Groen college in Goes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Groen college in Goes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 10:25

Hey,

Wie kent er het Groen College in Goes? Mijn zusje volgt er nu een opleiding en op zich gaat dat wel redelijk goed, maar zij doet Bol en ik ga BBl doen en nu was mijn vraag of iemand ook die opleiding doet, hoeft niet per se op het Groen College te zitten. Maar ik ben benieuwd hoe jullie daarvoor werk gevonden hebben, want bij mij gaat dit echt moeizaam!!

xxxies
Syllie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:31

Mijn broer zit nu in het laatste jaar, maar de indruk die ik heb gekregen is dat het een matige school is, bijv. bij een vak als Duits krijgt iedereen een wat hoger cijfer zodat iedereen een voldoende heeft. En meer zaken, als je iets een half jaar na de inleverdatum inlevert is dat ook goed. Anyway, niet bepaald iets wat jij wilt horen, wel succes met je opleiding!

mais
Berichten: 43
Geregistreerd: 11-06-03
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:42

Ik heb ook op het groen college gezeten maar dan vbo was altijd zeer gezellig leuke school vind ik

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:49

Ik heb een aantal maanden de opleiding paardenhouderij gevolgd op het Groen College in Goes en op zich vond ik het wel een leuke school, maar ik vond wel dat er veel dingen vaak slecht geregeld waren.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:30

een vriendin van mij doet ook paardenhouderij in Goes ik weet niet of ze bol of bbl doet, ze gaat 4 dagen naar school en 1 dag stage, jij zal dan wel weten wat ze dan doet? maar ze is niet zo te spreken over de opleiding. veel dingen zijn slecht geregeld en de verzorging van de paarden op het praktijkbedrijf is ook niet zo geweldig geloof ik.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:00

Ik zit op Groenschool Eindhoven...ik vind het geen leuke school

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:18

Een oud buurmeisje van mij doet de paardenhouderij. Ze is niet echt positief over de opleiding. Het schijnt dat in het eerste jaar meer dan helft ermee stopt