NRHA Rulesbook op internet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

NRHA Rulesbook op internet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 08:07

Hi,

Heeft iemand op internet de NRHA regels gevonden. Ik bedoel de regels omtrent klasse-indeling en penalties etc..

Thanks

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:21

moet je Gisela vragen die weet alles van de NRHA.

Groetjes Trin

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:40

De NRHA Amerika site laat je in de steek op dit gebied en ook op andere sites ben ik het nog niet tegengekomen helaas.

Als je bepaalde vragen hebt, kan ik (en ook anderen op Bokt) wel proberen die specifieke vragen te beantwoorden.

En anders zou je contact op kunnen nemen met de DRHA, misschien dat zij je een regelboekje van de NRHA kunnen toesturen. Of als je naar de wedstrijd in V'bosch gaat dit weekend, liggen er meestal wel NRHA regelboekjes op het secretariaat, kun je er daar één vragen.
Het regelboek van de NRHA kun je verder alleen bemachtigen als je lid wordt van de amerikaanse NRHA, dan krijg je het automatisch met betaling van het lidmaatschap thuisgestuurd.

Groetjes, Gisela

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 07:44

Gisela schreef:
Het regelboek van de NRHA kun je verder alleen bemachtigen als je lid wordt van de amerikaanse NRHA, dan krijg je het automatisch met betaling van het lidmaatschap thuisgestuurd.

Ook niet-leden kunnen via NRHA het regelboek bestellen, je betaald dan 5 of 10 $. Even een mailtje sturen aan NRHA Information.

Een uitleg over de verschillende categoriën vind je ook op die site bij About NRHA, Categories.

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 08:12

Hi,

Flauw dat het niet ergens op internet staat. Had wel zo snel gewerkt. Ik ben van het weekend helaas niet in V'bosch maar wel in Rhede (NRHA-NRW) want dit is een heel stuk dichter bij Enschede. Ik zal eens kijken of ik daar een regelboekje kan bemachtigen. Zal anders de DRHA eens vragen.
Misschien kan iemand mij zo al vertellen dat als ik start in de Rookie klasse, ben ik dan m'n startgerechtigdheid in Greener than Grass of Greener kwijt? Dit aangezien de wedstrijden in Duitsland al om 8:00 uur 's ochtends beginnen met de Greener than Grass, dacht ik om voor de wat verder weggelegen wedstrijden in Rookie ipv greener than grass te starten. Hoef ik iets minder vroeg weg.

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:45

Ligt eraan of je uit een bepaalde klasse moet op basis van de hoeveelheid geld die je hebt gewonnen.

Voorbeeld:
Je mag in de Green As Grass blijven rijden tot je 500 euro hebt gewonnen, start je dan de Rookie en je wint 500 euro, dan zal je het daarop volgende jaar geen Green As Grass meer mogen starten.

Dus, al het geld van welke klasse dan ook telt gewoon mee en kan je daardoor uit de Green As Grass laten vallen.

Je bent neem ik aan bij de S-Ranch (van Ebbi Simon en waar Volker Schmitt staat met zijn trainingspaarden)? Misschien hebben ze daar nog wel een exemplaar van de Amerikaanse regels. Als je ook NRHA Germany wil starten moet je daarvoor een apart regelboekje hebben van die organisatie.

Groetjes, Gisela