Heb een meisje bloed neus en lip geslagen :/

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Heb een meisje bloed neus en lip geslagen :/

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 15:52

Net na natuur hadden we een proef gehad en moesten we onze handen wassen. Een meisje deed zo dr handen afschudden zodat het in mijn gezicht kwam. Was gewoon voor de lol...dus ik wilde dat terug doen. Dus ik doe me hand keihard naaar voren. Stond dat meisje dr net. Allemaal bloed uit dr neus...ze had een beugel dus binnen in dr mond was het helemaal kapot. Weet niet hoevaak ik wel geen sorry heb gezegt...vond dat zo erg.
Nu was ze ook duizelig Scheve mond Wat moet ik nu doen?


Kisss sun

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:54

je hebt je excuses aangeboden, denk niet dat je veel meer kan doen.
mischien iets kleins voor dr kopen en beetje intresse hebben met hoe het met dr gaat!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:55

Je hebt je excuses toch aangeboden? Misschien kan je iets kleins kopen ofzo? Waar je thuis eens bij haar langsgaat om te vragen hoe het is? Bloemetje oid? Je deed het niet expres Lachen

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:12

Toen ik de topic-titel las dacht ik dat het expres was Bloos

Maar gewoon sorry zeggen lijkt me genoeg, ik denk dat zij ook wel snapt dat het als grapje terug bedoeld was [al was het niet al te origineel Tong uitsteken]...

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:29

Je deed het toch per ongeluk. Gewoon intereseren hoe het gaat en verder niks (ja sorry zeggen maar dat heb je al gedaan)

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:44

Ach kan gebeuren toch. En je deed het niet eens expres! Gewoon je excuses aanbieden en een kleinigheidje voor d'r kopen ofzo. Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:47

Tsja, een ongelukje kan gebeuren. Misschien kun je even bij haar langs gaan, ofzo.

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 17:48

dt soort dingen gebeuren bij ook nou altijd Tong uitsteken zoals al eerder gezegt zoou ik bij haar langs gaan om te vragen met haar is met een kleine cadeautje

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 19:42

Wat kado tips..

Extreme duivel Bokshandschoenen
Extreme duivel Een doos zakdoekjes
Extreme duivel naald en draad (om dr wonden dicht te hechten in dr mond..
Extreme duivel Tampons. voor dr bloedneus..

Hiermee moet je toche en heel eind komen..
Maar goed alle gekheid op een stokje.. klote joh Haha! Knipoog had ze maar niet net voor je hand moeten gaan staan!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:24

Hoe hard heb jij niet geslagen, joh? Bloos Dat dat kind d'r moment helemaal in puin ligt.
Tsja, ik zou af en toe eens informeren hoe het gaat met d'r.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:29

Ow haha dat is mij al een paar keur gebeurt.

Vooral bij het vechten met mijn zus. Dan deed ik net of ik ging slaan sloeg ik keihard echt. En dat was dan een paar keer gebeurt *LOL* hahahaha.
Ikhad oko weleens een steentje naar iemand gegooid met de bedoeling niet raakt te gooien, we raak kind bult op haar kop Bloos }> Schijnheilig

Ik zou gewoon sorry zeggen kan toch gewoon gebeuren?!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:35

haha wat een actie Haha! maar wel banketstaaf maar je deed het per ongeluk dus veel meer kan je niet doen.... kado geven kan wel.... maarja het kan gebeuren hoor iemand anders had het ook kunnen doen!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 21:45

Nou was gewoon in een druk zo me arm recht naar voren *LOL*
Ze is toen straks nog langs geweest om te vragen of we morgen met het 'stokpaard' verder gingen Verward
Nouja ze was iig niet boos hoor Haha!
Ja heel dr tanden waren rood van het bloed nooit gedacht dat ik zo hard kon slaan Tong uitsteken nu weet ik wat moet doen tegen irritante mannetjes
Het ging weer goed met dr zei ze......ze vond het niet erg.

Samira_Paard

Berichten: 290
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:22

Ooow das wel irri dat je iemand zomaar slaat ( niet expres)

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:24

je hebt sorry gezegt...veel meer valt er niet te doen. dit komt me btw bekend voor. een zelfde vriendin van me heeft me 2x een bledneus geslagen. 1x toen wou ze me voor de nep slaan omdat ik haar sloeg. ik dus me agenda voor me gezicht en poek: bloedneus. 2de keer waren we gewoon melig en zei weer Poek; bloedneus. Haha!:D

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:50

*LOL* ik vind het wel grappig eigenlijk. Zoiets kan toch gebeuren, ze heeft verder niets ernstigs. Zo wilde ik een keer mijn zus laten zien hoe hoog ik mijn been kon opgooien naar voren en toen trapte ik haar zo in haar gezicht met volle kracht Haha! Daar kan ik nu ook nog helemaal dubbel om liggen. (hou van leedvermaak denk ik)

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:57

flair schreef:
:)) ik vind het wel grappig eigenlijk. Zoiets kan toch gebeuren, ze heeft verder niets ernstigs. Zo wilde ik een keer mijn zus laten zien hoe hoog ik mijn been kon opgooien naar voren en toen trapte ik haar zo in haar gezicht met volle kracht Haha! Daar kan ik nu ook nog helemaal dubbel om liggen. (hou van leedvermaak denk ik)


Sorry hoor,, lig even dubbel van het lachen. Ik heb nogal een grote inbeeldingskracht dus ik zie het helemaal voor me. Ik ben ook een beetje lompachtig.

Voor de rest zou ik niks doen hoor, je hebt sorry gezegt en dat moet toch wel genoeg zijn joh, nog even en dan lachen jullie erom.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 23:02

Ienemienie"]
[quote="flair schreef:
:)) ik vind het wel grappig eigenlijk. Zoiets kan toch gebeuren, ze heeft verder niets ernstigs. Zo wilde ik een keer mijn zus laten zien hoe hoog ik mijn been kon opgooien naar voren en toen trapte ik haar zo in haar gezicht met volle kracht Haha! Daar kan ik nu ook nog helemaal dubbel om liggen. (hou van leedvermaak denk ik)


Sorry hoor,, lig even dubbel van het lachen. Ik heb nogal een grote inbeeldingskracht dus ik zie het helemaal voor me. Ik ben ook een beetje lompachtig.

Voor de rest zou ik niks doen hoor, je hebt sorry gezegt en dat moet toch wel genoeg zijn joh, nog even en dan lachen jullie erom.
[/quote]

Nou ik moet nu eigelijk al lachen als ik er aan terug denk...zal er lachwekkend uit hebben gezien *LOL*

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:32

Hahaha Flair Haha! !!!Idd , toen ik deze topictitel zag , dacht ik oooo jeee.... .Maar goed dat alles goed met haar gaat Lachen.Ze is niet kwaad dus dat is ook weer goed Lachen.Ze kon even goed ook razend op je zijn Knipoog .Maar je hebt het niet express gedaan dus je moet jezelf niets verwijten.Lachen