Het is uit met Olaf......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Het is uit met Olaf......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 19:40

Weet niet precies wat en hoe ik het hier neer moet zetten, maar sinds donderdagavond heeft mijn vriend Olaf het uitgemaakt.
Het liep al een tjidje niet meer zo lekker als het ging, we hadden geen ruzies ofzo maar zagen elkaar heel weinig en als we elkaar dan zagen lagen we alleen maar wat duf op de bank te niksen.
Hij heeft het druk met zn studie en ik ook.
Maar goed, hij voelt dus niet meer voor me wat hij moest voelen.
We hebben beide veel gehuild donderdag en het heeft heel lang geduurd voordat hij het zei, ik heb het er uit moeten trekken zo'n beetje.

Hij wilde me geen pijn doen maar ik zei dat hij dat zowiezo zou doen, of het nu of volgend jaar was, ik zou me poedersuiker voelen.
Toen kwam eindelijk hethoge woord eruit, we hebben heel wat afgejankt die avond.
Ik ben helemaal kapot.Hij is nog even gebleven, bleef me maar aaien en op mn voorhoofd kussen.
Ik zei dat hij maar moest gaan omdat dit toch geen zin had.
Toen heeft hij afscheid van mn moeder genomen en hebben we nog staan knuffelen en janken in de gang.

Hij zei dat hij van me zou blijven houden en dat ik het beste wat hem was overkomen maardat hij er niet aan toe was, dat was nog het meest vage

Ik begin het menu pas te beseffen omdat ik niet meer even kan bellen wat we gaan doen en helemaal alleen zit.
Heb al 3 dagen weinig tot niks gegeten, krijg geen hap door mn keel.
Ik zit maar een beetje in mn pyama achter de computer en lig wat te slapen.

Ik ben wat in de war, dus als jullie denken wat brabbelt ze vaag, dan komt het daardoor.

Ik had steeds geen zin om iets op het forum te zetten maar doe het nu toch maar, misschien helpt het iets
We hebben een relatie gehad van 2 jaar

Ik baal ervan, ik mis hem verschrikkelijk, kan nu wel weer janken nu ik het intik Huilen Huilen Huilen


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:44

wat jammer!
heel veel sterkte!!!!!!!!!!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:48

He, meid wat ontzettend balen voor je.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:51

Sterkte ermee ....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:02

Ik weet hoe je je voelt, sterkte ermee.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:07

Balen voor je... echt balen...
Ik begrijp best dat je wat in de war bent. Ik zou eht ook zijn. ineens is dara je maatje niet meer...

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:26

Jeetje zeg dat is verschrikkelijk, vooral omdat jullie al 2 jaar samen waren en zo lief uit elkaar zijn gegaan........dat lijkt mij het moeilijkste dat hij zegt dat hij nog zoveel van je houd terwijl het over is Verdrietig

Heel veel sterkte de komende tijd in ieder geval.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:36

Dat is echt schrikken ja..
Lijkt me ook echt verschrikkelijk, en vooral het idee dat alles dan anders wordt. Niet even gezellig bellen, kletsen, kroelen, op vakantie..
Pff.. sterkte hoor!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:58

Dit is echt heel rot,maar echt je voelt je volgende maand al weer een stuk beter,en ik kan het weten ben net 3 maanden met mijn vriend uitelkaar,na 3 jaar een realtie te hebben gehad,en zelfs te hebben samengewoond!

Meid een dikke kus,en heel veel sterkte,je kan me altijd pben!

Lang gewacht,stil gezwegen,nooit gedacht,toch gekregen......

