hengsten gezocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-01 13:20

ras: Maakt niet uit
Hoogte: min 90cm, max 115cm
Kleurvoorkeur: bont, palomino, valk of appaloossa.
Premies of afstamming: Niet belangrijk
Graag foto of URL

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 14:03

Hoi stef!
ik heb me een tijdje bezig gehouden met het fokken van shets, en dan vooral de mini's, bij een hobbyfokker waar ik de pony's toen verzorgde en beweging gaf.
Hij had toen ook vaak een paar hele mooie hengstejes uitgezocht, ook had hij zelf een hele gave appaloosa mini, heb ik ookmeen gave foto van, ook van een veulen van hem, die echt 200% zijn vader was; grijs/zwart/wit, z'n achetrhand meer wit met zwarte "verfklodders" /vlekken zeg ik altijd. terwijl de moeder van dat veulen bruinbont was!
Hij ging vaak naar Eeuwijk ( ergens bij Rijswijk- Den haag in ieder geval), daar stonden toen o.a. prins Abdullah ( wit , erg stoer) en Emiel v/d huppeldepup, een net goedgekeurde bruinbonte mini.
maar via het stamboek kun je natuurlijk a;ltijd advies en adressen e.d. krijgen, dan kun je 'ns gaan kijken.
Liove kijken is wel belangrijk hoor, vind ik. Dan kun je zien hoe hij is, wat een beetje z'n karakter is, etc.
oh ja, ik wil die foto's best laten zien, maar ik heb thuis geen scanner...
Bovendien ben ik erg an die foto's gehecht, dus als ik ze opstuur naar bijv. heike of bart, om hier neer te laten zetten, wil ik wel de zekerheid dat ik ze terugkrijg ( iets wat ik wel eens anders heb meegemakt, sindsdien ben ik wat voorzichtiger snappie?).
doei!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-01 18:06

Hoi!
Ik ben bezig met de koop van een zwart panterbont appaloosa hengstje van 92 cm. hoog. Is 100% appaloosa maar er zitten geen paieren bij.
Groetjes van Danielle