Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Xanthe

Berichten: 1392
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Groningen

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:56

Aaah wat een lief verhaal trisca! Lovers

Maar voor de meiden die een bezette jongen leuk vinden, en die jongen sjanst ook met ze: Wat wil je met een jongen die niet voor de volle 100% voor jou gaat? Hij eet van twee walletjes.
Tuurlijk, die jongen blijft leuk, maar als hij het niet erg vind om tijdens een relatie met jou te sjansen, zou hij het vast ook niet erg vinden om dat te doen met iemand anders, mochten jullie iets krijgen..
Maar dat maakt het niet makkelijker om hem te vergeten natuurlijk Ach gut


Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:57

Ben ik met je eens hoor PinkiiY, zou hem ook nooit vertrouwen denk ik.

When you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place.


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:57

Vergeet ook niet dat sommige jongens gewoon losse handjes hebben en iedereen een knuffel geven zonder dat daar wat achter zit.

Xanthe

Berichten: 1392
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Groningen

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:59

De meeste jongens hebben wat losse handjes geloof ik Knipoog

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:00

Moeilijk verhaal zeg! Kan me ook goed voorstellen dat het in het heetst van de strijd moeilijk is om nee te zeggen tegen iemand als die wel verder wil gaan. Maar weet je wat het probleem is... Tenminste, vind ik dan. Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger. Als ie met jou is vreemdgegaan, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?

En een ander oogpunt, zou hij zijn vriendin dumpen voor jou? Want uiteindelijk, als puntje bij paaltje komt, zijn er vrij weinig mannen die dat doen, die kiezen uiteindelijk toch voor het oude vertrouwde. En dan kan je maar beter gewoon proberen om hem uit je hoofd te zetten, laat hem eerst maar eens bewijzen dat ie voor jou wil gaan want anders doe je jezelf alleen maar onnodig veel pijn...

Succes Lachen

En Trisca wat een prachtig verhaal! Zo kan het ook lopen idd! Lachen

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:00

Sjonniej schreef:
Vergeet ook niet dat sommige jongens gewoon losse handjes hebben en iedereen een knuffel geven zonder dat daar wat achter zit.


Ja ben ik met je eens. Ja Maar dat hangt echt per jongen af ..

en als 't op dat van mij was .. hij doet dat niet bij iedereen, dat weet ik zeker. Maar zoals ik al zei, heb al met hem gepraat vandaag. en 't is wel even duidelijk dat we even afstand moeten nemen van elkaar. Lachen

When you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:20

Maar die jongens hebben geen bordje om de nek; Ik heb losse handjes. En alle aandacht van een jongen lijkt alsof hij sjanst als je hem leuk vind.

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:58

daarom reageerde ik ook even, zo kan het dus ook...

Maar ik heb hem niet van haar afgepakt en ben gewoon blijven wachten. Hij heeft mij duidelijk laten merken dat hij mij leuk vond, maar nooit iets geprobeerd...
Dat zijn mijn pricipes ook.. Als jullie voor elkaar bedoeld zijn komt het wel.
Ik had het ook niet gewaardeerd als hij iets met mij had gewild terwijl zijn relatie nog liep.. Zo'n jongen hoef ik niet Vork

Ik zou dus ook hetzelfde weer gedaan hebben Knipoog

Ik maak kleding in opdracht: www.irisholt.nl
moeder van Daisy (24-04-09) en Mike (03-05-11) :):)

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:08

Als ik het zelf niet had meegemaakt zou ik zeggen: afblijven.. Maar ook ik weet dat het moeilijk is.. Toch afwachten.. En als je hem heeel graag wil.. Vertellen en hem laten kiezen als hij jou ook leuk vind

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:12

Wat ik zou doen.....heel erg veel lol maken met andere mensen en me proberen over hem heen te komen.....en natuurlijk stiekum over hem dromen voor zolang het duurt Haha!

Het jammere is dat die bezette mannen meestal doorhebben dat je ze wel ziet zitten, en dat is vleiend, en dan worden ze idd iets aanrakeriger en kletseriger, heel erg sjips is dat.....maar ik denk dat dat een beetje man eigen is.
Mijn vriend heeft ook weleens sjans, en hij zal nooit de fout ingaan door er verder op in te gaan, maar hij is dan toch anders tegen zo'n meisje, wat ik altijd wel weer rot vind want het is toch een kwestie van vlase hoop geven (hoop ik dan maar Knipoog )

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:55

Tja wat al gezegd is hier.. Het is niet netjes en het beste is om gewoon Nee te zeggen en er dus verder niet mee door gaan.

Heb zelf de fout gemaakt 2 keer om dit te doen (2x getrouwde mannen).. bij de eerste is zijn vrouw erachter gekomen.. en bij de 2e zijn we ermee gekapt toen ik bevriend raakte met zijn vrouw. Haar heb ik overigens wel verteld hiervan en zij heeft het mij vergeven.

Tja, het is niet aan te raden.. en kan lelijk aflopen Scheve mond

<insert witty text here>

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:03

Mooi laten varen...meng en bemoei je nooit in een relatie van een ander...

Haha!

jacco_h

Berichten: 356
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 23:56

ik heb hetzelfde mee gemaakt, iemand hier op het forum leren kennen, toegevoegd op msn, in eerste instantie alleen vriendschappelijk contact maar we kwamen er al snel achter dat we voor lkaar bestemd waren. zij had ook al een aantal jaren een relatie en een huisje samen met hem. maar zij heeft hem aan de kant gezet voor mij.

http://www.rodastodum.nl

2 ijslanders en 3 minishets.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57829
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 01:14

je mag laten merken dat je hem leuk vind (het zijn tenslotte jou gevoelens en die mag je tonen) en het hem eventueel zeggen ook, maar je mag je onder geen enkele voorwaarde aan hem opdringen. Wanneer hij genoeg van zijn meisje houd, zal hij tegen nou zeggen 'sorry ik heb een relatie' doet ie dat niet is dat een teken dat er al iets mis zit in zijn relatie Knipoog

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:29

pharagirlke schreef:
je mag laten merken dat je hem leuk vind (het zijn tenslotte jou gevoelens en die mag je tonen) en het hem eventueel zeggen ook, maar je mag je onder geen enkele voorwaarde aan hem opdringen. Wanneer hij genoeg van zijn meisje houd, zal hij tegen nou zeggen 'sorry ik heb een relatie' doet ie dat niet is dat een teken dat er al iets mis zit in zijn relatie Knipoog


Dàt is nou juist mijn punt, in mijn geval dan, weet niet hoe het bij de TS zit, maar dit geld voor vrijwel alle situatie's. Wanneer de persoon in kwestie genoeg van zijn vriendin houd, zal hij echt wel tegen je zeggen dat hij al een vriendin heeft en het dus echt niet kan. Doet hij dat niet, is er dus wel iets mis in zijn relatie, en op dat punt zit ik dus nu. En das niet een makkelijk punt; want; moet je doorgaan? Moet je ermee stoppen? Gaat hij actie ondernemen? Is hij eerlijk tegen zijn vriendin?
Noem maar op. Tis zo moeilijk. Scheve mond

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:31

Je moet hem gewoon vergeten. Het is nogal onbeschoft om achter de man van een ander aan te zitten.
Of hij nu wel of niet eerlijk is (tegen)over zijn vrouw/vriendin. Dat is niet jouw zaak. Zodra je weet dat hij iemand heeft dan moet je je handen thuis houden.

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-06 09:32

Heel erg bedankt allemaal voor de tips enzo... ik weet natuurlijk wel wat me te doen staat alleen die stap zetten is zo verdomde moeilijk!
Myryana schreef:
Heb zelf de fout gemaakt 2 keer om dit te doen (2x getrouwde mannen).. bij de eerste is zijn vrouw erachter gekomen.. en bij de 2e zijn we ermee gekapt toen ik bevriend raakte met zijn vrouw. Haar heb ik overigens wel verteld hiervan en zij heeft het mij vergeven.

Tja, het is niet aan te raden.. en kan lelijk aflopen Scheve mond

Ik zie op je profiel dat je pas 19 ben.. hoe oud waren die getrouwde mannen dan.. want dan heb ik dus ongeveer hetzelfde als jij, ik ben ong. net zo oud en hij is dan wel niet getrouwd maar er is wel een leeftijdsverschil. Ik hoop dat je me iets meer kunt vertellen.. Bloos

Undercover88
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-06

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-06 09:34

Faelivrin schreef:
pharagirlke schreef:
je mag laten merken dat je hem leuk vind (het zijn tenslotte jou gevoelens en die mag je tonen) en het hem eventueel zeggen ook, maar je mag je onder geen enkele voorwaarde aan hem opdringen. Wanneer hij genoeg van zijn meisje houd, zal hij tegen nou zeggen 'sorry ik heb een relatie' doet ie dat niet is dat een teken dat er al iets mis zit in zijn relatie Knipoog


