Een vreemde dag achteraf

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Een vreemde dag achteraf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 18:05

na de paardenmarkt zijn we naar ons paard geweest en die had 1 dag stil gestaan dus in de wei helemaal uit zn bol!! en gelijk rollen natuurlijk dus ipv een schimmel had ik een donkerbruin paard dus hebben we hem nadat hij een uur in de wei kon ravotten een schampoobeurt gegeven.

Toen gingen er nog meer paarden de wei in en Loretto een 10-jarige ruin zat stoer te doen voor een merrie want die was hengstig na een tijdje had ze er genoeg van en sloeg ze naar hem maar nix aan de hand.
Kwam er dus een andere ruin (Gerko) en die wilde hem ook begonnen die 2 toch te vechten om die merrie joh echt heftig toen bemoeide zich nog 2 ruinen ermee! Lorreto is de wei maar uitgehaald!

Toen gebeurde iets niets zo leuks een paardje die peesklap heeft die ontsnapte en ging er als een gek vandoor over het erf heen in volle galop.(hij staat nu dus al 4 weken stil dus wilde zijn ei kwijt)
En niet stoppen wij allemaal een rij gevormt en gewoon dwars door je heen gaan iedereen weg springen want daar wil je niet onder liggen.

Rent tie het erf af echt irritant maar ook gevaarlijk ligt een weg die niet druk is maar toch, hij stopte maar wilde zich echt niet laten pakken en rende weer terug de manege op en na een kwartier konden ze hem weer pakken gelukkig!!

Alleen zijn been werd dus al steeds dikker en nu zijn ze dus nog verder van huis! echt drama.

dus al met al een eneverend dagje en ik ga dus zo op de bank liggen want ik ben moe!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 03:31

Hoop dat het mee valt met de pees, lijkt me niet echt bevorderlijk.