Timon word verkocht... :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Timon word verkocht... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 17:45

Mijn ouders hadden gezegt dat als Timon verkcoht zou worden dat ik hem zou mogen kopen. Nou ik sprak de eigenaar en hij zei dat hij Timon nu een beetje voor mij houd, hij heeft er zelf niks meer aan, want we hebben sinds kort een bonte hengst en daar wil hij graag veulens van. En er zijn nu 2 veulens van Timon geboren en die vind hij te groot! En hij wil dus dat Timon weg gaat. Dus ik had meteen al gezegt dat ik hem dan wel over wilde nemen, maar nu zeggen me ouders dus nee Scheve mond
Maar nu ben ik samen met Evelien (Evy op bokt) druk opzoek naar een weiland en kan hij waarschijnlijk bij de oom van Evelien staan. En dan zeg ik tegen de eigenaar dat ik de weidekosten betaal, maar dat hij wel van hem blijft. Ik hoop dat hij akkoord gaat, want anders dan weet ik het ook niet meer.... Verdrietig

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:56

Oh dat is echt balen Marieke Boos! Een landje waar die kan staan zou wel heel handig zijn! Ik hoop voor je dat jullie wat kunnen regelen!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:37

Ik hoorde 't al van je op MSN Verdrietig
Hopelijk lukt het allemaal Lachen

witnie

Berichten: 33
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:21

waarom zijn ouders altijd zo wissen vallig die weten ook nooit wat ze willen vind het echt jammer voor je maar ik hoop dat je plan gaat lukken *LOL*

veel succes er mee gr. jody

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:11

Yep, mij had je t ook al verteld Scheve mond
Ik hoop echt dat alles goedkomt Mariek!

Dennis

Berichten: 31465
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:38

Wat balen joh! Ik hoop voor de dat het lukt om wat te regelen.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 07:28

Hoop dat je het voor elkaar krijgt!
Hebben je ouders er ook een verklaring voor gegeven dat ze van gedachten veranderd zijn?

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 07:37

Wat raar van je ouders, een paard kopen doe je toch niet iedere dag zeker.
ik ben zelf ook ouder hoor, van 2 meiden van 18 en 16 jaar, maar als ik tegen een van hun zou zeggen , je mag een paard , dan zou ik me daar ook aan houden , en die man heeft m zelfs voor je gehouden.
nou in ieder geval succes.
Annick

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 10:49

Botervlieg schreef:
Hoop dat je het voor elkaar krijgt!
Hebben je ouders er ook een verklaring voor gegeven dat ze van gedachten veranderd zijn?


Ja, want als hij ziek zou worden dan zijn ze bang dat hun voor de kosten moeten opdraaien..
Gelukkig worden shetlanders ook zo snel ziek he Verward
Maar toen had Linda even via msn uit gelegd dat een zieke shet niet zo veel kost en als het wel erg duur zou worden door bijv. operatie dat je dan gewoon afspreekt dat hij dan een spuitje krijgt...
Hmm.. ze twijfelen alweer een beetje Haha!
Vandaag gaan we vragen voor dat weilandje en kijken of de eigenaar het er mee eens is.. *LOL*

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 10:58

Marieke_456"]
[quote="Botervlieg schreef:
Hoop dat je het voor elkaar krijgt!
Hebben je ouders er ook een verklaring voor gegeven dat ze van gedachten veranderd zijn?


Ja, want als hij ziek zou worden dan zijn ze bang dat hun voor de kosten moeten opdraaien..
Gelukkig worden shetlanders ook zo snel ziek he Verward
Maar toen had Linda even via msn uit gelegd dat een zieke shet niet zo veel kost en als het wel erg duur zou worden door bijv. operatie dat je dan gewoon afspreekt dat hij dan een spuitje krijgt...
Hmm.. ze twijfelen alweer een beetje Haha!
Vandaag gaan we vragen voor dat weilandje en kijken of de eigenaar het er mee eens is.. *LOL*
[/quote]

Ze kunnen daar evt. ook een ziektekostenverzekering voor nemen.
(Wat minder drastisch dan 'een spuitje'; dat trouwens ook geld kost)

Boos! Ik vind het geen eerlijk verhaal. Als je ouders dit tussentijds bedacht hebben, dan hadden ze je dat dan beter toen meteen kunnen vertellen en niet wachten tot jij ze aan hun belofte kwam houden. Belofte maakt immers schuld?

Wat mij betreft mag je je ouders dit best ook even laten lezen en erbij vertellen dat het niet van het eerste het beste Penny-wicht komt (no offense!). Haha!

.
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 14-06-03 11:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 11:01

Botervlieg schreef:
Ze kunnen daar evt. ook een ziektekostenverzekering voor nemen.
(Wat minder drastisch dan 'een spuitje'; dat trouwens ook geld kost)

Boos! Ik vind het geen eerlijk verhaal. Als je ouders dit tussentijds bedacht hebben, dan hadden ze je dat beter meteen kunnen vertellen en niet wachten tot jij ze aan hun belofte kwam houden.
Wat mij betreft mag je je ouders dit best ook even laten lezen en erbij vertellen dat het niet van het eerste het beste Penny-wicht komt. Haha!


Ja, dat is ook een goed idee, maar als je bijv. een operatie heb van ong. 500 euro dan kan je misschien beter voor 'het spuitje' kiezen. Dat is dan iets goedkoper.

Je komt wel voor me op hé Knipoog Penny-wicht Tong uitsteken
Nou ik zal het vanavond nog even er over hebben, maar anders blijven we gewoon bij plan B als de eigenaar het goed vind Tong uitsteken

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:10

Marieke_456 schreef:
Je komt wel voor me op hé Knipoog Penny-wicht Tong uitsteken


}> Wat dacht jij dan? Toevallig heb ik een grafhekel aan bedrog en nog een b'tje extra als de verhoudingen zo ongelijk zijn als (in dit geval) tussen ouders en kind. Extreme duivel
(Ik bedoel: jij kunt hun zakgeld niet inhouden bijvoorbeeld! *LOL* )

.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 11:11

hahahahaha, ja dat is waar Knipoog