Ballerin

Berichten: 534
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:01

Echt heel erg rot voor je, 2 jaar is echt lang en dan opeens niks meer
veel sterkte ermee
liefs lotte

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:05

Het komt allemaal wel weer goed hoor. Ik kan het weten. Ben sinds 2 maanden ook weer vrijgezel na een relatie van 8 jaar waarvan ik er 4.5 jaar van samen heb gewoond. SOms val je nog wel terug maar er is altijd een luisterend oor in de buurt hoor.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 22:10

Ja ik weet dat het wel weer goed komt, dat het zal slijten
(ben namelijkwel eens vaker gedumpt,maar dit keer is het wel heel anders)
maar op dit moment ben ik zo kapot, hij is gewoon alles voor me, ik kan niet zonder hem ( nu nog niet tenminste)

Voel me zo leeg.....

Maar iig bedankt voor jullei reakties, dat doet me al een stukje goed

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 06:59

He gadver, dat is rot zeg... Ik weet heel goed hoe je je voelt... En ja, het zal op een moment weer beter gaan maar daar heb je nu zo weinig aan he... Dat zijn dingen die je met je verstand zelf ook wel weet maar je gevoel zit heel anders in elkaar... Probeer wel een beetje gezond te eten he. Ik zat 1.5 jaar terug in hetzelfde schuitje en kon ook geen hap door mijn keel krijgen...maar een beetje eten is wel belangrijk natuurlijk. Heel veel sterkte en als je je verhaal kwijt wil dan zijn we er hoor... je mag ook altijd een pb'tje sturen. (Als ik me goed herinner heb ik me 1,5 jaar geleden helemaal wezenloos ge-internet...)

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 07:41

Heel veel sterkte.

Je hebt gelukkig Bokt nog om je verdriet van je af te schrijven Haha!.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 09:03

vikki schreef:
(Als ik me goed herinner heb ik me 1,5 jaar geleden helemaal wezenloos ge-internet...)


Ja ik doe ook niet veel anders, ik slaap en ik internet, verder heb ik niet zo veel zin in dingen doen.Heb gister asociaal lang zitten internetten, ik zat om half 10 s'avonds nog in mn nachtpon achter de comp, heb me toen pas omgekleed om met de hond te wandelen Bloos Lang leve kabel-internet

Zal vandaag weer eens even wat gaan doen, moet toch voor school aan de gang al heb ik daar helemaal geen zin in, en ik zal mn paard weer eens even een bezoekje brengen.En er is markt bij ons, daar maar even langs voor wat afleiding ofzo.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 14:53

He san je weet hoe ik er over denk. en ik zal er echt voor je zijn, je was er ook voor mij toen ik je nodig had.
We hebben gister nog een poos liggen sms"en en het is oo kzo dat iedereen je wil helpen enzo, maar ik weet dat het niet helpt en je er diep in je hart ook eigenlijk helemaal niet op zit te wachten, want ja... je wilt maar een ding en dat is dat het weer goed komt.

Nou ja ondanks alles moeten we er toch naar maar 2 leuke weken van maken in Oenkerk. En ja doede begrijpt het ookwel denk ik, hij begreep mij ook.

Het is echt heel erg rot voor je en ik hoop dat je er snel weer een beetje boven op komt.

Ondertussen sta je al zo'n beetje voor me deur om samen huiswerk te maken. ( sorry beetje offtopic, maar dat voelt wel een beetje raar dat je tegen iemand aan het praten is, die er bijna aankomt)

nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 16:03

echt balen! sterkte ermee

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 16:19

Ach meissie toch..
Sterkte en hou je taai he..


sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:24

Ik weet ook hoe je je voelt. Ik had een relatie van 3 jaar en dat is nu ook 3 maanden al weer uit.
Hij voelde ook niets meer voor me en we hebben toen die avond ook onwijs gejankt enzo.

Alleen van onze vriendschap is niets meer over. Ik was er na een paar weken achter gekomen dat hij al weer een ander had. Wat was ik kwaad. Boos! En hij zei nog dat we vrienden konen blijven en dat hij als hij een ander zou krijgen het eerlijk zou zeggen. Nou daar is dus niets van over gebleven.

