Bretagne: wat is daar te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Bretagne: wat is daar te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 10:11

Ik ga met een vriendin, haar broer en ouders naar een (nudisten)camping in Bretagne.
Ik wil zo min mogelijk op die camping zijn en zoveel mogelijk zien en doen!
Wie heeft ideeen? De camping ligt aan de kust, maar de precieze plaats weet ik niet.
En hoe is het weer daar?

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:52

Ymkje, waar hou je van? Natuur, cultuur, feesten? En misschien toch maar even nadenken over welke plek het is. Bretagne is redelijk groot Knipoog

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:13

tja ik zou het niet weten.. ben er nog nooit geweest maar ik geloof dat je je kleren wel aan mag houden.. en anders ga je zo veel mogelijk weg met je vriendin.. en anders zou je er toch er over gaan denken dat je niet mee gaat

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 14:26

Ik hou vreselijk veel van natuur en cultuur.

Poosje81
Berichten: 21188
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 16:15

Ben er jaren geweest en vele zomers ontzettend goed weer gehad! Ik zat altijd in Tal-A-Groas, vlakbij Crozon, in het puntje van het eiland. Schitterende natuur vind je daar overal, nostalgische dorpen, mooie kerkjes, leuke feesten. Er is genoeg. Stranden zijn er ook prachtig!
Wat je er ook erg goed kan is paardrijden, ga op zoek naar een leuke manege en je komt op plekken die je niet vaak zult zien. Waren bij mij overigens erg vaak zeer vermoeiende ritten, 3 uur lang in een flinke draf en galop. En die paarden? Die gaven geen krimp erom.
Maar laat even weten waar je zit, Bretagne is erg groot!