Wat heb ik toch gave knol :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Wat heb ik toch gave knol :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 22:44

Wat heb ik toch gave knol Haha!

We zijn net met z'n drietjes (Michel, Laiser en ik) naar de plek geweest, waar we dan dag na het trouwen de trouwfoto's met Laiser willen gaan maken.
En ik zat helemaal perplex op mijn stoere knol. Hij is gaan lopen en durfde zelfs te draven en te galloperen. En dat helemaal zonder ander paard. (Kortom mission Impossible wordt misschien toch nog wel Possible Haha! )
Dit was namelijk nog een puntje waar ik eigenlijk een beetje zenuwen voor had. Maar ik heb met een gigantische smile op mijn paard gezeten. Wat was ik trots op mijn knolliebollie Haha! En op Michel, want toe het een beetje spannend werd kroop Laiser toch wel eventjes tegen Michel aan om even steun te vragen Lovers

En korte impressie:
Afbeelding
Wat een knapperd is het toch hè?
En wat een aparte lucht hè?

Maar we hebben het toch nog droog gehouden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wat ligt daar nu Verward


Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:48

hij ziet er ook heel tevreden en ontspannen uit, fijn hoor!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:52

wat fijn!!!

weet precies hoe je je voelt, want Quentin is ook mijn grote held op sokken! ga nu geregeld met 2 friezen mee naar buiten, en vandaag ben ik voor t eerst helemaal alleen op het oefenterrein van de club geweest om te springen, zonder andere paarden erbij, en hij gedroeg zich heel netjes, en ben toen via een andere route terug naar huis gestapt, eerst wilde hij omdraaien, zo van ja we gaan verkeerd hoor, en toen liep hij heel dapper toch door!wel moest hij overal naar kijken, maar ik ben veilig thuis gekomen!
en op de heenweg had ik mn moeder op de fiets bij me, waar hij af en toe helemaal achter kroop!

en in t bos, samen met de andere paarden, gaat hij voortaan crossen om voorop te mogen lopen, terwijl hij tot 4 weken geleden alleen maar achter een ander paard durfde te lopen!!

echt fijn he als t ineens zo goed gaat! en ik blijf laiser een mooi paard vinden!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:54

Ben ontzettend blij voor je dat het allemaal zo voorspoedig gaat en kan natuurlijk niet wachten tot de dag daar is! Knipoog

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 22:56

Renske20 schreef:
en in t bos, samen met de andere paarden, gaat hij voortaan crossen om voorop te mogen lopen, terwijl hij tot 4 weken geleden alleen maar achter een ander paard durfde te lopen!!

Dit is voor mij ook heel herkenbaar Laiser heeft inmiddels ook ontdekt dat hij een raceknopje heeft. En dat wil hij te pas en te onpas even demonstreren aan mij, zodat ik het ook kan vinden

Citaat:
echt fijn he als t ineens zo goed gaat!
Dat geeft echt een geweldige kik Haha!
Citaat:
en ik blijf laiser een mooi paard vinden!!

Dank je wel Pling

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:18

Zo'n prachtig koppie heeft hij!!
En hij kijkt ook supertrots op die eerste.
Ach hij is groot maar o zo klein tegelijk, net een klein kindje af en toe of niet? Dat maakt hem juist zo charmant.
Willen we niet allemaal een stoere vent qua uiterlijk maar wel eentje met een klein hartje? Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:22

Lekker naar buiten! Party!!

Ook al zo'n donkere lucht! Om een uurtje of 8 was het ook inktzwart boven Utrecht, ik had toen Simone (Garfield) aan de telefoon die in het oosten was en ik hoorde daar de regen met bakken uit de lucht komen... Maar zo te zien is het bij jullie ook droog gebleven, net als bij ons. Gelukkig maar, want met je paard in een donderbui terechtkomen is niet fijn.

Laiser ziet er super relaxed uit op die foto's, vooral die een na laatste aan dat losse teugeltje. Ik vind het elke keer weer leuk om buitenritfoto's van jullie te zien! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:40

Tof dat het zo goed ging Mickey! Ik ben met Mistral zelf nog niet op wandeling geweest maar die is volgens de (door mij aangestelde) proefpersoon superbraaf! Haha! Tractoren, motors, blaffende honden, het deert hem allemaal niet. Ben wel benieuwd wat hij doet als hij alleen op pad gaat, hij vindt het al niet leuk om alleen in de piste achter te blijven.
Zou dat dan toch in de familie zitten? Knipoog Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:53

Jeetje wat een mooi paard zeg!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 07:45

hej mickey is dit gemaakt in het natuurgebied huis ter heide?
vraagje rijdt je daar dan in het koeiegebied zelf of niet? want ik ken het stukje niet volgens mij terwijl ik toch echt ook aan het natuurgebied sta sorry was even off topic wil je me erover pb-en?

verder idd mooie omgeving en een mooi paard ben benieuwd naar die trouwfoto's

groetjes fabienne

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131862
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 08:16

Prachtige foto's !
En wat is ie soms toch ook stoer he Cool
Super dat ie steeds heldhaftiger wordt, zelfs zonder andere paarden erbij, dat is weleens anders geweest.

Moest Michel nog even een peptalk geven ?
Ik kan er me wel iets bij voorstellen Knipoog
Net zoals laatst bij de Ponhoeve...... loopt ie een uur lang te showen en te spetteren, ziet een boterbloem en wacht geduldig tot ik hem aan de hand meeneem.
Zulke mannen hebben we graag

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 09:00

Wat ontzettend fijn zeg, wie had dat gedacht?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:10

leuke foto die eerste! leuk paardje!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:20

Leuk zeg!! Hij is wel erg mooi hoor!! En dat dekje he! Wel even aan je klas laten zien he..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 17:23

Dit is (zoals in het bovenste toipic ook staat) inderdaad in natuurgebied Huis ter Heide gemaakt. Als je de Tussenbaan in rijd en aan het einde rechts gaan en dan de zandpad naar links pakt kom je er Knipoog

En dit was inderdaad het dekje dat ik van mij klas heb gehad . Ze vinden het leuk hoor als ze weer zien als ik die bij Laiser op gedaan heb.

En het is precies zoals jij zegt Oscar, de hele tijd is het een hele meneer en dan als iets te eng is, zoekt hij steun bij iemand die het hem voor kan doen en dan loopt hij wel.

Het was echt heerlijk gisteren. Zelfs Michel vond het op deze manier wel leuk om een ritje te maken. Soms liep Michel tientallen meters achter ons maar Laiser bleef gewoon gaan totdat het te spannend was en dan wachtte hij op Michel. Maar als Michel hem voorbij rende draafde hij snel om te zorg dat hij weer voor Michel uit kon komen Knipoog

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:38

Wow lekker hoor! Niets is fijner dan met je eigen paard een stukkie buiten te rijden. Goed man Knipoog

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:39

leuke foto's, en idd een pracht van een paard!

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 20:16

Goed hoor van je toch-langzaam-aan-stoer-wordende-kerel... Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 20:20

Ah leuk zeg!
Het blijft een prachtig dier!

Brabantse Fries ;)

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 20:30

gaaf hoor!!! moooi paardje!
en je hebt het zelfde dekje als mij Haha! hihi

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers