Mirage zo goed als verkocht!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Mirage zo goed als verkocht!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 07:23

Ik had een advertentie gezet zo van " dan zie ik wel wat voor reacties ik krijg" en direct krijg je veel mailtjes van alleen maar " hoeveel kost ze" en verder niets. Nou daar ben ik dus niet in geinterresseerd....

toen kreeg ik een uitgebreid mailtje van mensen die helemaal vertelden wie ze waren, wat ze konden bieden etc. Ze waren alleen al via de foto's gelijk helemaal verliefd geworden op Mirage, maar dat kan ook niet anders he.... Lovers Lekker ding die Mirage.
Leuk mailwisseling gehad, en ze zijn gisteren wezen kijken. Tuurlijk konden ze niet rijden ofzo maar ze reden helemaal van ver weg naar haar toe om te kijken hoe ze in het echt was.

Een moeder en haar dochter, en ik had er gelijk een ERG goed gevoel bij!!! Heerlijk als dat kan.
Nu ga ik aanstaande zondag daar kijken hoe ze daar terecht zou komen.

Nu is het natuurlijk zo dat het nog niet zeker is of ze weer echt berijdbaar zal worden (waarschijnlijk wel, maar ik kon ze niets beloven) Maar ze gaan helemaal voor Mirage en gaan niet meer verder kijken naar een ander paardje. Ze blijft nog 3 weken bij mij op het land en dan komen ze ook af en toe om lekker te tutten en te poetsen en haar te leren kennen.
Dan gaat ze het weekend voor 1 juli naar Rhijnauwen (bedankt )
waar ze 2 weekjes gelongeerd zal worden waarna ik half juli met haar terugkan naar Bodegraven. Die "kopers" gaan dan mee, zodat er geen geheimen zijn en ze alles zelf uit de mond van de VA horen.

Dan gaat ze weer terug naar Rhijnauwen, waar ze nog 2 weekjes door haar gereden zal worden en waar de kopers nog even begeleid kunnen worden.

Die mensen hebben er echt veel voor over, willen wachten, willen nu al af en toe komen, willen mee naar de VA, willen er vakantie opnemen die maand dat ze bij rhijnauwen staat. SUPER!!!!!

Als ze toch 'ns naar zulke lieve mensen zou kunnen ben ik helemaal tevreden!!!!!!!!!

Nog 5 weekjes geduld dan weten we alles van de veearts dus en of ze verkocht is aan bovenstaande lieve mensen........


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 07:33

Dat klinkt als goed nieuws.... Heb je verhaal zo een beetje gevolgd en ik denk dat het echt super zou zijn als het door zou kunnen gaan! Kopen ze haar enkel als ze wel nog bereden kan worden of maakt dat niets uit?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 07:36

Als mensen bereid zijn zo lang te wachten denk ik wel dat het goed zit.
Anders zou ik toch echt heel voorzichtig zijn. Kan het topic zo gauw niet vinden, en kan me ook niet herinneren wie het was, maar een medebokker dacht zijn paard aan particulieren te hebben verkocht, en vond hem op de paardenmarkt terug....Lips are sealed

Je suis Charlie.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 07:47

ja cassidy dat heb ik gisteren gelezen maar ik ga daar ook kijken hoe ze terecht komt voordat er sowieso iets besloten wordt EN ze komen in komende 5 weken heel vaak langs om te knuffelen en te poetsen, ik denk niet dat handelaren dat zullen doen......die moeite.
Ik voel me er erg goed bij, wel verdrietig, maar wel heel verheugd omdat het voelt alsof het niet beter had gekund........

Idra; ze kopen d'r alleen als ze nog berijdbaar zal zijn, maar dat zal geen problemen op gaan leveren.
Ik heb zelf voorgesteld dat ze meegaan terug naar Bodegraven, dan horen ze alles zelf van de veearts en niet via via

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 07:55

zo dat klinkt zeker als dat ze serieus zijn en dat ze veel moeite willen doen, ik kan me jouw gevoel wel voorstellen hoor, aan de ene kant ben je hoopvol dat ze goed terecht komt, maar aan de andere kant komt ook de datum van afscheid dichterbij.
Heel veel sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:04

leuk dat mirage dan toch goed terecht komt!

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:07

zie je wel, het komt allemaal goed, let maar op! we gaan voorzichtig aan het werk met haar en duimen dat de dierenarts haar goed genoeg vind om weer aan de slag te gaan! ik ben blij dat ik je kan helpen!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:08

Oh fijn, zal een goed gevoel zijn als je weet dat ze ergens komt waar ze goed voor haar zijn.

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:11

Pfoeh, wat een geweldige oplossing zeg! En voel je nu ook dat er iets van je afgevallen is? het zal een hele zorg minder zijn.

De hond is de betere mens

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:13

Wat geweldig, als dit allemaal gaat lukken. Dan heb je nu wel weer een beetje meer zekerheid. Wat fijn dat je die mensen (zo snel nog) tegengekomen bent en dat ze er zo veel voor over hebben. Dat gaat vast goedkomen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:44

Wat een geweldig bericht, wat zou het fijn zijn als dit doorgaat, zowel voor Mirage als voor jou. Echt super, ik ga duimen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:52

ik ga voor je duimen. hopen dat her door gaat en ze een heel leuk nieuw te huis krijgt

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:18

Oh dat zou super zijn! Ik ga wel tussendoor even stiekem kijken hoor bij Rhijnauwen, lekker in de buurt Haha! Kan ik de beauty in 't echt zien.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:37

heb je verhaal al een tijdje gevolgd, maar dit klinkt wel super! zulke lieve mensen, daar gaat ze t zeker goed krijgen

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:51

Hopelijk zal Mirage hier een goed huis vinden, het klinkt in ieder geval goed, die mensen nemen er de tijd en de moeite voor.

Veni, vidi, vici

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:27

Dat klinkt echt goed, lieve mensen zo te horen wat wil je nog meer, heel veel succes en hopelijk krijgt ze een goed tehuis

liefs lotte

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:34

Ik hoop dat het helemaal goedkomt voor je! Je hebt waarschijnlijk mijn verhalen toen over Revanza ook gelezen?

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:00

Dat zou geweldig zijn! Ik duim voor jouw en Mirage

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 07:24

Desiree schreef:
Pfoeh, wat een geweldige oplossing zeg! En voel je nu ook dat er iets van je afgevallen is? het zal een hele zorg minder zijn.


ja inderdaad, kan er nu ook heel anders naar kijken
wil niet zeggen dat het geen pijn meer doet, maar als het allemaal doorgaat en ze gaat naar die mensen, dan heb ik er alleen maar een goed gevoel bij! En mis ik d'r ??? dan ga ik toch gewoon even erheen Knipoog

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:10

Fijn voor je dat je met een goed gevoel naar het afscheid toe kan leven ... sterkte!!!! Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 13:27

Mayo schreef:
Oh dat zou super zijn! Ik ga wel tussendoor even stiekem kijken hoor bij Rhijnauwen, lekker in de buurt Haha! Kan ik de beauty in 't echt zien.


hihi, op het moment is het niet zo'n beauty......... Frusty
ze lijkt wel hoogdrachtig namelijk..........GRAS, ETEN

rhijnauwen krijgt er nog een harde dobber aan Haha!


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:36

MirageGidran"]
[quote="Mayo schreef:
Oh dat zou super zijn! Ik ga wel tussendoor even stiekem kijken hoor bij Rhijnauwen, lekker in de buurt Haha! Kan ik de beauty in 't echt zien.


hihi, op het moment is het niet zo'n beauty......... Frusty
ze lijkt wel hoogdrachtig namelijk..........GRAS, ETEN

rhijnauwen krijgt er nog een harde dobber aan Haha!
[/quote]

Haha ja ik ken het probleem van die grasbuik Haha!

Ik ga ook voor je duimen!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:44

heeey Dat is goed nieuws
Ik heb je verhaal hier een beetje gevolgd op bokt en ik vind je oplossing echt super *LOL*

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Tanya
Berichten: 10082
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:54

Gelukkig dat je een goede oplossing hebt!
Ik hoop dat ze gelukkig word, bij die mensen!

Groetjes.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:21

Wat goed zeg Klinkt wel betrouwbaar! Veel succes met deze mensen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Kimmej, Ubermetrics en 35 bezoekers