Ruiterroutes voor de lange afstand?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Ruiterroutes voor de lange afstand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 15:50

Ik ben op zoek naar routes: bijvoorbeeld van den bosch naar de veluwetrail, zijn er mensen die een of meer etappes al uitgevonden hebben.....
Of van de veluwetrail naar Deventer...
van Deventer naar Schalkhaar........

Waar vinden jullie je routes als je lange tochten wilt maken?

Tot nu toe heb ik de taxandria route gevonden, die breng me wel naar het Zuiden maar niet de rivieren over[/list]

Bejaarde bokkers weten meer


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:09

Ga je d'r toch voor? Ikzelf heb mijn Taxandria kaarten bij de VVV in Breda gehaald. Misschien dat je aan de overkant van de rivier ook een kaart kan halen zodat ze aansluiten op elkaar.

Niets zo charmant als een paard in her land.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 17:38

Ja, het zit echt in de planning, maar voorlopig voorbereiden. Ik heb bij de vvv wel de routes gekocht in de serie "langs.....en ....." "van duinen tot Campina" ect. de bewegwijzering bestaat uit bordjes waar taxandria op staat. Bij de VVV hier zeiden ze dat de taxandria route opgeheven is??? Ik moet misschien toch maar lid worden van de nvrr, eigenlijk wil ik niet bij een clubje. Gewoon door zoeken, hoe ben jij uiteindelijk aan je routes gekomen?

Bejaarde bokkers weten meer

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:36

ja vaag, die bordjes TAxandria. Ze staan ook in het mastbos dus zo kwam ik erop om naar de Bredase VVV te gaan. De ruiterroute Taxandria kenden ze niet terwijl er wel een taxandria ruiterroute website is Verward , maar er is een verzameling kaarten die allemaal op elkaar aansluiten en heel Brabant dekken. Ik heb regio Breda en Tilburg gekocht zodat ik via Chaam helemaal Belgie in kan en via Tilburg weer terug. Alle maneges waar je kunt overnachten en paardvriendelijke stops staan erop aangegeven. Ik ga binnenkort die andere ook nog halen waar de Drunense duinen ook op staan want dat beviel me wel erg goed vorig weekend. Ik ben ook geen clubjes mens dus ga ik zelf maar op zoek naar kaarten. Lois en ik hebben ons eigen clubje Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:39


Niets zo charmant als een paard in her land.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:21

mrie schreef:
Ik moet misschien toch maar lid worden van de nvrr, eigenlijk wil ik niet bij een clubje. Gewoon door zoeken, hoe ben jij uiteindelijk aan je routes gekomen?


Wat is er mis met clubjes?
Als meubilair van de NVVR vraag ik me toch af waarom je het niet zou proberen. Kijk gewoon even op www.recreatieruiter.nl en kom erbij. Voor specifieke vragen PB maar.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:59

ergens op een site kwam ik de ruiterroutes in brabant tegen. Allemaal stukjes in de kempen (ik weet niet hoe ze heten en welke site) maar je kan ze kopen bij de vvv en dan waren ze iets van 2.50 euro.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 20:31

Ja, Ikke ik had al verwacht dat je zou reageren. Ik wil als ik lid ben van een club ook ECHT lid zijn, dus meedoen met activiteiten. En ik ben vreselijk bemoeizuchtig en bazig dus ik wil ook mijn stem laten horen. Wat het eerste betreft Alleen maar lid worden om dan toegang tot het archief te hebben vind ik zo onaardig. En wat het tweede betreft er zullen bij de NVVR vast al wel mensen zijn die kritisch nadenken en durven aanpakken Hi Hi

Bejaarde bokkers weten meer

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 21:07

Nog even N'tasch, als je in de drunense duinen wilt overnachten kan Lois vast wel bij ons terecht....

Bejaarde bokkers weten meer


Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:34

Ik zag laatst op de manege een ruiteratlas liggen van nederland en een stukje duitsland erbij.. echt een mooie atlas..zal is vragen waar ze die vandaan hebben, was speciaal voor lange afstands ritten..

!Update profiel!

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 23:27

Wauw, dat zou gaaf zijn.....

Bejaarde bokkers weten meer

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 08:20

Dat zou mooi zijn mrie. Zitten er veel dazen bij jullie? Ik wil anders in augustus na mijn vakantie graaaag een keertje langskomen. De Drunense duinen is voor mij 3 uur rijden en dan kan dat uurtje naar jou er ook nog wel bij Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 00:25

Leuk, misschien kunnen we een stuk samen rijden, ben benieuwd naar lois. wel veel dazen ja. Maar waar niet (behalve dan aan zee)?

Bejaarde bokkers weten meer


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, IASCrawler en 111 bezoekers