Wat vinden jullie van mijn geschoren pony?????????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Wat vinden jullie van mijn geschoren pony?????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 13:38

jahjah eindelijk is mijn pony van 25 jaar eens geschoren en dat was ook wel nodig want ze raakt haar haren gewoon niet meer kwijt. maar nu is ze de mooiste pony van de wereld na Marco dan he?! Tong uitsteken Tong uitsteken
nou hier volgen een paar foto's van Fancy mijn pony van 25 jaar en dan moeten jullie even zeggen wat jullie nu van haar vinden.
Afbeelding
dit is ze voor dat ze geschoren is en dit................
Afbeelding
erna!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
nou lief toch??????????

reageer hier ff op want het is leuk om te weten wat andere ervan vinden!!!!

=xxx= ellen en hoefjes van Fancy, Marco, Astrid, Roos en Dolly

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395


JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:40

Staat een stuk beter ja !!!
Ze heeft nog mooie spieren zeg !! Kwijl
alleen ik vin dat er niet veel verschil met haar hoofd is !!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:46

ik vind het niet zo mooi...

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 14:02

ze is ook niet zo heel mooi geschoren maar dat komt doordat ze heel erg bang is voor het scheerapperaat. haar hoofd hebben we niet geschoren alleen weg geknipt tot het keelriempje van haar halster. maare jullie zijn het toch wel met me eens he??/ dat ze er veel mooier en beter uitziet nu???? naja ze word nooit zo mooi als MARCO!!!!!!als je een foto van marco wil zien moet je het maar ff zeggen hoor of ff op mijn profiel kijken.
=xxx=ies

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:13

Sorry, ik vind het ook niet mooi!!

Ten eerste vind ik idd dat ze niet mooi is geschoren, en ik hou sowieso niet van geschoren pony's...!

Anouska

Berichten: 749
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:13

Ik vind het beter, wat ziet ze er nog mooi uit voor haar leeftijd zeg!

offspring

Berichten: 377
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Nieuwkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:20

vind haar niet zo mooi geschoren. ik scheer ook hier alle paarden van stal en ook bange paarden en het is idd moeilijker.

het hoofd mag je niet scheren !! ivm hersenvliesontsteking. ps val mij er niet op aan als het niet goed is ik heb het maar van hooren zeggen

When love is a drug, then let me be your dealer!


fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 14:21

dankjewel!!!!!!! owja hoffieeeh ik vind die opmerking van jou echt nergens op slaan hoor. ten eerste is ze heel bang voor het geluid dat het maakt daar door blijft ze bijna niet stil staan en ten tweede ik laat mijn pony ook niet scheren omdat ik het mooi vind, ik vind het juist niet mooi, maar ze had zulke lange haren dat zag er echt niet uit dus je moet eigenlijk niet zo zuren hoor vind ik maarja dat is mijn mening.

=x=ies

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:11

Die lange haren waren mooier,maar ze ziet er dan meteen zo winters uit,he.Reken maar dat ze met dit weer blij is dat die dikke jas uit is.Ze zal zich een stuk prettiger voelen nu.En de kleur komt snel genoeg weer terug hoor. Party!!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:14

Hoffieeeh schreef:
Sorry, ik vind het ook niet mooi!!

Ten eerste vind ik idd dat ze niet mooi is geschoren, en ik hou sowieso niet van geschoren pony's...!


Ben ik het mee eens, sorry!

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:18

Citaat:
Hoffieeeh schreef:
Sorry, ik vind het ook niet mooi!!

Ten eerste vind ik idd dat ze niet mooi is geschoren, en ik hou sowieso niet van geschoren pony's...!




Als jullie nou eens goed lezen WAAROM de pony geschoren word!!.

Oaky netjes is anders maar ik denk dat deze pony blij is dat zijn dikke vacht eraf is met dit weer en daar gaat het tenslotte om.
Tenminste iemand die nadenkt om zo'n oudje te scheren.
ps hij ziet er voor zijn leeftijd nog prima uit, lekker kontje nog Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:25

Ik ben het met Cowgirl eens. Super dat je de moeite hebt genomen om haar van haar dikke jas te ontdoen.
Het zal een hels karwei geweest zijn, omdat ze wat angstig is.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:29

Cowgirl schreef:
Als jullie nou eens goed lezen WAAROM de pony geschoren word!!.

En als we dat hebben gelezen mogen we onze mening niet meer geven???

Ook ik vind haar niet mooi geschoren. Ik snap wel waarom, maar dan dan vraag ik me af.. heeft ze het al met lijnzaad geprobeerd om makkelijker te verharen??

