een keer geen paarden maar ZEILEN

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

een keer geen paarden maar ZEILEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 17:58

Hi bokkers
Ik wil jullie niet onthouden van dit verhaal wat ik vandaag mee gemaakt heb, aldaar ik het zelf wel erg grappig vind (hopelijk jullie ook Haha! )
Zoals de meeste was ik vandaag lekker vrij, en we zouden vanmiddag vrienden op visite krijgen...gisteren bedachten de "mannen" dat het wel leuk zou zijn om met zijn allen (4man,2vrouw) te gaan zeilen.... Schijnheilig ik had eigenlijk in de planning om vanmorgen bij mijn paardje te kijken want die staat in training voor de stamboek keuring, ging dus mooi niet door Ach gut mijn man beloofde als we tijd over hadden om op de terug weg te gaan kijken. Affijn, op naar lauwersmeer, dan gaan we zeilen. Om 8u al vertrokken met rugtassen vol broodjes,drankjes,snoepjes en zonnebrandcreme }> want jawel, volgens "de mannen" konden we ons levend verbranden. Daar stond ik om 8u bij de auto in mijn korte broek en tshirt te koukleumen...ongelovelijk...eenmaal bij die zeil-man aangekomen was ik al behoorlijk melig. Het was windkracht 5/6 en volgens de mannen was dat behoorlijk "snel" ja weet ik dat, ik ken alleen paardekrachten...dus ik stelde al voor om bij JD achter in die zeilboot te gaan zitten, met mijn extra gewicht daar achterin hadden we direct een speedboot Haha! Die zeil-man vroeg nog duidelijk, zijn jullie ervaren..nou wij niet maar gelukkig 2 man wel...dat was oke..korte instructies over de boot (sorry, zeilboot) inladen en wegwezen..dat inladen was zo gebeurd, dat weg wezen echter niet!!! Scheve mond Scheve mond Scheve mond Ooit geprobeerd met windkracht 5/6 tegen de wind in een smalle haven uit te "varen" nee? Mijn advies, niet doen! Ik hoorde niks anders dan "bukken bukken" en die stok (giek??) ging van links naar rechts van links naar rechts,,,ik ging dood! werkelijk waar mij konden ze afvoeren! Het ergste is dan ook nog, ik krijg de slappe lach Haha! *LOL* nog een poging (we moesten laverend eruit, snap jji hem?) affijn na 4 pogingen kwamen die steigers errug dicht bij en jawel, een dikke aanvaring...dan maar afdrukken..de ene poging naar de andere mislukte...ik dacht nog, als we die steiger NU WEER ZIEN jump ik eruit...de mannen gingen de tactiek bespreken terwijl ik de kleuren in mn onderbroek begon te tellen Party!! vond het echt niet leuk...het ergste was nog, allemaal toeristen gingen staan toe kijken...grrr...affijn, gelukkig was de redding nabij, komt er een reddingsboot aanzetten met een vreselijke knappe vent (heb ik dat, net getrouwd!) die zou ons redden...ik zei : niks redden, wat kost je om tot 17u bij ons te blijven en ons te varen? dat wilde ie wel maar had andere afspraken (jaja)...hij met de mannen wederom tactiek bespreken, diverse pogingen ondernomen en niks hielp...ineens zegt ie "ik moet t water in" en trekt zo al zijn kleren uit op een boxershort na *LOL* nou je kon mij letterlijk afdragen, ik lag helemaal dubbel, vooral omdat onze vriend sietse en mijn man jannes ook uit de kleren gingen, het water in om ons te "redden" werkelijk waar, ooit een zeilboot gehuurd en een gratis striptease er op toe gehad? Toen werd er toch maar besloten dat de wind de krachtig was en wij het leuke dagje zeilen verder moesten staken...tot de wind na 1uurtje ging liggen....maar ik blijf erbij, de volgende keer ga ik lekker paardrijden Knipoog

Haha!


Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 18:31

Hihihihihi... waar is dat die haven met striptease????

Pas op!!! Wycke Fan Breuningswyck loopt los
Net B gestart...

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 07:12

bij het lauwersmeer, de zeilschool???

Haha!

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 08:38

hahaha, wat een verhaal!! Haha!

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:12

Wauw, zeilen lijkt me echt cool!!

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:21

Hahahahahahaha... ik zou het er bijna een keer om gaan doen Tong uitsteken

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:42

orri schreef:
Hahahahahahaha... ik zou het er bijna een keer om gaan doen Tong uitsteken


Nou, kom maar hierheen wij hebben een zeilboot.
Denk alleen niet dat mijn vader uit de kleren gaat (denk ook niet dat je dat wilt Haha! )

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:58

Jeetje wat kan jij ontzettend grappig vertellen *LOL*
Ik ben ook een keer wezen zeilen met een ex-vriendje van me.
Met een flinke wind het Zuidlaardermeer op, heel klein bootje mee, die zo scheef ging dat ik er bijna uit rolde en toen begon het ook nog eens te regenen Haha! En die knappe redder in nood...die was d'r ook al niet

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 16:03

ja dankje, maar zo is het gewoon echt gebeurd...eerlijk waar, het overkomt ons altijd als ik erbij ben..zou het dan toch aan mij liggen????

Haha!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 16:37

hahahahaha lachen!!!!! had ie een beetje een mooie body ? blokjesbuik mischien haha


RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 16:42

nou dat nog net niet, maar het was absoluut niet verkeerd..beetje bleekjes maar wat wil je in zo`n pak..ik vind dat ze die pakken moeten afschaffen, dat fel oranje stond hem geen eens!

Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 17:04

Richtje"]
[quote="orri schreef:
Hahahahahahaha... ik zou het er bijna een keer om gaan doen Tong uitsteken


Nou, kom maar hierheen wij hebben een zeilboot.
Denk alleen niet dat mijn vader uit de kleren gaat (denk ook niet dat je dat wilt Haha! )
[/quote]

Ik zei 'bijna' Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:58

Oke dan is het goed Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BranwenGC, Elegance_ en 9 bezoekers