even jullie hulp nodig! Niet meer nodig, bedankt!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

even jullie hulp nodig! Niet meer nodig, bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 09:07

Ik kom op een aantal Amerikaanse messageboards, die gelinkt zijn aan foalcams (webcam waar je live veulens kan zien geboren worden). De mensen die daar komen vormen een hechte familie, zoals Bokt.
Toen ik een vriendin in Florida vertelde over onze Dorine en wat we allemaal doen van acties, kwam zij op het idee om ook een kaartenactie in Amerika op gang te zetten. Maar niet zo'n massamail, gewoon beperkt tot de mensen die regelmatig op die boards komen.
Even met Skatje overlegd, zij vond het een fantastisch idee, dus gaan met die banaan.
Er is al wat respons op (tekst staat pas online sinds vannacht, ginder avond dus), maar ik wilde graag alle links naar foto's van Dorine en Cerise en de rozen enzo posten, zodat ze ook een beetje kunnen "zien"
Probleem is, ik vind er een aantal niet meer terug. (en ik vind de zoekmachine nu niet leuk meer)

Kunnen jullie mij helpen??
Ik zoek nog het topic met de foto's van de rode rozen, was geloof ik van Barb, iets van "200 rode rozen voor Dorine" ofzo
Ook het topic waar die foto's van Dorine op Cerise instaan (oa de galopfoto, en de close up) ben ik kwijt

je kan de links gewoon hier posten, alvast heel erg bedankt!!

Leentje
Laatst bijgewerkt door leentje op 11-06-03 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.



Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:28


In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 09:45

Heel erg bedankt, maar die had ik al Knipoog

Het zijn deze die ik zoek:
leentje schreef:
Ik zoek nog het topic met de foto's van de rode rozen, was geloof ik van Barb, iets van "200 rode rozen voor Dorine" ofzo
Ook het topic waar die foto's van Dorine op Cerise instaan (oa de galopfoto, en de close up) ben ik kwijt

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:47


If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 09:47

idd dankjewel Jola, en de anderen ook voor het zoeken !

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Berdien, Butterfly, Charaz, Clmr, ComscoreBot, Eefje_Sammy, Elitedeux, Exorcizamus, Facebook, future_vet, GoogleAdsense, Googlebot, GrapeshotBot, JoyenUnory, Laarvv, Lalidan, laura_estee, Lola25, manonutjuh, meintje, Nescio18, RenskeFrea, SemrushBot, Thami en 61 bezoekers