WILD VLEES

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

WILD VLEES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 13:28

bambino heeft een paar jaar terug een hele grote wond gehad die je nog steeds kunt zien.
er zit een hele berg wild vlees op ze heeft er gelukkig niet last van en kan er alles me doen maar het lijkt zo raar.
een ding moet ik wel zeggen je ziet wel dat het heel erg langzaam verdwijnt.
maar is er ook iets voor waar dat wilde vlees me weg kan halen ofzo wie weet dat???

www.joureimage.nl mijn nieuwe bedrijf sind 1 mei Fotografie / Visagie


Sting

Berichten: 12850
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:53

Ik zou de DA erbij halen, als je het zelf wilt doen haal je misschien die hele wond weer open!


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:10

Weghalen? Ik denk dat je daarvoor bij de DA moet zijn, hoor. Dat kun je niet zelf.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:06

Wild vlees dat er eenmaal zit, kan je zelf niet weghalen. De DA kan het wel wegsnijden voor je. Vanzelf gaat t ook niet weg.
Op het moment dat de wond open is, kan je er nog acederm opsmeren, dit gaat wildvleesvorming tegen, maar dit heeft nu geen zin meer.

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 16:44

Citaat:
Wild vlees dat er eenmaal zit, kan je zelf niet weghalen. De DA kan het wel wegsnijden voor je. Vanzelf gaat t ook niet weg.

dat is niet helemaal zo je merkt dat het langzaam maar zeker toch een heel klein beetje minder word.

www.joureimage.nl mijn nieuwe bedrijf sind 1 mei Fotografie / Visagie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:52

Je kan het vergelijken met een litteken, dat wordt ook langzaamaan wat minder, maar verdwijnt niet helemaal.

Mist

Berichten: 9442
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 18:52

Door DA laten weghalen en goed drukverband aanleggen (hadden ze in 1e instantie ook moeten doen) als het tenminste op een plek zit waar dat kan. Maar ik denk zelf dat ik dat op dit moment niet zou doen, misschien wachten totdat de vliegen enz. weer weg zijn ?

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 19:03

jah en het grootste probleem is het is een manege pony en dat kost tijd om te helen en tijd kost geld.
het vrebaast me al dat ze haar gehouden hebben toen dat ongeluk gebeurde ze heeft een halfjaar stilgestaan voor een manege pony heeft ze geluk gehad dat ze er nog is

www.joureimage.nl mijn nieuwe bedrijf sind 1 mei Fotografie / Visagie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Eva1975, GrapeshotBot, loveslimpie, Valentinotje en 6 bezoekers