leasepaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

leasepaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-03 19:23

Wie weet waar je in de omgeving van Utrecht (Nieuwegein) een paard kan huren? Dan bedoel ik niet voor een uurtje maar alsof het je eigen paard is.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:26

moet je op wat maneges vragen

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 19:39

dat heb ik gedaan, maar ze vragen er erg veel geld voor

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 21:07

Is Soest te ver?
Waar wij staan, staat er een grote E-pony te huur. Die zou je kunnen leasen. Zij, Kelly, moet wel daar blijven staan. Je zou haar kunnen gebruiken en verzorgen alsof het je eigen paardje is. Hadden wij ook gedaan. 7 jaar lang, tot wij een eigen paard kochten. Het is een schatje.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 00:35

hoe werkt leasen eigenlijk.
betaal je dan het stalgeld en mag je ermee doen wat je wilt of moet je ook nog geld betalen voor het huren van de pony zelf ofzo?

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 07:58

Oop de manege waar ik heb gereden ( www.hippischcentrumbarendrecht.nl ) kon je een paard leasen voor 300 gulden per maand. Daar reed je dan vast 3 keer per week les op...stelt dus helemaal niks voor Scheve mond

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 18:33

irma schreef:
Is Soest te ver?
Waar wij staan, staat er een grote E-pony te huur. Die zou je kunnen leasen. Zij, Kelly, moet wel daar blijven staan. Je zou haar kunnen gebruiken en verzorgen alsof het je eigen paardje is. Hadden wij ook gedaan. 7 jaar lang, tot wij een eigen paard kochten. Het is een schatje.


Soest is inderdaad iets te ver. Maar toch bedankt.

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:03

ik heb een leasepaard in Diemen. Dat paard is van de manege je mag er idd 3 keer per week op rijden maar ze vinden het niet erg als je er meer keer op rijd. ze houden het niet bij ofzo. Dat kost 115 euro per maand. De lessen zijn dan goedkoper.
Leasen is volgensmij bij iedereen anders want bij sommige leasepaarden dan moet je er zelf een stal voor zoeken

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 08:22

De mensen die ik ken die een leasepaard hebben betalen de stalhuur en mogen er dan verder mee doen wat ze willen. Op maneges moet je meestal ook de dierenarts- en hoefsmidkosten betalen, dan ben je de enige die erop mag rijden.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:16

Jits,

Wat denk je van Saveur?
Gaat straks voor anderhalve maand naar Frankrijk maar staat daarna weer heerlijk te verpieteren op stal; die wil vast wel extra aandacht!
Kan je helmaal beschouwen als je eigen paard en mag je alles mee doen; Ariaan is absoluut niet moeilijk en zie je nooit!
Eigen paard en kost NIKS!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:46

Toen ik een lease paard had, betaald ik iets van 175 euro in de maand,hoefsmid en jaarlijkse entingen..Lessen in een groep was gratis,maar dat deed ik nooit..Ik had een paar keer per week prive lessen.Verder mocht ik elke dag rijden, en heb er ook wedstrijden buitenaf mee gereden..
Overal is het denk ik anders..Succes in iedergeval!

Groetjes!