Ik was eigenlijk snel over hem heen. Kwam voornamelijk, omdat ik goede vriendinnen heb en ook hele leuke collega's waar ik veel mee hebben zitten praten.

Je komt er wel weer overheen dat weet ik zeker alleen in het begin is dat heel moeilijk.
Ik hoop alleen voor jouw dat hij niet zo is als mijn ex-vriend was. Die kan ik nu wel wat aandoen . Op dit moment vind ik het ook niet zo erg om vrijgezel te zijn. Kan ik eindelijk weer eens uitgaan zonder dat ik met iemand rekening moet houden. En ik heb nu meer tijd voor andere dingen zoals paardrijden. En er lopen nog meer leuke jongens rond ik heb al weer bijna een nieuw relatie.

groetjes
sabine

Citaat:
I wish dreams became wishes,and wishes came true,because in my dreams i'm always with you!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:26

Jeetje meid. Heel veel sterkte! Ik weet hoe het voelt als het uitgemaakt wordt als de ander verward is en al zeker als hij/zij nog steeds veel van je houdt...

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 22:32

tnx iedereen

sabje, hij zal geen ander hebben en ook niet snel, zo is hij niet en daar ken ik hem goed genoeg voor.
Ik heb dat ook wel eens eerder meegemaakt met een andere ex,en dat is ook vreselijk bagger, die had ookbinnen no-time weer een ander, maar dat zal Olaf niet doen.

Mooie quote trouwens

sabje19

Berichten: 1113
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:42

dank je wel.

Het hoeft tuurlijk niet voor je ex te gelden, Ik hoop het niet voor je.

Maar nu naar 3 maanden zie ik ook de dingen. Tekens dat het gewoon niet goed ging tussen ons geen ruzie ofzo, maar net als bij je. Je ziet elkaar te weinig. Ik te druk met mijn werk en hij te druk met school. Dan wil je natuurlijk ook nog naar je vrienden en hij zijn voetbal en ik mijn paardjes.

Maar ja je kan niet alles hebben. In het begin dachten ook veel mensen dat het wel weer wat zou worden tussen ons, maar ik had al meteen gezegd dat het niets meer was. Vooral, omdat ik niets meer van hem hoorden. Raar dat na een relatie van 3 jaar het zo moet lopen.

En het vervelende is ook nog dat hij nog steeds voor mijn vader werkt. En omdat mijn bedrijf een klant is van het bedrijf waar hij voor werkt moet ik hem nog wel eens spreken.

Veel sterkte

groetjes
sabine

Citaat:
I wish dreams became wishes,and wishes came true,because in my dreams i'm always with you!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 17:12

Bah ik heb hem nu even zo heel hard nodig!
vanmiddag is een oom van mij begraven die is overleden aan kanker.
Het was nogal emotioneel (logisch natuurlijkop een begrafenis) en ik wilde zo graag even met Olaf praten.

Ik denk dat ik hem vanavond gewoon even ga bellen, gewoon als vrienden zijnde dan, ik moet even met hem praten en iet met iemand anders hoe lief ze het ook bedoelen

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:49

Oh san ik weet niet of dit nou wel verstandig is!! We hebben het over wanhoops daden gehad en ik denk dat dit er wel een is.
Maar ik heb ook gezegd dat je moest doen wat jou verstandig leek.
Maar in mijn ogen, doe het niet.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 20:57

Heb het dus toch gedaan ( al voordat ik jou reactie las Sakkia )
Het was idd niet zo verstandig,want hij was juist zo begrijpelijk en lief, dat ik hem alleen nog maar meer mis nu...

Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen, heb al schuldgevoelens genoeg
Ik zal toch ooit een keer weer tegen hem moeten kunnen praten en hem onder ogen moeten komen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, agesus, carina, Eliana, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Lalidan, leanneXXnona, neline11, Polarize, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii, xPabloBokt en 57 bezoekers