Dan sta je toch wel vreemd te kijken....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imaudy
Berichten: 5031
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Dan sta je toch wel vreemd te kijken....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 12:06

Ongeveer 11 jaar geleden verkocht ik mijn welsh K naar Duitsland. Ik heb daarna niks meer van haar vernomen en het adres van de mensen die haar gekocht hadden raakte ik door een stommigheidje kwijt.
Gister typte ik eens haar volledige naam in (incl. stalnaam) en ...ik vond haar. Ze springt nu als 18-jarige pony in het E-springen (is Z-springen hier dacht ik?). Dat is heel leuk, maar ik was toch wel erg verbaasd toen de naam van de pony naar Sarah Conner leidde. Zij heeft haar notabene heel wat jaren gehad en misschien is hij officieel nog steeds van haar. Sarah heeft ook wedstrijden gereden. Gek, eigenlijk vond ik haar veel beter in dressuur dan in springen. Dat ze wel de capaciteiten had dat wist ik Lachen .
Het jaar voordat ik haar verkocht heb ik nog een mooi merrieveulen bij haar gefokt. Dit veulen heb ik later wel terug gezien. Met haar was ook al gefokt en het veulen was het evenbeeld van haar oma. Misschien dat ik nog op zoek ga naar mijn zelfgefokte paardje en dat ik dan zeg dat als ze haar ooit willen verkopen dat ik haar terug wil kopen. Eén ding weet ik zeker, als ik weer eens een paardje koopt gaat die zeker nooit meer weg.
groetjes Imaudy

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:19

ja dan sta je zeker even te kijken. Wel leuk dat je haar weer terug gevonden hebt

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:26

Leuk dat je haar zo onverwacht terug hebt gevonden!Heb je contact opgenomen met die mensen?

imaudy
Berichten: 5031
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 12:40

Dat heb ik (nog) niet gedaan Kimmes. Ik weet nu alleen de naam van degene die haar op wedstrijden uitbrengt en de naam van de rijvereniging. Nou ja, ik weet dat ze het leuk heeft en dat is het belangrijkste!!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 00:26

Het lijkt mij persoonlijk erg leuk als de vorige eigenaar van mijn paard me zou bellen/schrijven.Kan niet bij Kim,die heb ik al haar hele leven.Maar indien niet,zou het me leuk lijken.

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:00

Ik heb twee jaar een paardje bijgereden en die is een paar maanden geleden verkocht. Ik heb nu nog steeds via email contact met de nieuwe eigenares. En zij vindt dat ook wel leuk, ze vraagt af en toe wat over Iowa en ze vertelt leuke dingen over haar.
Ik zou gewoon proberen contact met die mensen te zoeken, vinden ze vast leuk

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:43

Dan sta je idd even raar te kijken, maar wel leuk dat je haar gevonden hebt en dat ze zo goed springt!! Haha!:D

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:12

Wat leuk! Ik zou haar wel opzoeken als ik jou was, dat is leuk! Lachen