Heike

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-01 11:45

Waar haal je die moktabletten? Barbiano heeft nu een heel klein beetje mok en als het goed werkt wil ik het ook proberen.



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 12:07

Bij de paardendrogist kun je ze bestellen. maar ik heb ze gewoon gekocht bij ingris van berlo in Lierop. Echt een hele goede winkel waar ze ook goede service bieden. het is niet al te ver rijden dus moet te doen zijn.

Als je daar bijv een halster koopt of een bit en het past niet mag je het altijd ruilen. Cool he?

Maar goed bij Ingrid van berlo Ruitersportzak hebben ze ze ook. (ze verkoopt meer van de paardendrogist, errug makkelijk)

en die pilletjes werken echt. ze heten dus cure-mok en ik ben er dik tevreden over. barley staat iedere dag in de blub en heeft geen mok *afkloppen*

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 12:10

hoe werkt t dan precies. gewoon elke dag geven?? en gebruik je daarnaast nog andere middeltjes? en je geeft ze dus gewoon het hele jaar door ook als ze geen mok heeft??
ben erg nieuwsgierig. Tinkers staan er om bekend om erg mok gevoelig te zijn. dus als ze ooit maar een klein beetje de neiging geeft dat ze mok krijgt wil ik meteen een arsenaal klaar hebben staan om t te bestrijden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 13:34

het werkt eigenlijk heel simpel. ik geef Barley twee keer per dag 6 tabletjes. De pensioneigenaar geeft ze 's ochtends bij de biks en 's avonds bij de biks.

Barley begon een beetje mok te krijgen namelijk. Witte beentjjes met sokken. dat vraagt er natuurlijk om. Dus zodoende die curemok die van binnen uit werkt. Verder gebruik ik er niets bij. Dat wordt ook afgeraden trouwens.

Oh ja in zo'm potje zit voor ongeveer drie maanden in.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 13:38

Pablo heeft geen mok (even afkloppen) maar ik wil wel graag de gids van de paardendrogist. Hoe kom je er aan? Ik heb er wel eens 1 gehad maar ik weet niet hoe ik er aan kwam en waar die is gebleven.
Ik wilde het vanochtend nog aan de DA (die kwam voor een controle bij Pablo en het gaat goed) vragen maar dat ben ik helemaal vergeten.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:00

Ik geef ook curemok 2 maal daags 6 pilletjes gewoon door het voer.
Zodra lot zijn mok over is stop ik er ook weer mee.
Bij mij verbeterde de mok heel goed maar echt over ging het niet dus de curemok pakt het vanbinneuit aan en ik gebruik nu silmok voor de buitenkant en het gaat nu superhard weg!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:03

Wat is silmok nimber en waar kun je dat krijgen?

Voorzitster AFM

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-01 14:06

een soort olie en ook via de paardendrogist staat in de gids als beste keus!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnickT, Gee, SemrushBot en 151 bezoekers