Dàt is nou juist mijn punt, in mijn geval dan, weet niet hoe het bij de TS zit, maar dit geld voor vrijwel alle situatie's. Wanneer de persoon in kwestie genoeg van zijn vriendin houd, zal hij echt wel tegen je zeggen dat hij al een vriendin heeft en het dus echt niet kan. Doet hij dat niet, is er dus wel iets mis in zijn relatie, en op dat punt zit ik dus nu. En das niet een makkelijk punt; want; moet je doorgaan? Moet je ermee stoppen? Gaat hij actie ondernemen? Is hij eerlijk tegen zijn vriendin?
Noem maar op. Tis zo moeilijk. Scheve mond

ja ik snap t wel... ik ga ook zeker geen actie zelf ondernemen en tegen hem zeggen wat ik voel doe ik ook niet ik ben bang dat ik dan ook een soort voor l*l sta omdat iedereen t dan weet...

jacco_h

Berichten: 356
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:38

ik hoor heel veel mensen over met rust laten maar ik vind dat je naar je gevoelens moet luisteren, zeker als dat van beide kanten is. als de man, of in mijn geval de vrouw, van een ander houdt en toch bij zijn eigen partner blijft dan is dat ook geen gezonde relatie meer en is de kans dat het toch op de klippen loopt erg groot

http://www.rodastodum.nl

2 ijslanders en 3 minishets.

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:42

ik heb het hem wel eens gevraagd. Hij had het voor mij uitgemaakt, maar had het er wel heel moeilijk mee gehad.
Voor hem was de relatie toen goed, terwijl zij er veel meer vrijheden in zag dan hij Knipoog

Ik maak kleding in opdracht: www.irisholt.nl
moeder van Daisy (24-04-09) en Mike (03-05-11) :):)

meelen

Berichten: 347
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Koog a/d Zaan

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:46

Lekker laten varen die handel. Ik zou zo iemand niet moeten, die loopt te sjansen naar anderen terwijl hij met mij gaat. Tenzij je dat geen probleem vind natuurlijk. Haha!

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:49

Sorane schreef:
Je moet hem gewoon vergeten. Het is nogal onbeschoft om achter de man van een ander aan te zitten.
Of hij nu wel of niet eerlijk is (tegen)over zijn vrouw/vriendin. Dat is niet jouw zaak. Zodra je weet dat hij iemand heeft dan moet je je handen thuis houden.


Hier ben ik het helemaal mee eens!
Ik vind het behoorlijk schofterig om achter een man aan te gaan wetend dat hij een vriendin/vrouw heeft.
Zo iets dóe je gewoon niet!
Hoe moeilijk het ook is, draai je om en loop weg!

Anoniem

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:51

jacco_h schreef:
ik hoor heel veel mensen over met rust laten maar ik vind dat je naar je gevoelens moet luisteren, zeker als dat van beide kanten is. als de man, of in mijn geval de vrouw, van een ander houdt en toch bij zijn eigen partner blijft dan is dat ook geen gezonde relatie meer en is de kans dat het toch op de klippen loopt erg groot


En dus vind jij dat jij het recht hebt om die relatie maar even het laatste zetje te geven??
Dat je daarmee kunt leven. Ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken.

Jij hebt niets te maken met hun relatieproblemen.

jacco_h

Berichten: 356
Geregistreerd: 07-05-06
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 09:52

Sorane schreef:
En dus vind jij dat jij het recht hebt om die relatie maar even het laatste zetje te geven??
Dat je daarmee kunt leven. Ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken.

Jij hebt niets te maken met hun relatieproblemen.


ik heb niets te maken met hun relatieproblemen, maar ik heb wel te maken met mijn eigen gevoelens en de hare voor mij.

http://www.rodastodum.nl

2 ijslanders en 3 minishets.

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Re: Wat te doen als je gek bent op iemand die bezet is..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 10:04

Misschien dat ik nu half bokt over me heen krijg maar ja..

Ik ben van mening dat alles ( behalve de relaties van je vriendinnen en je zussen) kapot kan!
en wat niet kapot kan, is niet leuk! Tong uitsteken

Als een relatie echt goed zit, dan kun je hoog en laag springen maar zal je er niet tussen komen! Laat het alleen wel van zijn kant komen.. dring je (zoals eerder gezegt) niet aan hem op..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, AhrefsBot, Albertina71, AngeliqueB, Chonelly, Firebug, gigil, GoogleAdsense, Googlebot, Knudd, Larissa123, laura22, ManonGrr, MarliesSam, rien10, Rooss_24, Slmt9, Tomboy0, WendyKtH en 66 bezoekers