springgefokte hengsten, merrie drachtig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tuttie
Berichten: 55
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: dichtbij

springgefokte hengsten, merrie drachtig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 13:02

van welke springgericht gefokte hengsten hebben jullie je merrie(s) dit jaar laten dekken? Met welke reden? En wat verwachten jullie van dat veulen?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:06

tuttie schreef:
van welke springgericht gefokte hengsten hebben jullie je merrie(s) dit jaar laten dekken? Met welke reden? En wat verwachten jullie van dat veulen?


Dat ie kan springen Knipoog Verward Lips are sealed

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:24

We verwachten er een van Larino. GOede hengst, vandaar. Ik verwacht geen beauty maar hoop dattie later wel goed kan springen!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:13

Dit jaar heeft mijn Goodtimes merrie voor het eerst een veuelen gekregen van de springhengst No Limit.
Het is een super veulen geworden, loopt geweldig, zet mooi de achterbenen eronder en gooit de voorbenen mooi uit! Ik hoop dat het een toppertje wordt!!!

Dit jaar wordt ze weer door No Limit gedekt!

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:29

Ik heb dit jaar mijn merries vrnl laten dekken door mijn eigen hengst, die zowel een heel goed beengebruik heeft in de dressuur, als ze heel goed kan vouwen boven een sprong. Mijn merries (de kwpn'ers dan) zijn allemaal springen gefokt en ik hoop dan ook op een aantal appaloosa veulens met veel springvermogen!!!

mijn appaloosa stermerrie is gedekt door Equador, en weer hoop ik op een appaloosa veulen met springveren!!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:32

Ben je eventueel op zoek naar een springhengst om van te laten dekken???

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:59

Oklund, ken de hengst van jongs af aan, heb videobanden gezien van de kinderen en in real life. Hengst springt zelf abnormaal met Eric van der Vleuten. En ongekende moeder(lijn).

Kashmier vh Schuttershof (v.NababdeReve) , uit belgie, mooie massale hengst, super springkwaliteiten en in belgie zijn ze gek van de kinderen.

Napels (v. Carthago) , klein hengstje, maar springt als een tijger, heb er een grote merrie met grote moeders onder gedaan.

Silverstone, grootste springbelofte vh kwpn mijns inziens...verder weinig van bekend. Volle broer was wel geen goed springpaard helaas.

Argentinus, geen toelichting nodig, lees eens paardenbladen.