karretje gehaald...(en meer)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

karretje gehaald...(en meer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 09:39

ben gisteravond dus samen met man en trailer richting percy vertrokken om mijn karretje op te halen wat ik mag lenen om nina te beleren. na rukm2 uur kwamen we op de boerderij aan en kregen we een vers bakkie koffie. tevens kreeg ik gezelschap op schoot van een xing dwergpinsherxboerenfox reu die mijn hondje kaylee erg leuk vond Haha!
daarna even het jonge kattengrut gezien en toen de wagen in de trailer geprobeert te zetten. dat was lachen geblazen want hij bleek er niet zo makkelijk in te gaan als we dachten. dus op t laatst maar ontdaan van zijn wielen en toen paste het wel... na afscheid genomen te hebben heb ik beloofd er goed voor te zorgen. waarvoor kwam mijn man pas thuis achter, ik had stiekum een katje meegenomen ( met medeweten van percy) Schijnheilig die woont nu dus gezellig hier en het een echt een moppie. mijn man vond het niet zo heel erg. nu nog even wachten op mijn tuig en dan gaan we beginnen met beleren van nina!!! joeeeepppppppie. ik ben zo dolgelukkig met deze oplossing. lijkt wel een droom, mijn scheet voor de wagen. ik weet zeker dat ze het heel braaf zal doen. ze is zo ontzettend lief.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:44

Super joh!! hihi, we willen natuurlijk wel een foto van je nieuwe aanwinst!!
Ik zou het niet moeten proberen hoor om zomaar met een kitten thuis te komen Haha!

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:55

Het viel ook helemaal niet op dat Lonneke opeens een dikke bewegende buik had nadat ze met me meegelopen was om een hamer te halen Schijnheilig

Ik hoop trouwens dat Nina het beter doet voor de kar dan Lonneke want Lonneke trok samen met een kennis van mij de kar richting de trailer terwijl Lonneke's man en ik moesten rennen om alles opzij te trekken want ze liepen gewoon door zonder om te zien of dat wel ging *LOL* *LOL*

Het was in elk geval heel gezellig en "Tijger" zal het vast goed krijgen bij jou

Arme Droopy trouwens, die was zo gefrustreerd dat hij na vertrek de oude kater probeerde te dekken Haha! Hij wilde steeds naar buiten om te zien of zijn grote liefde nu echt vertrokken was Ach gut

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 10:26

hahahha ik heb ook nog geen koetsiersbewijs hoor!!! ach mijn man is dit soort acties wel gewend. hij is t dan ook altijd weer snel vergeten. ik vond het ook heel gezellig en het was jammer dat we maar zo kort konden blijven. en tja kaylee is echt een slettebakkie, die versierd iedere reu die ze ziet door net te doen als of ze ze helemaaaaaaaaaaal niet aardig vind. werkt bijna altijd

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:05

zo echt gaaf dat je de wagen mag lenen,erg lief van percy
enne zie je nou,zit je vorige week nog tegen mij te zeggen,tja geen katten,is het nu al weer van de baan Haha! maar wel leuk natuurlijk!ik krijg over 4 weekjes mijn pleegkittens die komen bij tinkie te wonen en strakkies zien ze mij alleen nog maar rondleuren met die kittens en staat tink zielig in de wei te verkommeren Tong uitsteken

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:15

Stiekemerd *LOL* Wel gaaf hoor een katje Lovers Heel veel plezier met je katje en karretje en natuurlijk met het beleren van je moppie Knipoog

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:40

Leuk zeg, een kar en een katje! Wordt je man niet gek van die beestenbende, of is hij zelf ook dol op dieren?