Jeetje,ligt dit nou aan hotmail ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Jeetje,ligt dit nou aan hotmail ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 14:42

Ik krijg nog wat berichtjes van mensen,en ze zeggen dus dat ze hem hebben verzonden,en dat ie in verzonden items staat,maar ik krijg helemaal niks binnen ! Er staat geen waarschuwing ofzo,dus aan mijn opslagruimte zal het wel niet liggen Scheve mond
Ook als ik bijv. mijn wachtwoord opvraag bij een forum,normaal krijg ik ze zo,maar nu heb ik al 6 dagen niks meer ontvangen in mijn postvak in Scheve mond Hebben jullie dat ook ???

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:12

Heu, gaat dit over berichtjes van pb-tjes die je hebt gekregen via hotmail?
Of gaat dit 'gewoon' alleen over hotmail?
Of alleen over pb-tjes?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:17

Ik heb gewoon mail bij hotmail gekregen hoor, al lijkt het de afgelopen dagen wel rustig te zijn met virusmailtjes *LOL*

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:53

Hotmail had maandag en dinsdag bij mij op het werk en thuis problemen met configureren, veel foutmeldingen. Dacht al dat het aan mijn firewall lag, maar op mijn werk hetzelfde probleem. Sinds vandaag werkt het weer.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:20

Hotmail heeft constant problemen met mails die gewoon kwijt raken Scheve mond Ik krijg regelmatig foutmeldingen van hotmail dat een mailbox niet bestaat (hoewel dat onzin is en het een dag later wel werk) en krijg ook regelmatig mail van mensen die b.v. een activatie mail niet ontvangen hebben terwijl ik 100% zeker weet dat die de deur uit is gegaan, zelfs volgens de logfile van de mailserver.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:27

Die activatie-mail weet ik nog wel, moest helemaal afkicken Tong uitsteken
Hotmail is en blijft natuurlijk een gratis server, dus is i.m.o. wel logisch dat ie niet altijd even goed werkt, het is niet fijn, maarja..

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:29

BartVB schreef:
Hotmail heeft constant problemen met mails die gewoon kwijt raken Scheve mond


Dat kan wel kloppen, want ik kreeg een paar dagen terug ook een mailtje met activatiecode voor een of andere motorforum dat ik niet eens ken? Het was geadresseerd aan een man, zijn wachtwoord stond in het mailtje en ook zijn email, dus ik vind het gek dat dat ding bij mij aan komt Verward .
Ik weet iig niet wat ik er mee moet doen...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:29

Hotmail is en blijft gratis? Eeeeeeh Knipoog
Een uitgeklede versie van Hotmail waarschijnlijk wel ja. Maar ook een 'gratis' service hoort gewoon goed te werken. Er zijn overigens redelijk wat mensen die er voor betalen en die reclame die onderaan je mails komt te staan staan daar ook niet voor niets Scheve mond

En email moet gewoon 100% werken. Punt. Haha!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 21:40

Ik heb eindelijk 2 berichten gehad,die ik net had opgevraagt,waar die andere zijn gebleven is mij een raadsel Scheve mond

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 07:23

Precies. Ben het helemaal met Bart eens. Ook een gratis service moet werken.
Ik had afgelopen week ook dat een mail niet aangekomen bleek te zijn. Vreselijk irritant is dat. En aangezien ik verzonden mails dus nooit opsla.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 07:59

Hmmm hotmail gebruik ik alleeen voor msn, voor de rest sucks it.

Mail komt nooit aan, mailbox te vol bla bla bla bla....

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:46

bij mij gaat het altijd wel goed met hotmail. krijg wel af en toe rara berichten, dat het is aangekomen ofzo.... terwijl k nieteens weet waar het overgaat, met bijlage dus zal wel virus zijn.....

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:47

Spam-mailtjes krijg ik ook te pas en te onpas. Vaak herken ik die wel aan de namen en subjects in het Engels dus die gaan er ongelezen weer uit.