op vakantie met je paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ghisje
Berichten: 538
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: op de grens van het land

op vakantie met je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 16:17

Hoi, wij willen in september met onze 2 tinkers op vakantie in de omgeving van drenthe. Nu heb ik wel 2 bungalowparken gevonden, maar we zitten toch liever in iets kleinschaligers. Heeft iemand misschien een leuk en nog te betalen adresje waar we een weekje kunnen vertoeven. We willen onder de man gaan rijden en mennen.
gr ghislaine

ikke

Berichten: 37547
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:26

Minicamping Wubbs in Eesergroen. Keuze uit diverse bosgebieden.
Ze hebben ook beperkt wat mogelijkheden om paarden te stallen, informeer te voren even.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 20:02

camping de otterberg in wijster, mijn d pony is hier naar toe gegaan
(zie hem net alleen op divoza te koop staan voor 200,- duurder, ze zouden mij bellen als ie weg ging... Boos! )

ook ken ik nog div. campings die erg kleinschalig zijn, erg leuk, zijn wij jaren naar toe geweest.

dit jaar wilde wij naar buitenland, 22 juni gaan we voor een weekje naar de Ardennen, ben heel benieuwd.

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:11

Hoeve 't wed in Wapse (www.drenthevakantie.nl)
Appartementen, gezellige mensen, mooi omgeving alleen je moet voordat je in het bos ben nog een half uurtje over de weg...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:14


helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 07:43

kamperen bij de boer, als je dat in tikt bij je startpagina krijg je een site van het plattelandsleven.

wij zijn een keer in zuidwolde geweest, onwijze lieve mensen. je slaapt in de bedstee en je paardje kan op het land.
smorgens eet je bij de boeraan tafel, en de boerin zorgt voor crosantjes en lekkere dingetjes en het is erg goedkoop.

en zuidwolde is prachtig, het plaatsje heette dacht ik fort. als je het niet kan vinden hoor ik wel.

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 10:16

Ini Slot...www.inislot.nl