Weekendje Drenthe deel2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Weekendje Drenthe deel2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 20:28

Okay hier komen mijn foto's Haha! Het was nog even de vraag of ik mn foto's ooit nog op de computer zou krijgen aangezien mn digi natgeregend was zondag (kregen opeens een stortbui over ons heen) en daar was mn digi niet zo blij mee Haha! Maargoed, het is toch nog gelukt Tong uitsteken Hier zijn ze:

Vrijdagavond, toen we net aangekomen waren bij Hoeve t Wed in Wapse in Drenthe kreeg ik een smsje van Marloes (Tamoor van bokt, we hadden afgesproken om te meeten als ik in Drenthe was) dus die moest ik natuurlijk even beantwoorden en mn vader vond t nodig om er een foto van te maken Haha!
Afbeelding

De paardjes waren heel erg blij met hun grote wei daar... ze plakten wel heel erg aan elkaar... vooral toen die *enge* Heidi kwam, toen waren ze helemaal onafscheidelijk *zo lief* Was wel even heel anders dan dat vijandelijke gedrag van ze thuis Haha!

Hier komt Leonie net met Heidi aanlopen Lachen
Afbeelding

En hier loopt Heidi ergens in de wei (in eerste instantie had Heidi een apart weitje maar halverwege de volgende dag had Heidi dr draadje gesloopt Haha! en aangezien ze toen heel lief met zn drieen bij elkaar stonden hebben we het tussendraadje weggehaald)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En hier was ik even aan het VDen met Mirei *maar op deze foto staat ze net even rustig te grazen Tong uitsteken *
Afbeelding

De volgende dag zouden we een rit maken met zn drieen (Marloes, Leonie en ik met onze paardjes) en daar heb ik een paar foto's van:
Afbeelding

Marloes met Tamora voorop, daarna Leonie met Heidi en ik liep met Mirei achteraan (die had moeite om Tamoor en Heidi bij te houden Haha!)
Afbeelding
Afbeelding
Marloes met Tamora die maar even op Leonie en mij wachtte omdat ze opeens wel erg ver voor liep Haha!
Afbeelding

Hier loopt Leonie voorop en Marloes daarachter
Afbeelding

Leonie links, Marloes rechts
Afbeelding
Afbeelding

en een stukje Mirei Haha!
Afbeelding

En toen kwamen we bij de stal van Tamora en Manda

Manda:
Afbeelding

Manda en Heidis koppie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Marloes, Tamora en Manda
Afbeelding

Vanaf de stal van Tamora en Manda hebben Leonie en ik zelf nog een stuk rondgehobbeld en daarna kwamen we weer terug bij de stal van Tamora en Manda waar Marloes al op ons zat te wachten om ons terug te brengen naar huis zodat we niet zouden verdwalen Haha! Halverwege heeft zij deze foto's gemaakt: (Mirei was flink bezweet, had ook zweet om dr ogen en Heidi was ondertussen nog practisch droog Haha!)
Afbeelding
Afbeelding

Leonie: "Heidi doe je oren naar voren" Haha!
Afbeelding

Oef dit topic wordt wel erg lang zo.... ik ga even verder in Deel 3 Haha!


Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:32

Leuke fotos!! Moet erg gezellig geweest zijn daar!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:34

Heey Daan!
Leuke foto's hoor Haha!
Volgens mij is het erg gezellig geweest Tong uitsteken
Ik wacht op deel 3 Knipoog

    If you can dream it, you can do it ...

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:27

Het was erg gezellig Haha!
Die fotos waar mirei en lent over het draadje staan te kijken naar *enge* heidi id echt leuk:P

Cum Laude afgestudeerd klassiek homeopaat voor dieren
http://www.leonienoordhoek.nl
http://www.facebook.com/dierenhomeopathie

Samira_Paard

Berichten: 290
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:31

Hele leuke pics! Ik wacht ook met genoegen op deel 3!

Http://Groups.msn.com/thebestplaceforhorses

Ik ben gek , ik ben een idioote en als er geen bokt idiotenclub was , was het zwaar kl*te! Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:34

Het zijn inderdaad echt leuke foto's vooral de derde en de vierde Lovers

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:37

ahh erg mooi.. mare danielle heb jij nu van de speciale beugels?? gelukkig dat je met foto's maken nog wel lekker weer had

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:36

Leuke foto's en niet te vergeten mooie haflingers.
Hee Dagami je had ons ook wel kunnen meeten Knipoog Drenthe is niet zo heel ver weg van Drachten. Haha!

