monsteren??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

monsteren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 16:13

Hey, voor de toelatingsdinges op deurne moet ik dus een paard gaan monsteren....hoe doe je dat? En wat is dat.. (spul van het paard afnemen om er een proef mee te doen??)

Groetjes!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 16:36

Monsteren is je paard voorbrengen aan de hand op een keuring. Dus zorgen dat hij netjes staat voor de jury en je moet mee rennen in draf e.d.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 18:05

nee je hoeft niets van het paard af te halen hoor Haha!

je moet er eerst naast lopen heen en weer, en dan draven (zo hard als je kan).
hun leggen wel uit hoe je het paard vast moet houden (ze doen de teugels anders)
let er wel op dat als je links van het paard loopt, dat je bij het keren rechtsom gaat. dat deed ik fout Schijnheilig
hoe je moet opstellen leggen hun ook uit.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 18:07

KellyenXena schreef:
Hey, voor de toelatingsdinges op deurne moet ik dus een paard gaan monsteren....hoe doe je dat? En wat is dat.. (spul van het paard afnemen om er een proef mee te doen??)

Groetjes!

*LOL*
Sorry hoor, maar ik zie het al helemaal voor me dat ze je een paard in handen douwen om te monsteren en jij er vervolgens een haar monster van neemt

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 18:31

t is niet moeilijker hoor
maar denk om je eigen benen
ik ben zo een keer het ziekenhuis in beland..

succes!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 18:50

hahahahaha, ja weet ik veel,ben vroeger wel een aantal keren mee op keuring geweest,maar daar werd het woord 'voorbrengen' gebruikt hahaha...ah ja, kweet nu wat het is en hoe je het hoort te doen..
Vragen ze je daar ook nog op een speciale 'deurne'manier te bandageren? of is dat op zijn 'normaal' ook goed?

Groetjes!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 19:03

KellyenXena schreef:
Hey, voor de toelatingsdinges op deurne moet ik dus een paard gaan monsteren....hoe doe je dat? En wat is dat.. (spul van het paard afnemen om er een proef mee te doen??)

Groetjes!


Hihi, ik dacht ook direct aan 'een staaltje nemen'. Het zou wel leuk geweest zijn, moest je daar, compleet in chirurgen-outfit, met een proefbuis en een schrapertje staan Knipoog . "mmm, genetisch ziet het paard er keurig uit!" Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 19:19

visje"]
[quote="KellyenXena schreef:
Hey, voor de toelatingsdinges op deurne moet ik dus een paard gaan monsteren....hoe doe je dat? En wat is dat.. (spul van het paard afnemen om er een proef mee te doen??)

Groetjes!


Hihi, ik dacht ook direct aan 'een staaltje nemen'. Het zou wel leuk geweest zijn, moest je daar, compleet in chirurgen-outfit, met een proefbuis en een schrapertje staan Knipoog . "mmm, genetisch ziet het paard er keurig uit!" Knipoog
[/quote]

haha,zo een soort waanbeeld had ik dus ook,vandaar dat ik dacht,laat ik het even vragen...
Vond het toch al zo vreemd,,maar bij biologie heb ik toch écht geleerd dat monsteren een proefje doen is, van organistisch (?? hhaha) materiaal..

Maja, ben blij dat het dat niet is..

Groetjes!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 19:59

Bij het monsteren zijn/haar hoofd niet vast houden maar zodat hij kan 'kijken'.