaan want het was o zo warm kom ik om 10 voor 3 bij de buitenbak aan ik liep er nie eens in ofzo ik wachtte nog netjes krijg ik een snauw ik heb de bak tot 3 uur, mijn vriendin nou die 10 min mag ik toch wel op de binnenhoefslag blijven maar nee da mocht nie, toen zei ze ja je moet nu toch wel weten wie wanneer les heeft, (ze had nie eens les) ik oz nou nee als ik da van al die mensen moe bijhouden heb wel belangrijkere dingen zegt ze da ik dom ben nou ik werd boos ik oz weet je je moet je oordeel over mij voor je houden je kent me nie eens en ben toch maar gewoon d ebak in gegaan wat denk ze wel nie omdat ik toevallig 10 of 15 jaar jonger ben haha maar de eigenaren doen er niks tegen want ja die willen geen ruzie op stal, nou er is meer ruzie als vriendschap daar! misschien niet heel boeiend maar ik was gewoon super boos!!! Extreme duivel Extreme duivel heb trouwens toch nog lekker kunnen rijden ondanks dat ik zo boos was


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:17

Op de binnenhoefslag heeft ze toch helemaal geen last van jouw?
wat een zeur zeg!!!!!!!
Niks van aan trekken vooral blijven lachen Haha! anders heeft zij haar zin en dat willen we niet.wat een trut zeg

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:23

Wat een getrut zeg......Ik zeg altijd tegen dat soort mensen, Hoe is het mogelijk dan een ruiter van uw niveau niet de capaciteit heeft om in het ergste geval om mij heen te rijden....!!! Vaak verkleuren ze dan naar een diepe rode teint van woede, maar ik ben zo netjes geweest dat niemand kan zeggen dat ik brutaal was......

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:38

naja ook dom Verward de mensen sijn soms heel erg saggo ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:41

Het zal best wat je allemaal hebt opgetypt. Maar ik kan er geen touw aan vast knopen. Graag standaard Nederlands en leestekens gebruiken!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:52

Jippie schreef:
Het zal best wat je allemaal hebt opgetypt. Maar ik kan er geen touw aan vast knopen. Graag standaard Nederlands en leestekens gebruiken!
een beetje je nadenken en je komt er wel uit hoor Lachen valt best wel mee hoor.

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 20:48

Echt niet normaal zulke mensen, ik kan me er ook zo over opwinden Boos! . Ze zijn het eigenlijk niet waard, maar bahhhhhhhhhhhh, wat een enge mensen lopen er toch rond Misselijk .
Waar sta jij?

Groetjes Nair

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:10

bij ons is het wanneer het vrij rijden is (dus geen les) zo geregeld: iedereen mag dan rijden en je kijkt gewoon wat uit met elkaar. Ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 07:23

Verward Misschien zijn daar andere afspraken?
Als iemand zo stellig zegt (okee, had wat vriendelijker gekund) dat die de bak tot 3 uur heeft, dan zal dat toch wel ergens op gebaseerd zijn?

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 07:42

Als ik de bak zou moeten huren voor een bepaalde tijd, dan zou ik er ook niemand bij willen hebben. Maar dat geldt dus alleen als ik ervoor betaald zou hebben. Anders moet het toch kunnen om om elkaar heen te rijden (hoewel sommige mensen echt niet kunnen sturen... Haha! ) Je kunt niet zomaar de bak claimen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 08:39

Ik zou haar standpunt begrijpen als ze inderdaad les had. Dan kan ik me voorstellen dat ze liever alleen in de bak rijdt, ik neem aan dat ze daar dan voor betaald.
Maar als zij gewoon aan het rijden is, dan zie ik niet in waarom jij niet zou kunnen losstappen op de binnenhoefslag. Flauw, hoor.

* To Belg, or not to Belg *

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 09:05

dat is 1 van de redenen waarom de eigenaresse van Joris hem verplaatst heeft, wij hadden dat ook bij de vorige pensionstal, om gek van te worden en ze hadden daar allemaal al een hekel aan Joris, omdat ie in het verleden nog wel eens de neiging had om een bok weg te geven. Maar dat doet ie allang niet meer en is hij hartstikke braaf, maar toch mocht ik er nooit bij met dat "gevaarlijke" paard Extreme duivel Ben blij dat ie verplaatst is, bij deze pensionstal is het veel minder druk en hier doen ze niet zo moeilijk

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:55

gelukkig is het bij ons anders geregeld.
Iedereen mag op elk moment in de bak rijden die hij of zij wil. Zelfs als je les hebt is de bak niet voor jou alleen. Wel houd ik er rekening mee als iemand les heeft in de binnenbak en het is buiten te doen dat in niet in de binnenbak rijd en omgekeerd.

