Nieuwe kans voor de mensen die niet kunnen de 15e?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Nieuwe kans voor de mensen die niet kunnen de 15e?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 20:00

Volgens mij zijn er nogal een aantal mensen die niet kunnen zondag de 15e.
Veel van deze mensen balen hier flink van, geloof ik.
Ook ik baal er sterk van dat ik niet kan.

Is het mogelijk dat deze mensen een andere datum afspreken binnekort en dan een kleinere meeting doen?

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:35

Ik denk dat deze mensen misschien zelf maar even contact op moeten nemen met Peter...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:16

Kan me zo voorstellen dat mensen op individuele basis nog contact zoeken met Peter en Dorine.
Lijkt mij dat het anders veel en veel te belastend is voor Peter en Dorine als er nog een evenement gehouden wordt.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 07:54

Wat Apple zegt is inderdaad de afspraak (heb ik ook duidelijk vermeld op bokt). Het is NIET de bedoeling dat er constant grotere boktmeetings georganiseerd worden rond Dorine. Ten eerste omdat wij dan alle tijd opeisen en ik neem aan dat jullie je wel kunnen voorstellen dat dat voor de rest van de familie niet leuk is. Ten tweede omdat Dorine erg snel moe is en het dus ontzettend zwaar is om bij zo'n dag aanwezig te zijn.
Zelf iets afspreken met Dorine en Peter is wel mogelijk, stuur haar een pb of een mail en dan zal zij zelf wel zeggen of het gaat en wanneer ze kan.
De afspraak is in ieder geval om maar 1 meeting te organiseren en verder alleen dingen die niet direct tijd en energie slurpen (boekje maken e.d.).

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 08:24

Ik bedoel ook niet om er een grote meeting van te maken.
Ben zelf ook nog wel zo slim om te bedenken dat dat te veel van het goede word.

Maar door middel van dit topic hoopte ik te weten te komen wie er ook zo van baalt en event. later een keer naar zevenaar wil komen.
Waarom er in me eentje heengaan en niet met nog iemand?

Maargoed..laat maar

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 08:33

Heel goed bedoeld hoor Miep, maar ik ben bang dat het inderdaad te veel wordt voor Dorine. Neem contact op met Peter en wellicht kun je dan met nog een klein groepje naar haar toe.
Nogmaals de bedoeling is heel goed hoor.....

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:07

Wat de 15e gebeurd is wel heel wat meer dan gewoon een bezoekje door veel mensen he? Dat neemt idd veel tijd in, maar ik denk dat Miep meer bedoelt dat er een aantal bokkers gewoon een uurtje of 1 even langskomen nog?

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 13:17

Sypheron schreef:
Wat de 15e gebeurd is wel heel wat meer dan gewoon een bezoekje door veel mensen he? Dat neemt idd veel tijd in, maar ik denk dat Miep meer bedoelt dat er een aantal bokkers gewoon een uurtje of 1 even langskomen nog?

Hey ik ben dus toch nog niet zo onbegrijpbaar geval als ik dacht

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:40

Ik denk dat je dat gewoon aan Dorine moet vragen. Ik zou het me heel goed voor kunnen stellen dat zij nee zegt. Zij en Peter willen ook wel eens even lekker met z'n tweetjes en met familie kunnen zijn. Ik vind ook dat je dat moet respecteren, dat je blij mag zijn dat zij de 15e nog een middag wil uittrekken voor bokkers...

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:49

Gewoon met Peter contact opnemen!!!!
Hij weet zelf het beste wat hij EN dorine aankunnen... *LOL*
Thanks alvast want ik zou graag nog mensen willen meeten die op juist die ene dag niet kunnen Boos!(

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 08:37

Peter zijn portable nr. staat toch hier op Bokt?
En anders een pbtje sturen met titel naar mij: "Alleen Peter lezen" of zoiets, dan laat ik het hem lezen. Kunnen Peter en ik SAMEN beslissen wat we aankunnen (oftewel onze agenda en beiden geestelijk *LOL*)
Dus gewoon bellen naar Peter: 06-247142 14 Zijn portable dus Lachen
Alvast bedankt! Lyvz,
Dorinepien.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 20:29

Ik zou het geweldig vinden als er een een dag zou komen voor bijv. mensen die de 15e niet kunnen!
Wat bijv. voor Nimber, Joshua, Greetje, en Yootha enz.???? En Ilindra en Albert zou ik ook graag en keer weer willen meeten... en nog veel meer.

Voor Peter is een overvolle agenda slopend en hij wil nog zoveel mogelijk dingen met mij samen doen. Begrijpelijk, hij denkt dat ik steeds minder aan kan natuurlijk maar ik wil eerst zondag maar eens afwachten.
Er kan nog zoveeel georganiseerd worden toch?
Lyvz,
Dorinepien:))

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 10:04

Dorine auto is weer van de reparatie terug dus binnenkort komen we er aan We maken even een afspraak met Peter, ik kijk er al naar uit.Knuffel Greetje. Lovers

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BarbaraNova, ComscoreBot, Flux, fotolijstje, GoogleAdsense, IASCrawler, ikkuhh90, LaraCroft, N_B_N, Paloma_Janet, Sanniejtjuh, Sorriso, topsylover, XxMariellexX en 164 bezoekers