Weer rodeo gereden! Muts ook!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Weer rodeo gereden! Muts ook!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 09:14

Een paar weken terug had ik onverwachts een rodeopaard gekregen. Ofwel Genderose ging compleet uit haar dak. Hoofd tussen de benen en bokken maar!! Zonder zadel, maar ik ben blijven zitten Pling
Scheet wel bagger, en heb een aantal weekje dus met zadel in het grote weiland gereden met iemand in de buurt, en in het kleine weitje zonder zadel. Ging harstikke goed, Gen gedroeg zich vorobeeldig, dus dacht ik het toch maar weer zonder zadel te proberen in het grote weiland. Dus ik helemaal naar achteren gestapt, Gen wilde af en toe omdraaien, maar dat ben ik van d'r gewend.
Aan het einde aangekomen, dus weer naar voren. Zoals gewoonlijk 2x harder stappen (zit niet zo fijn hobbel de hobbel). Ik liet d'r halthouden en even paso doen. Snoepje en het geluidje dat ze weer mocht. Had ik dus niet moeten doen Genderose ontplofte, kop tussen de benen, bok bok, en giga galop!! Lips are sealed Ik rij met halster omdat hoofdstel niet zo lekker gaat, en had de halstertouwen onder aan het halster vast gemaakt. Snel omtrekken ging dus niet zo lekker, maar uiteindelijk had ik dat wel. Ik haar uitschelden, opeens stond ze stil en was zo geschrokken van mijn reactie dat ze heel gespannen stond, oren naar achteren op mij gericht en zich niet durfde te veroeren Ach gut
Ik had hele grote neiging om er maar naast te gaan lopen, maar dacht dan krijgt ze haar zin. Ik dus weer met goede moed (en wat strakkere 'teugels') toch nog erop gebleven op de terug weg. Ben er toch maar op het pad afgegaan, waar ze me half mee sleurde naar huis. Ook weeer even op haar nummer gezet, is ze nou helemaal getikt!!! Dat had ze op een gegeven moment wel door, liep achter me, maarwel kijkend welke kant ze nou langs me kon Scheve mond Eindelijk veilig op stal Lachen
Ben wel geschrokken van ahar bok en race actie. En ze mag niet van mij galoperen vanwege dr been. Ben bang dat ze kreupel wordt Scheve mond We zullen morgen wel zien...
Maar ik weet wel dat ik vervolgens gewoon weer mijn zadel erop leg

Groetjes



cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:51

Gelukkig ben je blijven zitten!

Let love shine so bright

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 12:28

Moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik eraf was gevallen. Paard in rengalop het weiland door, met twee losse touwen aan haar kop, dan over de stenen... Dan zou ze zeker weten kreupel zijn geworden!

signor

Berichten: 90
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: anna paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 07:43

nee niet echt slim om in het land te gaan rijden hebben jullie geen bak?

signor heb het super op stal en geniet heerlijk

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 08:32

signor schreef:
nee niet echt slim om in het land te gaan rijden hebben jullie geen bak?


Niet meer. Ik rij ook vaak in het kleine weitje achter de bak, maar omdta het zo goed ging waagdeik het weer in het grote land.
Maar nu heb ik eindelijk mijn hackamore binnen, dus nu zal het wel lukken. En niet meer zonder zadel, dan val ik niet zo snel Tong uitsteken

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 08:39

hihi grappig

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 48 bezoekers