Vreemd hoor!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

judithM
Berichten: 1493
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 09:38

Gister deed ik mijn pony's in de wei, stopt er een auto. Een oudere man vraagt aan mij: Kan ik die dikke witte pony niet van je kopen Verward Dus ik zag de bui al hangen en vraag: U bent zeker een slager? Vork Ja zegt die man doodleuk. Nou ik stond echt perplex en zei ook nog tegen hem: Nou zo lekker zal ze niet meer zijn met haar 32-jarige leeftijd ha ha ha. Ach dat valt wel mee hoor zei hij. Nou ja jullie snappen wel dat ik gezegt heb dat ze niet te koop is en zeker niet voor een slager Misselijk


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 10:15

Tsk...dat die man dat uberhaupt vraagt zeg...maar wel lachen dat jij kon zeggen dat die pony waarschijnlijk niet zo lekker meer zou zijn... Schijnheilig ben nou trouwens wel benieuwd hoe ze er uit ziet met haar 32, vast niet als 32 he!!! Maar ik denk niet dat die man veel paarden mee krijgt als hij het aan de eigenaars gaat vragen...de slager... Verward Frusty Misselijk

judithM
Berichten: 1493
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 09:29

Skipper (zo heet ze) ziet er nog heel errug goed uit *LOL* Niemand schat haar zo oud maar ze is misschiennog wel ouder. Via via en d.mv. tanden zijn we tot de conclusie gekomen dat ze rond de 32 moet zijn. Ze sloft wel een beetje en heeft een uitgezakte buik maar sommige paarden zien er met hun 20-ste ouder uit. ik heb ook nog haar 7-jarige kleinzoon Max, daar rijd ik aangespannen mee. Ik denk ook niet dat die man zo aan z'n slachtpaarden komt, wie zegt er nou ja?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 11:48

ja, er zijn misschien wel mensen die ja zeggen..ik nie hoor!!!!!!!!!!maar het kan zijn dat ie toevallig bij iemand komt die wel ja zegt....kan het me nie goed voorstellen, maar oke..misschien was het trouwens wel een grapje...??of nie??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, ChelseaAyLee, Dunkeedoo, H_W_, Miriam91, Sintara, Zonnebloem24 en 116 bezoekers