Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-06 11:30

En dan geen gewone zweetpukkeltjes en ook geen puistjes, maar gewoon echt pukkeltjes
Ze jeuken verschrikkelijk en er komen er telkens meer bij, mijn schouders zitten vol, mijn borst, mijn rug en zelfs op mijn kont.
In eerste instantie dacht ik aan zonneallergie, maar dat zou gewoon weer weg moeten gaan als ik niet meer in de zon zou zijn en dat is dus niet geval, het wordt alleen maar erger.
Ik ben sowieso van plan om naar de dokter te gaan maandag, maar misschien kunnen jullie me alvast vertellen wat het kan zijn of hebben jullie er ervaring mee??

Nog een vraag Vork Ik heb een aantal maanden terug een longembolie gehad en mag dus nu geen enkele pil meer slikken, ik slikte ervoor de Minerva, voor de acne, maar nu ik die dus niet meer slik is het gewoon echt moeilijk om mijn huid [in mijn gezicht] redelijk toonbaar te houden,
maar de prikpil zou dus wel mogen, maar werkt die ook tegen de acne??

danku Vork Doei!


dorientjuh

Berichten: 7251
Geregistreerd: 19-01-05

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:01

Zijn die pukkeltjes van die harde, soort zandkorreltjes? Die heb ik in ieder geval en ik weet dat wel meer mensen die hebben.

Anoniem

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:08

Zijn ze niet onstaan doordat je bent gestopt met die pillen voor acne? Of nouja, is natuurlijk alleen voor puistjes dan.

Ik heb het zelfs trouwens ook, maar dan op m'n onderrug, allemaal kleine bultjes, jeukt ontzettend. Zal wel een allergie zijn, maar voor wat? Ik weet't ook niet en in de huisarts heb ik nu ff geen zin Nagelbijten / Gniffelen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-06 15:36

Nee, het zijn niet van die pukkeltjes die iedereen heeft, dat zijn meer soort van zweetpukkeltjes, dat zijn deze niet.

*word echt helemaal gek van de jeuk*

Mijn moeder denkt ook aan een allergie, ze heeft een tijdje geleden een nieuw wasverzachter gekocht, dus misschien ligt het daaraan?? maar het is pas sinds kort en die wasverzachter heeft ze al langer

Sem_
Berichten: 7754
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:49

ik heb ook allemaal van die bultjes maar volgens mij heeft iedereen dat maar dat jeuken herken ik niet afwachten wat de dokter zegt veel succes!

_Kelly
Berichten: 1068
Geregistreerd: 05-03-06

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:52

ja heb ik ook! alleen op mijn rug en schouders.. het zijn een soort van zandkorreltjes. niet echt hard

Go confidently in the direction of your dreams, live the life you have imagined..

windhond

Berichten: 1148
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: gieterveen

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:56

heb je al de waterpokken gehad?

Mloui

Berichten: 1639
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:06

Het zou inderdaad waterpokken kunnen zijn, maar ik denk eerder aan gordelroos. Even naar de dokter en dan krijg je pilletjes. Bij mij was het na een goede week geheel jeukloos en na een week of 3 was er niks meer van te zien! Laat je even weten hoe het afloopt? Sterkte!

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:28

Mloui schreef:
Het zou inderdaad waterpokken kunnen zijn, maar ik denk eerder aan gordelroos. Even naar de dokter en dan krijg je pilletjes. Bij mij was het na een goede week geheel jeukloos en na een week of 3 was er niks meer van te zien! Laat je even weten hoe het afloopt? Sterkte!


Van gordelroos krijg je toch korsten.
Tenminste. Dat was wel zo bij mij.

Anoniem

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:31

nee, ik heb ook gordelroos gehad en had gewoon een grote rode plek met bultjes op 1 plek zitten van wat ik me herrinner.. (was toen 8 tot 10 jaar..)


Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:52

Oh. Bij mij kwam er gewoon een hele dikke harde korst die heel lang bleef zitten? Scheve mond

Mloui

Berichten: 1639
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:59

Eerst krijg je pukkeltjes die later een beetje waterig worden. Die drogen uiteindelijk weer in en dan krijg je inderdaad korsten. Deze vallen af en zullen soms littekentjes achter laten. Bij jonge mensen is dit vaak niet het geval. Meestal zit gordelroos maar aan één kant van je lichaam, maar volgens mij is dit niet altijd het geval. Meer info kan je vinden op http://www.gordelroos.nl

Chester (Special D x Houston) Z2+11, B+3

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-06 19:52

Waterpokken heb ik al gehad, dus kunnen het niet zijn.
Brr, straks is het gordelroos... mijn moeder heeft het ook gehad maar die zegt dat dit het absoluut niet kan zijn, maargoed, ben erg benieuwd wat de HA morgen zegt ervan

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-06 16:36

Oke, ik ben gewoon een heel raar kind met een kúthuid Nagelbijten / Gniffelen
Tis dus gewoon wél acne Scheve mond
er schijnen op de plekken waar ik het heb talgsliertdingenweetikhoezedatnoemde te lopen en die veroorzaken dat dus Scheve mond
nuja, heb nu een olie gekregen en een zalf voor alles, dus ook mijn gezicht en nou maar weer hopen dat het beter gaat, anders een ander zalfje en werkt dat niet een antibioticakuur.
Fijn, heb ik weer hoor Scheve mond

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 16:38

Ik dacht dat je acné alleen op je gezicht kon krijgen.
Nu maar hopen dat de zalf en olie werken, en je geen antibiotica kuur hoeft.
Nouja. Wees blij dat het geen gordelroos is. Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: Pukkeltjes op mijn rug en schouders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-06 16:41

Ja ben ik ook zeker blij mee Ja
hihi, dokter zei wel toen ze me aan het onderzoeken was van; wat moet ik hier nu weer mee Clown
hihi Haha! ik heb ook altijd vreemde dingen Clown

ik wist trouwens ook niet dat je het op andere plekken dan je gezicht kon krijgen, wel dus Nagelbijten / Gniffelen Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Evito_06, hagelslag, linoleum en 87 bezoekers