Aanvraag startkaart: coupons of inschrijfformulier

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Aanvraag startkaart: coupons of inschrijfformulier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 21:30

Ik ben bezig met het formulier om een startkaart aan te vragen. Nu is er een vraag welke startcoupons of inschrijfformulieren je wenst te ontvangen: startcoupons dressuur, inschrijfformulieren dressuur etc.

Moet ik nou alleen coupons aanvragen of ook inschrijfformulieren? Wat is het verschil?

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl



Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 21:46

Op de startcoupons komen jou resultaten te staan. Als je bijvoorbeeld een dresuurproef rijdt wordt op een dressuur startcoupon alle cijfers geschreven die je voor de onderdelen haalt. Bij iedere proef die je rijd gebruik je ook weer een nieuwe startcoupon.

Inschrijfformulieren hoe je niet te bestellen, je kunt je inschrijven via de manege waar je lid van bent of door even het secretariaat te bellen van de des betreffende wedstrijd en dan een starcoupon op te sturen!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:01

ja klopt wat chantal zegt

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:01

maar vul je het zelf dan in?
bij ons doe het wedstrijdsecretariaat (mijn moeder dus) dat

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:05

De startcoupons vul je zovermogelijk (datum, plaats wedstrijd en klasse) zelf in (of de vereniging). De rest wordt ingevuld door de jury en schrijver(ster).

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:07

Oude NBVR leden doen het zelf,
dat was voor mij (en vele anderen Haha! ) onder andere de reden om voor een NBVR vereniging te kiezen. Ik hoorde te vaak om mij heen dat secretariaten verzuimde om op te geven of coupons op te sturen waardoor je voor pietlut op concours aankwam.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:13

Inschrijfformulieren zijn nodig voor de ZZGP, dus ik denk dat je die nog even niet nodig hebt Knipoog, jij moet alleen startcoupons bestellen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 00:59

Bij je startkaart vraag je startcoupons aan. Als je dressuurwedstrijden wilt rijden de dressuur-variant en als je gaat springen de spring-variant. Als je zowel spring als dressuurwedstrijden gaat rijden vraag je ze allebei aan want het zijn verschillende coupons.

Verder hoef je geen inschrijfformulieren o.i.d. te bestellen.

Bij de meeste verenigingen regel je gewoon zelf het insturen van de coupons, al je gegevens staan al voorgedrukt (je hoeft alleen maar even de datum en plaats van de wedstrijd in te vullen en de klasse waarin je start).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CharleyT, Googlebot, onpaard en 16 bezoekers