sommige motorrijders zijn echt kl**tzakken!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

sommige motorrijders zijn echt kl**tzakken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 19:43

Vanmiddag heb ik weer eens een lekkere lange buitenrit met Guido gemaakt! Als ik ver wil gaan rijden moet ik eerst een brug over, dus dat vind hij altijd wel een beetje eng. Toen ik eroverheen reed kwam er net een grote vrachtboot onderdoor varen dus dat vond Guido wel een beetje raar, maar niks aan de hand verder. we zijn lekker door het natuurgebied gereden langs het water en terug langs de snelweg. (daarnaast is nog zo'n weggetje voor fietsers en trekkers enzo met een brede berm eraast dus daar reed ik) hij was nergens bang voor, motors die keihard voorbij komen scheuren, vrachtwagens en auto's die langsrazen.......... hij kijkt nergens meer van op.
staat er op een gegeven moment een auto stil langs de kant van de weg durft meneer er niet langs Lips are sealed ben uiteindelijk af moeten stappen en toen ging hij natuurlijk wel alsof er niks aan de hand was. Schijnheilig

Toen kwamen we weer bij die brug. zijn we op een gegeven moment op de brug (weer op zo'n weggetje voor trekkers enzo) komen er ineeens een stuk of 20 motorrijders langs rijden, nog steeds niks aan de hand, gaat een of andere debiel op zo'n motor keihard zitten toeteren en zn uitlaat op een of andere manier laten ploffen, het leek net alsof ze een kanon naast me afschoten!! wat een l*l zeg!! Guido schrok er uiteraard van en sprong een beetje opzij, niets ergs natuurlijk maar voor hetzelfde geld gaat hij er vandoor! en hun lachen en zwaaien, wat een lol zeg.........

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:45

Wat een kl**tzakken walgelijk zulke mensen die weten echt niet wat voor een problemen ze hiermee kunnen veroorzaken!!

Gelukkig niets gebeurt cool paard hoor die van mij zou echt in de boom geklommen zijn!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:06

sommige mensen je zou ze vermoorden Haha!

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:12

azaz-girl schreef:
sommige mensen... Haha!


Inderdaad; ménsen. Of ze nu in een vrachtwagen, trein of op een motorfiets zitten.

www.homocaballus.net

Charaz

Berichten: 24261
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:45

ach je hebt er altijd misselijke tussen zitten, maar er zijn ook genoeg motorrijders die altijd langzamer gaan rijden als je met je paard langs komt of zelfs helemaal stil gaan staan als je paard het eng vind, ik heb nog geen slechte ervaringen ermee hoor

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 23:51

ja je hebt er van die gasten tussen zitten....
vooral van die gozertjes op scooters.

maar gelukkig zijn de meesten wel meelevend als ze merken dat je paard bang wordt, en geven ze je ruimte of zetten ze even hun machine uit.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 09:53

Jaren geleden maakte ik eens met een groep een buitenrit door het amsterdamse bos,kwamen we een moteragent tegen die echt heel voorzichtig en rustig ging rijden.
Helaas toen hij de groep halverwege gepasseerd was begon zijn mobilifoon keihard te schetteren!!
Hele groep uit elkaar,paarden op tilt.
Gelukkig allemaal gevorderde ruiters en we konden er wel om lachen.maar de agent wist van ellende niet waar hij kijken moest.


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 12:37

Je hebt er soms lui tussen zitten die je ter plekke wel wat zou willen doen...
Ik ging met Kado een buitenritje maken, alweer bijna 2 jaar terug, ik had hem net een paar maand, hij was net een paar weken onder het zadel, maar *gelukkig* wel superbraaf. Ik rijd langs de weg, netjes in de berm, ongeveer 200 meter voor de spoorwegovergang. Komen er vanaf de andere kant twee motorrijders aan, allebei al met een flinke snelheid. Dus ik denk, ik zet Kado even stil, wie weet hoe hij erop reageert. Gaat die voorste motorrijder ineens aan de verkeerde kant van de weg rijden, recht op mij af dus! En ook niet afremmen ofzo... Toetert nog en klep van z'n helm omhoog en oooooooh die kop van hem, kon hem echt wel wat doen... Wat een kl**tzak zeg! Wat ben ik dan blij dat Kado ook zo rustig bleef, je zal dan maar net een paard hebben wat iets minder rustig is, moet er niet aan denken, ook niet zo bij het spoor (heb al eens een paard op het spoor onderuit zien gaan )
Maar daarentegen heb je er ook genoeg bij zitten die wel netjes afremmen Die zijn wel lief Knipoog

Kyan

Berichten: 278
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 13:52

Ik had zoiets gister. Ik was voor de 2e keer een ritje maken op Jerom en we dachten goh we gaan eens door een soort woonwijk om Jerom's verkeersmakheid te testen. Nergens was hij bang voor (auto's, fietsen , brommers noem het maar op!) Komen er ineens twee jochies van een jaar op acht op skateboards. Gaan ze langs hem heen en Jerom verstijfde! Ik tegen die jongens: Willen jullie aub even stoppen? Nou mooi niet he! Voor het zelfde geld was jerom gaan steigeren en bovenop die jochies geland. Maar ja.... het viel wel mee. Die kinderen zien het gevaar d'r ook niet van.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:59

Ach tja, die eikels zien alleen maar een leuke meid op een paard en willen ff aandacht. Lips are sealed

Verder de rit goedgegaan?

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 16:05

O daar kan ik me zo kwaad om maken!
Een vriendin van me stond bv te wachten voor spoorbomen en toen kwam er ook zo'n groepje motor rijders achter ze staan.
Komt die trein eraan,gaan ze opeens toeteren...haar paard schoot bijna van schik op het spoor.
O ze heeft ze zo lopen uitschelden en roepen wat er wel niet had kunnen gebeuren en toen lachten ze niet meer.
Ik hoop dat ze het nooit meer doen,is gewoon schandalig voor woorden,ze had wel onder de trein kunnen komen met paard en al en wat doet dat wel niet met de trein en de mensen die bij het spoor staan te wachten...
Ik moet er niet aan denken wat voor catastrofe dat wel niet had kunnen worden
Mensen,denk toch eens na voor je wat doet...

Groetjes Angelique


guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 16:53

newforestlover schreef:
ach je hebt er altijd misselijke tussen zitten, maar er zijn ook genoeg motorrijders die altijd langzamer gaan rijden als je met je paard langs komt of zelfs helemaal stil gaan staan als je paard het eng vind, ik heb nog geen slechte ervaringen ermee hoor


ja inderdaad, er zijn er genoeg die langzamer gaan rijden of zelfs stoppen en dat waardeer ik ook zeker wel. daarom heb ik het ook over "sommige motorrijders.

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, ikkedus, VosjeN, xDeena_ en 51 bezoekers