HELP!!! telefoon in de wasmachine...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

HELP!!! telefoon in de wasmachine...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 11:36

heel fijn....
Ik heb gisteravond de wasmachine aangezet en na een half uur kwam ik erachter dat mijn telefoon nog in een vest zat...
Ik heb ongeveer een half uur de fohn erop gehad en vannacht gewoon laten drogen. (batterij en simkaart eruit, frontje eraf)
Maar hij blijft het niet doen.... Wat kan ik nog meer doen?
Bestaat de kans dat ik em alsnog aan de praat kan krijgen?
Kan het zijn dat mijn batterij kapot is? (en hopelijk de rest van de telefoon niet) Of vestig ik nu mijn hoop op stomme ideeen?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:51

Ik denk dat de rest van de foon eerder kapot gaat dan de batterij... je kunt er nog even een bedrijfje naar laten kijken, maar ik denk dat het einde verhaal is...

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:57

hahaha dat is best wel een domme actie Haha! maar ik denk dat je hem niet meer an de praat krijgt hoor. Ik had me telefoon een keer in een emmer water laten vallen en er gelijk weer uit gehaald die deed het toen nog wel, maar in de wasmachine denk het niet Scheve mond Haha!

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 12:04

balen balen balen.... Hij ligt nu onder mn electrische deken...
Maar ben ook bang dat hij het niet overleeft heeft.
Als ik hem naar de winkel breng, dan betaal je je ook scheel aan maakkosten (denk ik)
bah, ik weet niet wat ik er mee aan moet!
Maar het is wel lekker rustig zo zonder al dat 'gebliep' (al mis ik het al wel een beetje hoor)

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:40

Idd heel erg dom Haha!
Denk eerlijk gezegt dat hij echt kapot is gegaan van de wasmachine, anders moet je gewoon naar de winkel gaan en dan even het uitleggen wat er is gebeurt. Denk dan dat hun wel zeggen dat hij het niet meer doet.... Scheve mond
Veel succes in ieder geval, hoop voor je dat hij het nog doet als hij beter word..

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:51

Hij zal wel kapot gegaan zijn ja, technische apparatuur is hier heel gevoelig voor. In de vakantie was er ook iemand zo leuk om een emmer water over mij en m'n mini-disc te gooien, gelijk dat ding in de zon gelegd om te drogen, maar heeft niet geholpen.

Ik ben dus bang voor je dat je een nieuwe zult moeten kopen...

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:16

Ben bang dat hij overleden is. Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:39

end of story ben ik bang.....

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:50

Ik heb die van mij laatst ook in het water laten vallen en die heeft het ook niet overleefd...
Je kunt proberen hem terug te sturen naar de fabriek. Als je geluk hebt krijg je een nieuwe, als je pech hebt zien ze dat hij in het water is geweest en kun je naar een nieuwe fluiten...
Succes!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:51

Waterschade valt jammergenoeg in de meeste gevallen niet onder de garantie, en das niets voor niets...
Pech gehad...

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 18:59

nee bij mij dus ook niet...
Kan dit niet gewoon onder de normale WA verzekering vallen?
(tsja... ik verzin ook maar wat) Als dat wel zo is, zou dat wel mooi zijn.
Ondertussen ligt 'mijn vriendje' (telefoon dus) nog lekker warm onder de electrische deken in de hoop dat hij weer opstaat (hoewel ik er steeds minder hoop in zie)

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:00

Ik had ook zo'n actie maar die van mij heeft het niet overleeft......

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:17

Een kennis van mij had naar nokia 3410 eergisteren ook perongelijk meegewassen. Ook zij heeft hem laten drogen enz. maar hij doet het nog steeds niet, en hij zal het denk nooit meer doen..

