Indoor Brabant...:))

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-01 16:16

joepppiiieeeee!!!! *LOL* *LOL*

ik plaats maar weer ff een vrolijk bericht;
heb totaal onverwacht de laatste kaartjes van de WB-kur op IB weten te kopen!!
het was al vrijwel meteen uitverkocht, ik had een bestelkaart thuis gehad, maar toen ik die op de bus deed, was t al uitverkocht#$@!
Dus ik belde een paar dagen terug voor een andere
( minder gave)dag, en 'k vroeg/zei zo tusen neus en lippen door dat de kaartjes voor de kur allang uitverkocht waren helaas...
Zei die mevrouw, dat ze toevallig net 15 kaartjes terug had gehad van sponsors ofzo, dus dat ze er nog een paar te vergeven had...!!!
Wow, ik kon wel juichen!
heb er dus meteen 2 besteld, ze zei dat als er nog iemand wilde, die er snel bij moet zijn, omdat ze er de dag erna al misschien niet meer waren..
Ik heb niet de beste plekken, maar dat maakt me eigenlijk niet zo veel meer uit, ben allang blij dat iok erbij ben, ook met de grote afscheidsshow van Bonfire!
ok, 't wel wat duur om in en achterafhoekje te zitten ( 75 piek), maar vorig jaar kon je ook gewoon op andere tribunes op de trap zitten/staan ofzo, dan kun je dus alsnog dichterbij zitten.Hoop maar dat ze daar dit jaar ook niet te moeilikjk over doen (zolang je je maar niet verplaatst tijdens een proef)

ik ben echt onwijs blij gewoon!
ga ook naar de int. kur die middag ( die fl. 25 extra kon er ook nog wel bij..)dus mijn dag kan niet stuk!:))

Gaan er nog bokkers naar IB?
En welke dag? (ook de kur?)


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-01 17:19

nie allemaal tegelijk
*bump* *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 17:20

mijn verzorgster gaat.
Maareuh, gaat het nu door dan? Ik hoor van verschillende mensen dat het waarschijnlijk, ivm MKZ niet door gaat

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-01 17:30

ja, tot op heden ( ff afkloppen allemaal aub) gaat het gewoon door, zonder wijzigingen ofzo. Ib is namelijk het enige paardenevenement dat ontheffing heeft gekregen. maar mocht het nu zo zijn, dat er opeens in de regio brabant mkz uitbreekt, tja, dan is' t finito, helaas.
Maar tot nu toe lijkt t daar nog niet op, maar je weet t nooit.. ( ojee, dit is volgens mij de goden verzoeken..)

gillian

Berichten: 4388
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 19:02

ik ga als het doorgaat op zondag.
k had nog een vrijkaartje van die selectie voor shows die ik had meegereden.in wanroij.
ben helaas niet geselecteerd grmbl!!
nou ja, wel een vrijkaartje eraan overgehouden!!
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-01 19:51

Stoer nu hopen dat t doorgaat. zou wel balen zijn als die ...MKZ roet in t ewten gaat gooie maarja t is nog niet in Nederland. nouja veel plezier alvast.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 15:50

ik hoorde gisteren dat het gewoon doorgaat hoor.
Misschien dat ik zelf ook nog ga maar dat weet ik volgende week, dan hoor ik of er nog een kaartje voormij geregeld kon worden. Knipoog Ik hoop echt heel erg dat dat lukt!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 12:34

jammer jammer jammer, ik hoorde zojuist dat het is afgelast ivm de MKZ. Ik had zo graag het laatste afscheid van Bonfire meegemaakt.

Jammer voor de rutiers, paarden, grooms etc. maar dit is natuurlijk een ramp voor alle boeren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie