YMKE banketstaaf!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 18:44

Owke nu word ik dus echt ff kwaad hoor Boos! . Ik was de eerste die van brams gescheurde hoef wist, omdat ik de gene was die het zag gebeuren. Ik loop al maanden tegen Ymke te zeggen dat Bram naar de hoefsmid moet en dat ik dat dus ook wel wil regelen maar dat wil zij zelf doen, maar ze heeft het de hele tijd te druk. Toen ik de gescheurde hoef zag heb ik die helemaal schoon gespoten en ingevet, daarna direct mijn instructrice erbij gehaald en daarna ymke gebeld, die onbreikbaar was. Toen heb ik een boodschap op haar voicemail ingesproken en ze heeft nooit terug gebeld, terwijl ik toch behoorlijk in paniek was! Dennis (das een vriend van ymke) stond er zelf bij dat ik haar belde die dag en hij is voor mij en bram naar ymke's huis gegaan op zijn scooter maar ymke zat op de boot. Op de manege kreeg ik te horen dat ymke bram gewoon naar de wei had gereden zonder iets aan zijn hoeft te doen. Over het uit stal halen: Ik heb bram nog NOOIT op stal laten staan, daar ben ik dus absoluut geen voorstander van! Ik heb wel eens dat ik mijn dag niet heb en super chago ben, dat ik het paard niet aan wil doen om er op te gaan zitten en hem voor nixx af te straffen en dan gooi ik hem los of longeer hem. Daar is toch nixx mis mee? De stal mest ik een keer in de week uit, nou ja, de drollen weg halen en de natte plekken dan. De dekjes laat ymke er zelf ook altijd onder zitten, want ik pak het zadel altijd zo uit de kast zoals zei het er in heeft laten liggen. De kast is zo klein dat het een heel gedoe is om alle spullen er netjes in te krijgen en dat het een rommeltje is ligt dus niet aan mij. Ik doe bram maar 2x in de week en daar is altijd wel iemand bij. Ik ben erg gek op bram en zou nooit iets doen wat slecht is voor hem. Hij word levend opgegeten door de vliegen en laatst heb ik in de brandende zon (30gr) alle vliegen eitjes uit zijn vacht zitten halen en alle wondjes op zijn benen helemaal goed verzorgd (dat van die wondjes doe ik altijd op mijn dagen). Ymke zegt ook altijd dat ze een vliegendeken of anti vliegenspul gaat kopen, maar daar heeft ze nooit tijd voor en als ik het aanbied slaat ze dat af. Ymke heeft nog nooit kritiek op mij gegeven en ik vind het dan ook erg laag om het zo op internet te zetten en er niet eerst met mij over te praten. Ik ken genoeg mensen die mijn verhaal kunnen bevestigen. Ik ben ook niet het persoon met een eigendunk, want er is niemand die mij ooit heeft horen zeggen dat ik goed rij. Het word tegen mij gezegd, maar dat wimpel ik altijd af, Anky van Grunsven die kan pas goed rijden, ik niet! Eigendunk komt niet in mijn woordenboek voor, minderwaardigheidscomplex komt dichter in de buurt, word erg gepest en voel me dus een echte loser. Ik HAAT mensen met een eigendunk en vind het ook erg jammer daar van beschuldigd te worden. Een paard doe ik ook niet alleen maar voor het rijden want de band die je met het verzorgen op bouwt vind ik net zo belangrijk, anders kun je net zo goed op een manege paard gaan rijden. Ik denk dat ik mijn zegje wel gedaan heb en hoop dat ik me goed genoeg verdedigd heb tegen al dat loze gezwets! Huilen

Veel groetjes joyce


lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:47

je hebt je goed verdedigd hoor,het is ook wel banketstaaf

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:55

Hoi Joyce,

het is idd wel een beetje banketstaaf van Ymke dat ze dit achter je rug om op internet zet, terwijl jij zegt dat het niet waar is.

Maar ik denk dat jullie hier beter met ze tweeen over kunnen praten, want anders komen er alleen maar ruzies (ik heb het al eens meegemaakt en het is niet leuk)

Je hebt je goed verdedigd, maar ik denk dat je hier dus beter met Ymke kunt bespreken om de misverstanden de wereld uit te helpen.

succes!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:55

toevallig Frusty leuk dat je ymke haar zelf ook laat verdedigen Frusty

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:56

het isnatuurlij kniet aan mij om te beoordelen als ik alleen maar 1 kant heb gehoord, maar als dit waar is vind ik dat zwaar banketstaaf voor Bram en vind ik niet dat Ymke hem dan waard is. Maar zoals ik al zei zijn er 2 kanten van een verhaal.

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:57

Jongens laten we ons hier nou maar niet mee bemoeien, want dan krijgen we alleen maar ruzies.

Wij weten niet wat er precies is gebeurd. dat weten alleen Ymke en Joyce, dus die moeten dat samen oplossen. En niet via Bokt.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:58

waar ruzie is zijn 2 mensen schuld verder kan ik er niks over zegggen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:58

nou ik denk dat jullie elkaar mislopen qua kanten. en dan nog ymke is er niet! dus zoek dit alsjeblieft uit wanneer zij er wel is.
en sanne tis wel hard te zeggen dat ymke bram niet waard is!

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 19:01

ik bedoel het ook niet boos, maar het is gewoon niet eerlijk en als ik het onderwerp aansnijd over brams verzorging, dan zegt ymke dat ik het geweldig doe en er is nooit kritiek en dan moet ik het zo achter mijn rug om horen, dat is niet eerlijk. Ik sta namelijk voor alles open, het gaat namelijk om het paard!

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 19:17

vecht dit lekker ergens ander uit!en ff 1 ding, nie banketstaaf bedoeld ofzo, volgens mij ben je een hele aardige meid, maar ik vind het wel banketstaaf dat jij zegt dat je het banketstaaf vind dat ymke het op internet heeft gezet, terwijl je het nu ook doet!!!!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 19:19

Nou, logisch dat ze dat neerzet toch!!! Als Ymke iets over haar neerzet op internet wat niet klopt dat zou ik me zeker ook verdedigen OP INTERNET!!!!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 19:22

Lips are sealed
we kennen joyce amper. en ik vind dat ymke recht heeft om zich te verdedigen Lips are sealed

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 19:28

tja, maar wie ken je nou? Ik vind ook dat het hard is als je achter iemands rug om iets zegt! En Ymke heeft daar inderdaad recht op, maar JOYCE DAN???? Die is toch " aangevallen" door Ymke of niet soms?!!ik zou precies hetzelfde doen. Hard om hard!

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 19:29

hihi jij misschien.
maar ehm.. wat is ymkes bericht? als het die is die ik denk dat het is was het niet banketstaaf.
en stel je hebt gelijk ymke wás banketstaaf, waarom zou je dan even laag zinken?>

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 19:43

Citaat:
Op 2001-08-23 20:29, schreef Pam:

en stel je hebt gelijk ymke wás banketstaaf, waarom zou je dan even laag zinken?>


vink ook pam!!als je er zo meezit dat zij het doet moet je je zelf niet tot dat niveau verlagen vind ik!

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 19:51

kijk ik bedoel het gewoon zo, dat als zij mij zo voor schut zet, met allemaal leugens, dat ik recht heb om mezelf te verdedigen. Ik snap dat jullie ymke beter kennen dan mij, maar geloof mij, als je denkt dat je ymke kent, dan heb je het mis. Ymke zit raar in elkaar en veel mensen kunnen dat bevestigen. Het is niet mijn bedoeling om op bokt te ruzieen, maar ik heb geen zin om hier bekend te staan als het meisje met eigendunk dat niet om paarden geeft terwijl ik als 6 jaar lang gek ben op paarden en elke dag op de manege mee help. Vandaar....
En dan nog iets, ymke zet het op internet zonder er met mij over te praten, dan heb ik het recht om mij op internet te verdedigen, al is dat misschien net zo laag, ik doe het niet achter haar rug om! Al vind ik het niet zo banketstaaf dat ze het op internet zet, maar het gaat om de leugens die erin staan, snappie?

