Bijna 9 maanden, en toen was het uit:'(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Bijna 9 maanden, en toen was het uit:'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 20:35

Aan het begin van dit schooljaar, leerde ik Thom kennen. Ik werd verliefd op hem en hij blijkbaar ook op mij. In de derde week van school kregen we iets. Samen hebben we heel veel meegemaakt. Ruzies, de dood van zijn oma. ruzie met ouders, etc etc etc. Teveel eigenlijk om op te noemen.

Maar de laatste 1,5 maand voelt het fout. Elke keer als hij zei, ik hou van je, zei ik wel, ik ook van jou. Maar het voelde niet zo. Het gevoel voor Thom was weg. Ik heb geprobeerd om hem meer te zien, en toen om hem minder te zien, maar het gevoel kwam niet terug. Over 5 dagen zouden we 9 maanden hebben. Maar net ongeveer 1,5 uur geleden heb ik het uit gemaakt.

Hij had het er zo moeilijk mee, hij moest heel erg huilen, en ik ook. Ik wist dat dit de juiste keuze was, maar het was zo moeilijk om dat tegen hem te zeggen. Hij kon het niet accepteren, bleef naar redenen zoeken en zo, maar die waren er niet, het gevoel was gewoon weg.

Ik voel me nu best wel poedersuiker, hij is weer naar huis, maar hij heeft het er echt kei moeilijk mee. Huilen Ik ook hoor, maar ik voel me echt poedersuiker dat ik hem dit aan moet doen.

Ik moest het even van me af schrijven Huilen

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:05

Dat kan gebeuren, je hebt er het beste aan gedaan om het eerlijk te vertellen. Sterkte.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:06

Sterkte! Maar je hebt je gevoel gevolgd en je voelt je er beter bij dus ik denk toch dat er goed aan gedaan hebt!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:54

Tsja, als het gevoel weg is dan is het gewoon over. Ik ken verhalen van meisjes die uit medelijden bij hun vriend bleven en dan walgde als hij hen aanraakte, maar daar heeft zo'n jongen ook niets aan. Het is waarschijnlijk beter zo. Sterkte. Ach gut

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 10:06

Sterkte
Je bent eerlijk tegen over hem geweest en dat is zoveel waard...
en dat ziet hij over een tijdje ook in... hoe moeilijk het ook is

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:23

je bent eerlijk geweest
dat is harstikke goed!
en als je het aan had gelaten, hadden jullie die 9 maanden moeten vieren
en daarna zou het echt nog moeilijker worden
en zet um op he!

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:01

het is rot maar wel goed dat je het toch hebt gezegd en eerlijk bent geweest,
veel sterkte

liefs lotte

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:10

Het is wel goed dat je het hebt gedaan, het is heel erg rot, maar wel beter zo.

Toch sterkte

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:59

hye meisie...jammer jullie hadden al zo lang...maarja het is beter de waarheid te vertellen...dan door te gaan met iemand waar je niet van houd toch???....veel strekte ermee

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 13:20

Ow wat jammer, ik snap dat je je sh*t voelt. Jullie hebben tenslotte behoorlijk lang met elkaar gehad!

Ik was misschien in het begin niet zo heel enthausiast, maar dat was omdat ik het even helemaal gehad had met mannen.
Zelf heb ik het ook ooit uit moeten met een jongen terwijl ik nog wel om hem gaf. We hadden 6 maanden met elkaar gehad, maar idd hield ik niet meer van hem. Verder was het een schat van een jongen.

Het heeft me veel moeite gekost om de stap te nemen en we stonden allebei te huilen.

Op dit moment is er gewoon niets te doen. Over een tijdje misschien eens...sterkte meissie! Ach gut

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 13:59

Sterkte, maar als je niks meer voor hem voelt dan is het ook niet leuk meer...

Mipsie

Berichten: 19
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:01

dan is het zo het beste voor beide partijden denk ik? en ook hij komt er wel over hee..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, AnneMarijeP, DeTjoeter, EsmeeKKK, Eve_Nie, Flippertje, GaitMonster, gelato, HighFly_, ingvdh, janneke_S, Lau07, Mnoonn, Mo_86, N_Quirro, PowerPoef, stoer, Telpeva en 64 bezoekers