En als je dan toch moet scheren, doe het dan goed en netjes. Met wat kalmeringsmiddel en een praam kom je toch een heel eind om het een stuk netter te doen. Het gaat nu erg lang duren voordat de pony weer netjes is.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:30

Ik vind haar enorm opgeknapt hoor. Ze ziet er nog best uit voor die leeftijd!!

XANTHA

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:42

sorry ik vind m ook niet echt mooi geschoren, ze heeft ook erg veel huidvet, misschien heeft ze toch iets van een ziekte of schimmel onder de leden, ook ik zou m verdoofd hebben en een praampje, en dan wel netjes geschoren, en dan het hoofd ook,enne hersenvlies ontsteking>?????niooit van gehoord, ik vind het hoofd niet scheren oer lelijk.
ik ben het er wel mee eens dat het helemaal niet erg is dat ie lelijk is geschoren, want hij hoeft niet mooi te zijn,hij hoeft immers niet meer op concours.maar goed borstelen en wat lijnzaad zou geen kwaad kunnen hoor,want ookal is ie oud, hij moet eigenlijk wel uit zichzelf,dus zonder scheren , uit zijn haren kunnen komen.ik heb veel oude pony's meegemaakt en goed poetsen,lijnzaad, en regelmatig wat beweging. zorgden altijd voor een goede haarwisseling.

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:54

Hai hai

Had je Fancy geen kalmeringsmiddeltje kunnen geven??? Misschien was het scheren dan wat beter gegaan, wel fijn voor haar dat ze nu haar dikke vacht kwijt is (ik weet trouwens niet of dit ook kwaad kan voor de zomervacht? Verward )
Maar ja ze hoeft nu niet meer te puffen in die warme zon.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:56

Hooi..
ik vind het mooi!!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:00

fancylover schreef:
dankjewel!!!!!!! owja hoffieeeh ik vind die opmerking van jou echt nergens op slaan hoor. ten eerste is ze heel bang voor het geluid dat het maakt daar door blijft ze bijna niet stil staan en ten tweede ik laat mijn pony ook niet scheren omdat ik het mooi vind, ik vind het juist niet mooi, maar ze had zulke lange haren dat zag er echt niet uit dus je moet eigenlijk niet zo zuren hoor vind ik maarja dat is mijn mening.

=x=ies


Zij geeft haar mening toch? Daar vroeg je om. Zij vind het niet mooi, nou oke dat kan.
Ik vind het eerlijk gezegt ook niet zo heel erg mooi
Maarja het is omdat het beter is.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:01

Kruisjes....Maar ik weet niet waar jullie je zo druk om maken, die pony raakte zijn vacht niet kwijt en is nu blij dat die dikke vacht weg is!
Het hoeft toch ook niet mooi te zijn....

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:43

Citaat:
En als we dat hebben gelezen mogen we onze mening niet meer geven???

Ook ik vind haar niet mooi geschoren. Ik snap wel waarom, maar dan dan vraag ik me af.. heeft ze het al met lijnzaad geprobeerd om makkelijker te verharen??


Tuurlijk mag je je mening wel geven maar sommige geven een mening zonder te weten waarom die pony wordt geschoren.

Heeft het in Juni nog zin om lijnzaad te geven ?(ach aj het was van de week nog maar 25 graden) AAn de vacht te zien verhaart het dier helemaal niet.
Dus niet moeilijk doen en scheerapparaat erover heen, dan maar wat lelijker das dan jammer het gaat om de functie en niet om een mode show.

Misschien kan ze het volgend jaar proberen met lijnzaad maar denk niet dat het werkt. Wel zou ik hem wat kalmerends geven de volgende keer en toch even de DA laten komen om hem na te kijken.
Ook zou ik hem eind april zeker al geschoren willen hebben.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

lenneke
Berichten: 208
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:45

kruisjes:(

busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, .......Tong uitsteken

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 18:49

ja ik weet waarom de pony geschoren is maar toch vind ik het niet mooi geschoren daar bedoel ik mee dat onder de buik nog allemaal plukken hangen enzo. voor de rest vind ik het wel beter voor de pony en mooier staan het enigste minpuntje is (vind ik) dat het niet erg netjes is

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:23

ik vind het ook niet mooi,(het is niet netjes) maar volgens mij is de pony zelf er heel blij mee. Je zou maar met dit weer zoveel haren mee moeten sjouwen.

Ik vind wel dat ze er veel jonger door is geworden!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:28

ik vind het veel mooier en idd ze lijkt veel jonger Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 19:32

WAAAAAH! Wat een cutie pics! geschoren is inderdaad veel beteR!

Obelix is gewoon stoer!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers