everwood: colin dood of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

everwood: colin dood of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 23:24

Vanavond was voorlopig de laatste aflevering van everwood...
colin is geopereerd en andy kwam met een bedroefd gezicht naar de familie toe.....help me....
wie weet hoe colin de operatie doorstaan heeft?


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 07:49

Hij is dood. Die bloeding was vast erg en toen dacht hij: oh, hij heeft me een brief gegeven ofzo...
Ben wel benieuwd naar volgend seizoen, want ik wil dus wel even zeker weten of hij dood is of niet, en natuurlijk hoe Amy zich gaat aanstellen... GEweldig! En de buurvrouw nog... maar het is wel een erg slappe serie vind ik altijd...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:33

volgens mij is hij ook dood... hij heeft tegen brown gezegd dat als er iets ernstigs gebeurde hij hem moest laten gaan. er gebeurde iets ernstigs dus heeft brown hem laten gaan...

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:36

Idd een behoorlijk slappe serie, maar ben benieuwd Tong uitsteken
Jaja, hoe zal Amy zich gedragen.. en hoe zal ze zich gedragen tegenover Ephram? Haha!



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:55

They were meant to be! Dat zeg ik al vanaf het begin, maar dat kan natuurlijk nog niet, want Colin was nog niet dood (nu wel, maar nu moet ze eerst om hem rouwen enzo) en bovendien zou het wel een zaaie serie worden (is het al, maar goed, we doen een poging) als het allemaal koek en ei was. Real life is wel zo, maar in een serie kan dat niet natuurlijk...
Maar nu komt op de zelfde tijd Boston Public en da's ook cool, ik heb al gezien dat de rector gaat janken, ik bedoel: DAT MOET IK ZIEN... BP vind ik trouwens wel een stukkie beter dan Everwood!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:46

Ik vermoed dat hij dood is, maar t zou ook kunnen dat hij nog wel leeft, maar dat hij een halve plant is geworden, ondanks dat dat niet mocht van Colin. Aaargh, ik kan haast niet wachten, ik wil het weten!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:11

hij is vast dood... aan dat gezicht te zien...... k kan ook niet wachten tot het weer verdergaat

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:49

ik wist helemaal niet dat het de laatste aflevering was...Boos!
Ik ben dus ook erg benieuwd hoe het gaat aflopen..en wanneer het weer op de t.v. komt!
Ik volgde ook altjid get real en dat komt nou ook in 1x niet meerop de t.v weet iemand waneer deze 2 programma's weer op de t.v. komen?

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:29

Hij zal wel dood zijn of gaan helaas Huilen
Het is echt balen dat het alweer de laatste aflevering eas Boos! Boos! Boos!
Het was echt een beetje mijn serietje Bloos

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:37

Ik keek altijd Gilmore girls Bloos
Maar begrijp dat er nu dus BP komt??
Laatst bijgewerkt door Laar op 11-06-03 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt



Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:39

Wat heeft dat met Everwood te maken?

maareh ik gok dat ie NIET dood is.....

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:06

Docter brown keek wel heel ernstig, ik weet het niet. Was wel een rotstreek om nou net deze aflevering als laatste te kiezen. Ben wel benieuwd wanneer het weer begind. Hoop trouwens niet dat ze de oude afleveringen vanboston public uit gaan zenden Scheve mond

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:11

Ik baal er wel van hoor, eerst Gilmore Girls weg, kwam Everwood, ben ik daar verslaafd aangeraakt, is dat ook weer weg. Nu maar hopen dat Boston Public leuk is, het leuk in dat voorstukje wel leuk.

En Colin is denk ik wel dood, als ik zo dat gezicht zag.
Weten jullie trouwens hoe oud Colin irl is? 25!!!! En hij speelt in de serie iets van 17 ofzo, en Ephram speelt 15 volgens mij, en die is irl al bijna 20!

Dat is heel vaak in dat soort series, maar ja, van die blagen van 15 zijn natuurlijk helemaal niet leuk om naar te kijken, haha.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:41

Ow whahaha, d8 dat het over de acteur ging, dat hij in het echt dood was! Hahaha, BlonT Haha!