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:42

misschien als je em een paar dagen laat drogen?
mn moeders mobiel ging het wel weer doen, na 15 minuten in een emmer te hebben gelegen.... Haha!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 20:24

Mijn mobiel heeft 1 keer een hele wasbeurt overleefd, daarna nog een keer een half uur, maar toen ging de accu wel heel erg snel achteruit..
Wij hebben hem tegen een föhn aangelegd (helemaal open, frontjes eraf, batterij eruit enzo natuurlijk Knipoog) en na een avond drogen deed hij het weer.. Blijkbaar heb ik dan een wonder-telefoon Verward

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:25

Vriendin van mij heeft ook dr telefoon in de wasmachine mee laten wassen. Hij deed het ook niet meer, maar ze had nog garantie dus ze heeft hem naar de winkel gebracht en die hebben um opgestuurd naar de fabriek en die hebben um weer tot leven gebracht. Haha!
Mijn mobiel heeft een keer in de cola gezwommen. Haha gelukkig had ie het overleefd.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:13

Hmm, ik vrees voor je dat ie is overleden... Maar tijd zal het leren. De 3210 van de broer van mijn vriend heeft ook weken rondjes gezwommen in het meer bij hun achter en met een nieuwe batterij heeft hij het 2 maanden volgehouden.. Daarna gaf ie alsnog de geest...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 07:21

Uhm sorry ik lig hier best wel in een deuk. Ik denk ook dat die niet meer gemaakt gaat worden eigenlijk. Lips are sealed mijn instructeur had een keer zijn mobiel bij tijdens een buitenrit, toen het kei hard begon te regenen, die is nooit meer aangegaan, simpel weg verdronken. Mijn tanta had haar mobiel aan de vijver laten vallen, ook simpel weg verdronken...

Dus ik betwijfel het, maar je hebt me wel even laten lachen op de vroege morgen Tong uitsteken

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 07:24

Ik denk dat ie is overleden. Weet ik wel zeker. Sommige apparaten gaan nou eenmaal niet zo goed met water Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 07:38

WHAHAHAHHAHAHA, DAT HAD IK PAS OOK! Ik had m ook in mn vest laten zitten en toen de wasmachine klaar was zag ik m ineens zitten... Toen heb ik m in een sok gedaan en in de droger gedaan! Deed ie het daarna ook gewoon weer Haha! Alleen... week later istie overleden omdat ie toen weer heeft gezwommen (in een emmer water)

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 11:36

hahaha kan je em echt in de droger gooien??? Is wel een idee he!!!
Misschien meer mensen hier die ervaring hebben met een telefoon in de droger gooien???

volgens mij is mn foontje echt overleden en niet meer te reanimeren...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:59

Lol, ok, een plens water of een regenbui OK, maar een half uur in een wasmachine met een hoop (vrij agressief) wasmiddel? Hmmm Haha!

Tja, gewoon rustig wachten tot hij helemaal gedroogd is. Kan zijn dat de batterij door al dat water wat te snel ontladen is, zou dus kunnen dat die nu dood is. Je zou het dus een keer kunnen proberen met een andere accu.

Maar vooral rustig wachten tot hij helemaal droog is... Kan best een tijd duren.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:25

idd wat Bart zegt, lekker wachten, tot hij helemaal droog is, en steek dan maar de stekker erin, het is niet zoveel volt....maar je moet wel wachten tot hij helemaal vol is.....

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:37

Mijn man heeft tijdens het kamperen twee jaar terug z'n GSM afgewassen (gewoon, glaasje, vorkje, bordje, GSM'etje Haha!) ... ding afgedroogd, op het dashbord van de auto in de zon en uitdrogen maar ... hij deed het weer volledig, maar de batterij deed het opeens minder lang ... Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:40

Owww dat heb ik ook gehad, met mijn nokia 3310.

Nu doet hij het nog steeds niet Tong uitsteken Mijn simkaart doet het trouwesn nog wel! Lachen
Weet iemand mischien waar ze nokia's verkopen zonder simkaart? Lachen

Ik heb hem ook laten drogen heeft niets geholpen. Naja schoon wastie wel Haha!