lekker rijuh!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

lekker rijuh!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 15:52

ik had priveles vandaag, lekker in de regen!!!! maar hij liep wel beter dan normaal :S raar beest. en gisteren ging hij zo vaak schrikken van een dom pionnetje dat ie eng vond, ik heb 'm de bak doorgemept, want hij flikt dan nou zo vaak dat schrikken van niks. hebben jullie daar ook last van?

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:58

Regent het bah...
Ik zit in Duitsland en het is 30 graden ik bok in mijn bikini vandaag echt heel vreemd om dit dan te lezen.
Mabel "schrikt" ook vaak dan probeert ze gewoon onder het werk uit te komen, ik laat haar dan flinke werken door figuren te rijden en veel tempo te wisselen dan heeft ze geen tijd meer om te schrikken.

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 17:08

regenen bah hier ook idd.
Ja mijn paard schrikt ook ontzettend vaak en dan van niks, maar ze doet het vooral (inde bak) om niks. Maar het is wel ontzettend irritant

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 21:53

ja heel erg, mijne vond laatst een PAARDEBLOEM eng! snappen jullie dat nou? he die hing eerst niet over de hoefslag...

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:47

ik denk niet dat het echt veel zin heeft om je pony de bak door te meppen als hij/zij ergens van schrikt.
Paarden zien nl. veel meer dan jij en hij heeft altijd wel een reden om te schrikken, ik denk dat je wat geduldiger moet zijn

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:54

newforestlover schreef:
ik denk niet dat het echt veel zin heeft om je pony de bak door te meppen als hij/zij ergens van schrikt.
Paarden zien nl. veel meer dan jij en hij heeft altijd wel een reden om te schrikken, ik denk dat je wat geduldiger moet zijn


Of hij heeft geen zin om te werken, en besluit zich lekker aan te stellen en steeds weg te springen en zo lekker onder het werk uit te komen! En dan werkt een pak slaag dus wel! Als je dit met geduld probeert te bestrijden wordt het steeds ergen en lacht hij je uit!

je weet van je eigen paard wel of hij echt bang is of dat hij besluit vandaag maar eens niet langs een paardebloem te "durven"!

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:59

Samsam"]
[quote="newforestlover schreef:
ik denk niet dat het echt veel zin heeft om je pony de bak door te meppen als hij/zij ergens van schrikt.
Paarden zien nl. veel meer dan jij en hij heeft altijd wel een reden om te schrikken, ik denk dat je wat geduldiger moet zijn


Of hij heeft geen zin om te werken, en besluit zich lekker aan te stellen en steeds weg te springen en zo lekker onder het werk uit te komen! En dan werkt een pak slaag dus wel! Als je dit met geduld probeert te bestrijden wordt het steeds ergen en lacht hij je uit!

je weet van je eigen paard wel of hij echt bang is of dat hij besluit vandaag maar eens niet langs een paardebloem te "durven"!
[/quote]

maar waar ligt de grens tussen een pak slaag en de bak doormeppen?

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 00:20

Mijn manier zou het ook niet echt zijn om hem dan maar gelijk de bak door te meppen.... Misschien is figuren rijden en hem gewoon aan het werk zetten ook iets om over na te denken? In plaats van hem een pak rammel te verkopen?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 15:56

mijn pony blijft dan schrikken ook al rij je figuren, elke x als je langs de enge plek gaat, en dat door de bak meppen meoet je niet al te letterlijk nemen, ik gaf heb 2 meppen toen hij weer schrok en toen galopeerde hij heel hard