Pony"s met ook als stamboeknaam Ponny Power....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Pony"s met ook als stamboeknaam Ponny Power....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 18:44

Ik ben op zoek naar pony's die op hun papieren Ponny Power erbij hebben staan.
Zo heete mijn vermiste pony dus Ponny Power Shadow.
Is er misschien iemand die ook zo'n pony heeft of er een kent?


Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:49

Wat zit er eigenlijk precies voor papier achter Shadow??? Mijn pony stamt af van ponny power darling boy, maar deze hengst heet inmiddels gewoon power boy. Ook stamt de pony van marrigje van balen power and paint van deze hengst af. Ik weet niet of er een verband is met de ponny power.......stam of dat mensen gewoon de namen door zijn gaan geven.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 22:12

Dat probeer ik nu uit te futselen.
Ik heb ergens op gevangen dat het een naam uit duitsland kan zijn.
Maar shadow is in putten geboren als ik me niet vergis.
Ik ben eigenlijk benieuwd naar de lijnen bij de Ponny Powers.
Dan niet alleen van,he leuke pony,maar alles wat er achter zit.
En idd hoe komt Ponny Power ervoor?
Achter shadow zit Downland Folklore.En van moeders kant weet ik dat het arabisch is maar meer niet eigenlijk.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 22:43

Je weet niet zijn volledige papier??


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:03

Hallo,

ik denk dat je bij Bouw in Putten moet zijn om te vinden waar je pony vandaan kwam. Hier is een web site van Ponny Power Darling Boy.

http://home.swipnet.se/ponny/ridponny/

Die Zweden maken dus nog steeds dezelfde fouten die Nederlanders jaren geleden maakten bij de Welsh en die ze bij het KWPN nog steeds maken Frusty Frusty

Het zou kunnen dat Shadow dezelfde afstamming heeft. Ik heb Sheila wel eens gezien, ze was van de Arabier Saoud. Uit dezelfde stam komt ook Conquistador en Valentino (die overigens een volle broer van Ponny Bower Darling Boy is)

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-03 00:23

Meneer Bouw uit putten is als hij het me idd juist heeft verteld de fokker.
Hij is van Downland Folklore en de moeders naam was Peter Sulka(kan Petra zijn) maar wat daar achter zit?(enig idee waar ik dat zou kunnen na trekken op het net?)

Wat bedoel je met je zin over zweden .........

Ik ben stiekem eigenlijk alleen maar benieuwd wat voor poepies van pony's de naam Ponny Power dragen en hoe zij daar aan komen en natuurlijk ben ik daarnaast dan ook weer dieper geintereseerd in wat voor ouders ze hebben.Misschien dat ik dan ook weer iets wijzer word over Shadow.Zo doende starte ik dit topic.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 06:56

holly schreef:
Wat bedoel je met je zin over zweden .........


Dat Zweden de namen van de ponies veranderen. Omdat ik in Finland woon, heet ik toch ook geen Jussi Kestolainen? Bij de Welsh zijn ze meer dan 30 jaar geleden opgehouden met de naamsverandering. Bij de KWPN scheen het meer regel te zijn dan uitzondering. Eén paard met twee of soms wel drie namen is erg verwarrend.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 19:31

Juist en dat heeft me iets van 8 jaar zoeken bezorgd!!!!! GRRRRR Hoewel power boy een andere naam in duitsland heeft gekregen dat ik weet. Nederlands gefokt en vertrokken naar duitsland en loopt nu in zweden.

Ik kreeg de tip uiteindelijk van iemand van een Duits forum dat de pony een andere naam gekregen heeft. Erg verwarrend, maar dat betekend wel dat de naam anders is op papier dan bijv bij power and paint.......zo weet niemand dat het broertjes zijn....

Joost heb jij misschien verstand van het zweeds?? Ze zijn daar nogal traag van begrip, ik weet inmiddels wat het extra kost voor verzendsperma maar niet precies wat het sperma kost van power boy. Op de site van www.flyinge.se staat het wel maar kan het niet helemaal vertalen want er staat namelijk 2 bedragen. iig bedankt! Ik heb Zep ook al eens gepbt, die woont daar en komt op flyinge maar nog steeds niks van gehoord.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 19:48


Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 21:17

Zoals ik begrijp is lotje, Zep, dusse dat heb ik gedaan joost. Iig bedankt dat je nog voor me gekeken hebt.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:41

stond ook niet in de paard&sport dat je hem zocht?
Tenminste daarin werd ook gezocht naar een pony met de naam ponny power ...

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:50

Dat is toevallig, ik wilde dat ook net vragen. Heb net de P&S uit en zag daarin het oproepje voor Ponny Power Shadow, moest meteen aan jou denken!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 00:02

Nou zoiets geks heb ik echt nog nooit gedaan,maar ik had nu zoiets van what the...... Haha!
Ik dacht nou er zal wel geen maloot zijn die het serieus neemt daar tussen het kinderstukje,maar ik maak hele vreemde dingen mee hier hoor Verward
Ik heb een mailtje gehad vanmorgen van iemand die graag wilde vertellen over zijn halfbroertje.Oke das leuk toch? Haha!
Nu zojuist kreeg ik een mailtje of ik iemand wilde toevoegen aan msn omdat ze denken de pony te herkennen.Ook dat deed ik want ik heb zoiets van,niet goed,hup weg ermee,ja toch.
Dus ik doe dat,zijn het er ineens 6 tegelijk,waarvan er een zowat om de hoek zit met haar pony(zou ze het weten,denk het niet)
En dat alles na een stukje in de p&s.Nou ja zeg.
Maar idd dat was van mij(Niet lachen,maar je moet wat na 9 jaar) Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: noor14, Tara_13 en 54 bezoekers