Ja, ja.. ik geef het toe! Jullie hebben gelijk!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ja, ja.. ik geef het toe! Jullie hebben gelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 18:52

Hmmm... ik kwam vandaag na wat opruimen een nog nauwelijks gebruikte zonnebank kaart tegen van de sportschool.
Ben erheen gereden om te kijken of ik die na bijna twee jaar nog kon gaan gebruiken. Nou, dat kon! Dus gaat Sannie eens een poging doen tot bijkleuren onder het zonnekanon! Haha!

Maar goed, de laatste keren dat ik foto's van mezelf op bokt plaatste.. kreeg ik van verschillende bokker te horen dat ze vonden dat ik was afgevallen. Verward Ook op de snuffelmarkt van afgelopen weekend kreeg ik meerdere malen te horen dat ik zou zijn afgevallen. Verward
En ik... Afgevallen? Welnee, hoe komen jullie erbij? Kleding zit wel wat beter, jasje kan dicht, maar afgevallen? Welnee! Bestaat gewoon niet! Ik zit gewoon wat lekkerder in mijn vel, maar nope... jullie hebben het mis.. ik ben NIET afgevallen!

Maar goed, na onder het zonnekanon in de sportschool te hebben gelegen, ben ik toch eens gaan vragen of ik gebruik kon maken van een weegschaal aldaar. De laatste keer dat ik een weegschaal gebruikt had, was ruim twee maanden geleden toen ik de weegschaal van Joyce B even mocht lenen, maar toen... was ik écht niet afgevallen. Ik dacht toen van wel, maar helaas... ik was zelfs twee kilo zwaarder als een maand daarvoor. Frusty Verdrietig
Maar goed, weegschaal werd er zojuist even voor me bij gepakt... heb mijn schoenen uit gedaan en ben er met kleding aan op gaan staan.
Men keek wel vreemd op toen ik ineens een vreugdekreet uit slaakte.. Verward *LOL*

Ja, ja.... jullie hadden gelijk! Tot mijn grote verbazing... ben ik de afgelopen twee maanden maar liefst 10 KILO afgevallen!!!!!!!!!!
Nu hopen dat het zo doorgaat, zonder er iets voor te doen.
Wel vreemd eigenlijk, aangezien ik de laatste tijd behoorlijk ongezond eet. Haha!

Mijn excuses bij deze dus aan alle bokkers die ik zo'n beetje voor leugenaars heb uitgemaakt... Sorry... Knipoog Jullie hadden toch gelijk!


hinnik

Berichten: 126
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: koog a/d zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:57

wil ik ook wel Cool

heel veel sterkte dorine!
menzo is vet lief!
check mijn profiel!

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:57

Wat goed van je! Ik denk dat het feit dat je lekker in je vel zit, helpt. Wanneer je je goed voelt, kan dat uitwerken op je lichaam. Lichaam en geest staan in een vreemde manier met elkaar in verband.

Denk niet aan het probleem maar aan de oplossing!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:03

Ikke wil ooooooooook

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:04

zie mijn pb Haha!

hartstikke knap van je!!! *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:07

wow!! Gaaf joh! Ik dacht het ook al te zien op de foto's van het bootjevaren.

Nu ik nog.... Knipoog

:evaw:

jennifer878
Berichten: 902
Geregistreerd: 05-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:09

gefeliciteerd

nu ik ook nog want ik weeg 63,5 en ik ben 1.75 ongeveer lang maar ik wil minstens 60 a 61 kilo wegen
Laatst bijgewerkt door jennifer878 op 10-06-03 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 19:15

Op de snuffelmarkt hadden we het ook nog over het befaamde wikkelrokje welke ik op onderstaande foto draag Haha!

Onderstaande quote is overigens n.a.v. een verjaardagscadeau (het rokje) wat ik twee jaar geleden van mijn ex-schoonfamilie kreeg. Ik plaats het nog even aangezien we het er op de snuffelmarkt nog over hadden Haha!

Honeybee schreef:
Vorig jaar... kreeg ik zo'n omwikkeldoek cadeau. Zo'n ding draag je dus over je bikini/badpak om je middel heen. Op zich een heel leuk ding, al heb ik het probleem dat deze betreffende omwikkeldoek nog niet eens om mijn halve middel heen past. De betreffende doek hebben ze gehaald uit een land met flinterdunnen personen en ik kan jullie beloven... een gemiddelde nederlander heeft er totaal NIETS aan. Maar... toch heb ik ze maar bedankt en ondertussen ligt het doek(je) al een jaar in mijn kledingkast.