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:01

ja colin is dood , want bij de aftiteling stond ook dat hij een gastrol speelde ( jaja goed opgelet he? Knipoog ). Af en toe vond ik het echt een saaie serie , maart is best oliebol dat ze net nu moeten stoppen Scheve mond

Wie zijn ballen krabt met een riek eindigt snel in de kliniek Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 19:22

ja vond het altijd leuk en emotioneel, zat er meestal bij te janken.
ik ben idd erg benieuwd naar hoe de mensen reageren, en ook de family brown daar weer op, en of de buurvrouw en andy echt bij elkaar komen....

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:00

Ik vond het dus echt een rot einde!! Nou weet je dus idd niet of Colin nu dood is of niet. Waarschijnlijk wel, want Brown keek idd niet erg vrolijk, maar dan zul je altijd zien dat hij in het vervolg weer vrolijk rondhuppelt. Bah, ik haat series met zulke eindes!! (maar bij het vervolg ga ik toch maar weer kijken..)

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:12

Ik heb het helaas gemist... Maar er komt dus wel een nieuw seizoen?

* To Belg, or not to Belg *

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:18

Colin heeft al een half seizoen een gastrol, pas vanaf een bepaald aantal afleveringen krijg je een vaste plaats in de aftiteling.
Verder was dit de laatste aflevering van het seizoen en in amerika is pas het eerste seizoen opgenomen. in september/oktober zal het daar wel weer beginnen. kan ook nergens spoilers hierover vinden dus we zullen nog wel even moeten wachten.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:23

Ik heb dus gemist!!! Boos! Want een vriendin wilde veel liever Cable Guy kijken...

Maar jeetje wat is er gebeurd?
Iemand moet even de aflevering in het kort vertellen!!!!

Ik kan echt niet wachten tot het volgende seizoen, iemand enig idee wanneer het were begint?

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 20:26

ehm....
colin heeft van te voren een fijne dag met amy en haar broer, emotioneel gesprek met amy die geen afscheid wil nemen, en met haar broer dat het ongeluk zijn schuld niet was.
efram en colin doen stijf tegen elkaar, efram is lief tegen amy in het ziekenhuis.
colin komt de nacht voor de operatie bij andy en geeft hem een brief waarin hij verklaart geen kasplantje te willen worden.tijdens de operatie schijnt er iets mis te gaan, maar andy wist wel wat hij er tegen moest doen en blijft rustig,
daarna stapt hij met een ernstig gezicht naar alle familie/vrienden toe .....
verder weten we nix


Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:31

Ok, dank je!
Ben weer even bij, echt jammer dat ik het niet gezien heb.... Kun je niet op internet de afleveringen vinden? Haha!

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:31

Cable Guy was bij ons onwijs gestoord (ruis erdoor), echt jammer, maar ik bleek hem al gezien te hebben (iets minder grote schok).
Ik moet altijd echt onwijs lachen om Everwood, ook om BP trouwens... Wat een toestanden, alsof dat zo gaat! En idd dat die acteurs veel ouder zijn wist ik wel, ze hebben alleen wel behoorlijke babyfaces dus ik hoef ze toch maar niet... Tong uitsteken

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:52

Ik denk dat Colin nog niet dood is maar dat hij weer in een coma ligt en dat Andy dan de brief aan zijn familie laat lezen en dat die dan besluiten dat hij dood moet gaan.
Waarom hadden ze anders die brief laten zien?

Just keep passing the open windows.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 22:07

mijn vriend denktt ook dat hij het overleefd heeft, maar dat ze het spannend willen houden....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Boheme, Charlottemv, Dennenboom, Edisons, Eliana, friendly, IASCrawler, Inney, Lalladidoo, Leukertje, Lucia88, maaikemuis, MissJeanny, Patriesje, Plus_en_Min, ReneeMonty, Roosch, Stybba, Suky en 180 bezoekers