25 jarig bestaan manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

25 jarig bestaan manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 18:31

omdat onze manege 25 jaar bestond mochten we iets raars bedenken voor in de lessen, Wij hebben gekozen voor voetballen en Frank (van bokt) heeft er speciaal doeltjes voor gemaakt. Natuurlijk waren er ook twee teams geel tegen oranje. Ik en Linet (van bokt) zitten in het gele team.

Afbeelding ff tossen voor wie er mag beginnen. Ik zit op de bonte koe, en die andere is ook een tinker.

Afbeelding even goed positie kiezen

Afbeelding beetje vastgelopen Haha!

Afbeelding yeah kluitjes voetbal *LOL*

Afbeelding En dit is echt de profvoetballer van de manege Hij mist geen 1 bal en gaat recht op het doel af.

Afbeelding Doeltrap voor het gele team!!!

Afbeelding tot slot nog even met paraplu's gereden tegen de zon Knipoog en er een doorgeef spelletje meegedaan.

Nou voor ons en de paarden was het een leuk uurtje.
Laatst bijgewerkt door lein op 11-06-03 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:33

ahhahaha leuk die foto's !!!!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:42

Helaas, ik zie kruisjes Boos!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:43

ja hebbes... ziet er leuk uit, ik heb ook een mooie gele skippy liggen, ze spelen er gewoon niet mee, misschien wil voetballen wel Lachen

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 19:56

Pellie schreef:
ja hebbes... ziet er leuk uit, ik heb ook een mooie gele skippy liggen, ze spelen er gewoon niet mee, misschien wil voetballen wel Lachen


Ik zou het zeker is proberen als ik jou was Haha! Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat fjorden toch wat wendbaarder zijn dan de tinkers. (tenminste op onze manege) *LOL*

Afbeelding even onze profvoetballer hinderen met mijn tank Koe

Afbeelding Zie op de achtergrond onze zelf gemaakte doeltjes MET paraplu's

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:10

Gaaf idee! MAAR VOETBALLEN MET EEN SKIPPYBAL IS FOUT!!! Een skippybal is hiervoor niet gemaakt en kan knappen als er een paard op gaat staan (=hele harde knal en een skippybal die als een gek in het rond vliegt=levensgevaarlijk). Er zijn speciale ballen voor ponyvoetbal te koop, die zijn stevig genoeg! Maar het idee is hardstikke leuk!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 20:18

gabyfedde schreef:
Gaaf idee! MAAR VOETBALLEN MET EEN SKIPPYBAL IS FOUT!!! Een skippybal is hiervoor niet gemaakt en kan knappen als er een paard op gaat staan (=hele harde knal en een skippybal die als een gek in het rond vliegt=levensgevaarlijk). Er zijn speciale ballen voor ponyvoetbal te koop, die zijn stevig genoeg! Maar het idee is hardstikke leuk!


we hadden hem expres niet hard opgeblazen, en het was maar voor 1 keer, dus om daar nou zo'n speciale bal voor te kopen is ook zo wat. maar bedankt voor je waarschuwing.

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:58

Dat is inderdaa te duur! En verstandig dat je hem zachter hebt gelaten!