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 19:57

ja, het is al goed hoor!ik begrijp je ook wel hoor, en zoals ik al had gezegt zie ik je als een leuk/aardig meisje en niet als iemand met een eigendunk..

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:00

Kan wel zo zijn, maar ik denk dat Joyce bang is om als 'de boosdoener' over te komen alleen omdat ene Ymke dat zegt.
Dan wil ze zich uiteraard tegen verdedigen.

Dat sommigen dat irritant vinden kan ik me aan de andere kant ook wel voorstellen, maar ik denk dat Joyce gewoon ook haar kant van het verhaal wou laten horen.

Groetjes van Patricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:06

Ik wou geen reactie geven, maar ik doe het toch even. In het bericht dat Ymke heeft geschreven wordt jouw naam GEEN ENKELE KEER genoemd. Dus vind ik dat je je niet heel erg aangevallen hoeft te voelen, maar jij gaat meteen in de aanval door weer een bericht te plaatsen een haar naam WEL te noemen. Misschien had ze dit verhaal beter niet op internet moeten zetten, maar ze heeft jouw naam NIET genoemd, maar jij hebt Ymke's naam WEL genoemd. Dat vind ik laag. Errug laag. Maar verder bemoei ik me er niet meer mee. Jullie zoeken het samen maar uit.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:09

inderdaad. het is niet leuk dat ymke het op internet zet zonder er met jou over te praten. aan de andere kant:Je doet het nu zelf ook. Misschien kunnen jullie beter een keer met elkaar praten i.p.v het hier op bokt uit te vechten.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 20:50

ja maar iedereen die ymke en bram kent, kent mij ook. Ik kreeg van 6 mensen op de manege vervelende reacties op het bericht van ymke, die mij helemaal overstuur opbelden in Zuid-Frankrijk door al die leugens van haar. Dusss, iedereen weet maar al te goed dat het over mij gaat.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 20:59

Joyce ik ken het verhaal niet helemaal vond het ookal raar dat Ymke het toen hier neer zette zonder er met haar bijrijder(jij dus) eerst over te praten.
Zou het weer woord wel willen horen van Ymke.
Ik zou net als jij reageren hoor eerst mijn naam zuiveren maar het lijkt me toch dat je er eerst met de eigenaar van het paard over moet praten van luister eens dat jij zomaar zoiets op het net over mij zegt kan niet.
Bovendien zou ik voor zo'n eigenaar al geen eens meer een paard willen rijden.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:04

Ik geef je groot gelijk. Ik zou het ook niet pikken maar alles wat je op internet zet kan tegen je gebruikt worden ik weet uit ervaring dat dingen verkeerd worden opgevat en veranderd worden ook al is het persoonlijk dan kan je het beter niet op internet zetten. Ik hoop dat jullie eruit komen samen.

Veel succes,

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:04

het lijkt me vrij logisch dat als ymke spreekt over troubles met bijrijden, dat joyce automatisch weet dat het over haar gaat, aangezien zij de bijrijder is!
Verder heb ik geen zin om ymke noch joyce hier de grond in te gaan maaien, dus ik hou mijn mening wel voor me

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:07

Zullen we erover op houden? Ymke is op vakantie dus die weet niet wat hier nou allemaal gebeurd. En dat is ook banketstaaf voor haar.

Joyce, ik vind het echt heel rot voor je maar het is denk ik echt beter als je dit in privee met Ymke bespreekt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Esperanza, Jet, Mark0919, Sting, SunnyHorse, Vagabondo, Waratje en 34 bezoekers