SaisjeKiekie
Berichten: 841
Geregistreerd: 07-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:37

vet cool:LD

Haha!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 20:25

Eszelon4ever"]
ahh erg mooi.. mare danielle heb jij nu van de speciale beugels??
[/quote]

ja kep veiligheidsbeugels Lachen alleen aangezien mn "officiële" elastieken kapot zijn gegaan gebruik ik nu gewoon postbodeelastieken en dat ziet er nogal vreemd uit ik weet t Haha!

[quote="minkieboy schreef:
Leuke foto's en niet te vergeten mooie haflingers.
Hee Dagami je had ons ook wel kunnen meeten Knipoog Drenthe is niet zo heel ver weg van Drachten. Haha!


Daar hadden we helemaal geen tijd voor joh Haha! maar idd, ik wil wel heel graag eens langskomen Ik heb woensdag net mn theorieexamen voor mn rijbewijs gehaald dus nog "even" praktijkexamen doen en dan kom ik echt eens kijken bij jullie *LOL*

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:42

Whaha, op die weide foto's staan ze er zo als twee oude wijven te kijken Knipoog Haha! *nee, haflingers zijn niet nieuwsgierig*

Maar het zijn leuke hafjes! Hoeveel verschillende zijn het er nu? 3 of 4?

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 23:46

Feetje schreef:
Whaha, op die weide foto's staan ze er zo als twee oude wijven te kijken Knipoog Haha! *nee, haflingers zijn niet nieuwsgierig*

Maar het zijn leuke hafjes! Hoeveel verschillende zijn het er nu? 3 of 4?


Een heleboel Haha! Mireille, Lente en Heidi stonden samen op 1 wei. Met de buitenrit met Marloes waren we ook met drie haffies; Mireille, Heidi en Tamora. Bij de stal van Tamora komt de vijfde Haf tevoorschijn; Manda Haha! En verder stonden er een paar weides verwijderd van de wei van Mirei/Lent/Heidi nog twee Haffies maar die staan geloof ik niet op de fotos Haha!

En idd.. Haffies nieuwsgierig??? Neuhhhh Schijnheilig

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 10:40

Ook weer leuke foto's!! Die in de wei zijn mooi!
Tijdens de buitenrit zijn ook leuk, maar ik reed wel een heel groot eind van jullie vandaan!! Begrijp nu ook waarom we niet zoveel met elkaar
spraken Schijnheilig .

Die van jullie tweeën zijn ook leuk geworden, al heb ik niet steeds op het juiste moment geklikt.... hè Leonie!! Tong uitsteken Maar goed, ik sta ook niet op m'n best op die ene foto...HO TAMOOR!! Knipoog

Tamora van de Hezenhof ♥

andor

Berichten: 873
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:17

Leuke foto's maar hoeveel hebben jullie er nou in totaal gemaakt? Volgens mij onwijs veel. En ze zijn ook allemaal zo leuk geworden.

Veel spullen te koop!! Zie markt.
Lieve mensen doe ajb een bod want ik wil er echt vanaf. Dekjes mogen voor een prikkie weg.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:31

Dat was wel een Haflingerrijk weekend zo te zien! Leuke paardjes en een mooie omgeving, beter kan haast niet! Dat huisje/appartementje van Hoeve ~t Wed ziet er trouwens ook leuk uit. Ik heb hun site wel eens bekeken omdat ik er wel met mijn ouders heen wilde maar helaas bleken de appartementjes/huisjes te klein. Dus misschien een met een vriendin ofzo.
ON topic: Leuk dat Mireiile en Lente het nu zo ver van his ineens wel gezellig hadden samen!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 21:37

Pjelk schreef:
Dat was wel een Haflingerrijk weekend zo te zien! Leuke paardjes en een mooie omgeving, beter kan haast niet! Dat huisje/appartementje van Hoeve ~t Wed ziet er trouwens ook leuk uit. Ik heb hun site wel eens bekeken omdat ik er wel met mijn ouders heen wilde maar helaas bleken de appartementjes/huisjes te klein. Dus misschien een met een vriendin ofzo.
ON topic: Leuk dat Mireiile en Lente het nu zo ver van his ineens wel gezellig hadden samen!


Te klein? ik vond het best wel ruim Maar ik heb natuurlijk alleen ons appartementje van binnen gezien Lachen

Ik vond het ook errug schattig dat ze zo aan elkaar plakten daar Helaas is dat, nu ze weer thuis staan, alweer helemaal over

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, VinandoW en 58 bezoekers