Afbeelding

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:22

Had ik het dus toch goed gezien. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 20:07

Leer mij dat eens Tong uitsteken

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:54

Zie je wel dat ik gelijk had *LOL*

Maarre wel blijven eten hè Knipoog Want afvallen door te weinig eten kunnen meer mensen, maar gezond afvallen is anders Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 22:22

Mayo schreef:
Maarre wel blijven eten hè Knipoog Want afvallen door te weinig eten kunnen meer mensen, maar gezond afvallen is anders Knipoog


Beste Mayo, zoveel als ik tegenwoordig eet en zo ongezond als ik tegenwoordig eet, heb ik in mijn hele leven niet eerder gedaan
Overigens val ik niet af als ik te weinig eet.. ik heb jaren niets tot weinig gegeten en ben daardoor aangekomen. Want alles wat je dan binnen krijgt slaat je lichaam om in vet... want tja... denkt het lichaam.. wie weet wanneer ik weer wat binnen krijg? Haha!

Maar goed, ik ben helemaal happy! Stiekem hoop ik dat het zo nog even doorgaat!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:36

zie je wel!!
ik had het goed gezien!
Lachen
super joh!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:39

Voor je gevoel mag je wel ongezond eten, maar je lichaam geeft aan dat je regelmatig eet. Ga zo door joh, dit is echt super!

Je suis Charlie.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:53

Ooooohhh???? Dan is het goed Haha! Ben gewoon een beetje voorzichtig met je Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:10

10 kilo??? Zo doe mij ook zo'n doe het zelf pakket? Wat is je geheime recept? 3x per week MC Donalds 1x de snackbar? En verder simpel soep etc? Hihi, ik had het ook 2 weken echt verrot gegeten. En 2 kg kwijt, nu let ik op wat ik eet en hop het is weer terug... Ik snap het niet meer....

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 23:12

Laten we zeggen dat het genoeg... Mac, Snack etc. etc. is Haha!
Ik kan je in ieder geval zeggen de afgelopen weken niet éénmaal thuis gekookt te hebben.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:13

problemen vreten vaak ook energie....of je komt er juist van aan.....je vertelt dat je nu veel ongezonder eet....veel pizza/patat enzo?
nou ja fijn! zou'k ook wel willen

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:14

Honeybee schreef:
Laten we zeggen dat het genoeg... Mac, Snack etc. etc. is Haha!
Ik kan je in ieder geval zeggen de afgelopen weken niet éénmaal thuis gekookt te hebben.


Haha, dit keer hoe je het niet te verantwooden tegenover je zelf Haha!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 23:18

Tja... problemen heb ik al jaaaaren, dus die kun je niet meetellen. Ik bedoel dan de stress etc. etc.

Maar ben wel happy dat het nu de goede kant op gaat. Ik hoop dat het zo doorzet...
't Is dat ik er vanmiddag geen tijd voor had, maar toen ik van die weegschaal afkwam had ik ineens behoefte om eens een lekker eind te gaan joggen.. Haha!

Dusseeeeeh.. Dees.... wees gewaarschuwd... Sannie komt héééél gauw jouw kant op om gebruik te maken van de bij jouw onder het stof bedolven langlaufmachine! Haha! BE AWARE!!!! }>

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:22

Ik zag t ook al aan de foto's Haha!
Knap hoor! En zo zie je maar, als je je er minder op focust gaat t vaak een stuk sneller Knipoog

Maar toppie hoor!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 00:16

Heeft dees een langlaufmachine? Nou moet het toch niet gekker worden zeg!

Maar zie je wel Sandra, ik zag het direct hoor zaterdag! Goed joh!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:20

Ja ja, [naam verwijderd] is in bezit van Elliptical Crosstrainer....

Hij schijnt het te doen...Schijnheilig

Maar Sandra; let goed op, hoe je eruit ziet is niet in een getal met kg erachter uit te drukken, je ziet er op het moment gewoon heel fris en fruitig uit! Toch, getal is ook leuk...ben toch een beetje jaloers, moet dat apparaaat misschien ook maar eens beter gaan bekijken....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:34

toppie!!! echt heel knap gefeliciteerd!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:34

Ohh wat goed hee!! Ik kon me ook al niet voorstellen dat iedereen zegt dat je afgevallen bent en dat het dan op weegschaal niet zo zou zijn. Verward
Gelukkig had iedereen gelijk!! *LOL*
Gefeliciteerd!!! *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Aard, Angie91, Ann, Arlette1991, blacky15, CupCakes_, GrapeshotBot, Lalladidoo, Lynn_Nikita, Marocje, Ookami, Paardje02, SemrushBot, singa, YandexBot en 127 bezoekers