Mooie Arabier!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Mooie Arabier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 22:09

Ik zat voorheen op een ander forum Paardenforum.nl genoemd ook heel leuk en daar heb ik een vrouw ontmoet die vlakbij mijn manege staat en haar dochter had ook wel eens op mijn paardje gereden toen hij nog manegewerk deed dus wij raakte wel eens gezellig aan de praat en ze vroeg of ik een x langs zou komen, nog nix van gekomen staat ineens Sylvia met Faras op het erf en toevallig was ik er vanavond ben er nooit op woensdag en het is echt een plaatje om te zien!!

Hij is 3 jaar en volbloed arabier en dan zie je toch dat Mango toch niet helemaal volbloed is (wel jammer) hij is grijzig en heeft echt prachtige lange manen en een typisch arabierenhoofdje echt zooo mooi echt een droompaard als ik mango niet had Haha! !!

Echt zo leuk om Sylvia en Faras in het echt te zien dan zie je waar forums al niet goed voor zijn he!!

Heb trouwens ook erg lekker gereden vanavond hij deed zijn best weer!

annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:42

Oh jammer dat ik er dan toch niet was maar voelde me echt belabberd, Had hem ook wel willen zien, maar dat komt misschien nog wel een keer. Was Mangotje braaf? Priscilla zei dinsag dat ze vond dat ie er steeds beter uit ging zien en iedereen vond ons naambordje zo leuk. Zie je wel weer.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 10:56

Ons naambordje is echt leuk he!!
Alleen Lies der man gaat volgende week aan onze houte beginnen en die
wil ik liever aan de box en deze aan het kastje !!

ik heb gisteren ook echt heerlijk gereden en ik vond het niet erg dat je gisteren er niet was hiihihihihihih