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 13:18

Bij ons is het zo dat er max 6 paarden in de bak mogen, maar zodra er iemand les heeft, mogen er maar 3 andere paarden bij, en degen die les heeft, heeft voorrang op de hoefslag, ja gezeik op n stal hou je altijd!
succes.

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 13:43

dreamegirl"]
[quote="Jippie schreef:
Het zal best wat je allemaal hebt opgetypt. Maar ik kan er geen touw aan vast knopen. Graag standaard Nederlands en leestekens gebruiken!
een beetje je nadenken en je komt er wel uit hoor Lachen valt best wel mee hoor.
[/quote]

We zullen er best uitkomen maar er staat niet voor niks in de boktregels dat msn-taal niet is toegestaan.

Ik vind het ook heel vervelend lezen!!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:25

Ik ook. Komt ook zo infantiel over.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 16:06

Tilburgs accent? sorry hoor maar gruwelijk. Woon zelf in brabant en vind het irritant het zo te moeten lezen.

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 18:46

nou russel bedankt he, maar ja dat is ieder zijn eigen mening en ik vond nou net dat het tilburgse wel mee viel, en al helemaal dat msn taal , maar wij hebben een heel irritant draadloos toetsenbord wat af en toe niet optijd reageert dus sorry, en ik sta in udenhout bij duinzicht bij ons hoef je helemaal niet te betalen om de bak te hebben voor je eigen maar dan moet je wel les hebben.[/url][/quote]

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:54

Ik vind het zelf ook irritant om de bak te moeten delen, gelukkig heb ik mijn eigen rijbakkie Haha!
Maar op een pensionstal moet je nou eenmaal delen. Lijkt me logisch!
Mocht ze echt gehuurd hebben tot 15:00, dan kan ik het me wel voorstellen. Dan huur je speciaal de bak om alleen te kunnen rijden, dus dan moet je dat er ook voor krijgen lijkt mij.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:58

Wat een gek*t zeg bij ons mag je gewoon in de bak, zelfs als er priveles wordt gegeven, alleen moet je dan wel een beetje rekening houden met de lesser, logisch toch? En net wat Gijsenkim zegt je kan toch sturen!!

XANTHA

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 19:31

wat een trut zeg wij hebben 3 bakken en zelfs bij ons is er wel eens mot maar iedereen mag met vrij rijden gewoon bij mekaar in de bak rijden dat zijn de regels wel is het zo dat longeren voor los gooien gaat en rijden voor longeren en links op de hoefslag voorang heeft en als je de bak afgehuurt hebt of priveles of gewoon les hebt dat je er niet bij mag maar voor de rest moet dat mens niet zeuren hoor wie denk ze wel wie ze is!!

oja en dit vond ik een hele kicke opmerking van gijenkim ;
Wat een getrut zeg......Ik zeg altijd tegen dat soort mensen, Hoe is het mogelijk dan een ruiter van uw niveau niet de capaciteit heeft om in het ergste geval om mij heen te rijden....!!! Vaak verkleuren ze dan naar een diepe rode teint van woede, maar ik ben zo netjes geweest dat niemand kan zeggen dat ik brutaal was......

die moet je erin houden!

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:46

je mag toch zeker wel op de binnenhoefslag wat een arrogante trut sorry maar dat vind ik tegen dat soort mensen kan ik dus echt niet!

eindelijk een digi, dus binnen kort foto's in mijn profiel Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:47

Met dat soort mensen zou ik eerst doen dan vragen Lips are sealed

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 11:38

Wat ontzettend autoritair.....ze kan toch ook aardig vragen of je misschien wil wachten??!! Toch??
Gebeurd hier altijd. Als we de bak afgehuurd hebben vragen we gewoon aardig of ze misschien wel even willen wachten en wanneer iemand anders afgehuurd heeft dan vragen we gewoon of we er misschien wel even bij in mogen!! En dat komt altijd goed!

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 12:11

Wat een zeikwijf zeg! Wie heeft er nou last van jou op de binnenhoefslag?? Verward

Red de boom! Eet een Bever! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, MairiMacBran, OmgiliBot, SemrushBot en 120 bezoekers